replays doen het nu ook, al duurt het wel wat lang voor ze converteerd zijn: http://shaunwhitegame.uk.ubi.com/videos/uservideo.php?gt=eddyfever edit: en nu niet meer.
Kon m niet meer cancelen bij Gamehubs.. nu krijg ik m alsnog xD Nja dan maar ff proberen en anders op de bazaar pleuren voor 30 euro ofzo haha
Nawh het spel opzich is niet slecht maar de meeste mensen verwachten dat het erg realistisch is en dat is het dus niet. Het is ook niet echt arcade zoals SSX was. Het ontbreekt vooral aan realistische physics imo. Maar het blijft opzich een leuke snowboard game waarin je lekkere moves kan doen samen met friends via xbox live
Wow, wat aardig dat ze vragen of je een refund wilt! Damn, die gasten zijn zo relaxt. Ik kan nu ook wel vragen om een refund, maar heb deze week een financiele meevaller gehad, en ik heb wel zin in een snowboardgame.
Ze vroegen ook aan mij: Wil je hem nog steeds cancelen of door laten gaan? Laat het me weten In het engels dan he haha.
Inderdaad.. Ach, de game wordt zo slecht nog niet, Gamekings waren ook enthousiast. Ik zelf heb ook wel ff zin in zo'n hersenloze snowboard game. Laat maar komen!
Inderdaad.. Is er al een soundtrack ergens te vinden (torrentje)? In die review hoor ik weer Modest Mouse (Dashboard). Echt, die soundtrack lijkt me echt helemaal te gek . Edit: review Eurogamer Spoiler Lol, ze geven een 4/10
Begin hem eigenlijk steeds leuker te vinden. Wanneer krijgen jullie hem binnen, want ik sta een beetje kou te lijden in me eentje bovenaan de berg?