Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmmm dat blijft jammer.

    Ik had ergens gelezen dat Epic heeft gezegd dat je bepaalde poorten moest open zetten, ik kan het zo niet terug vinden, iemand een idee?
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg soms wat van firewall. Maar daar ben ik nogal noob in....
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja heb ik ook. Ik kan met Gears niet fatsoenlijk meer spelen, terwijl het met Call of Duty 4 en Fifa geen enkel probleem is. Erg kut, want Gears online is gewoon vet!
     
  4. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Nice, ik vind de game echt te vet :) heb nu ongeveer een k/d ratio van 2,2 en bij execution 1,6. Hoor nu al mensen van 'ja ga weer Gow 1 spelen hoor, wat een poep spel.' Te grappig om te horen, gewoon alleen omdat ze erin zuigen \o/
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    word echt gek met die multiplayer!!
    Of hij staat 15 min te zoeken naar een match:mad: of een bak lag:mad::mad:
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    of allebei..
     
  7. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, gewoon omdat ze Gears of War 2 op MP gebied een waardeloze kutgame vinden door een aantal veranderingen.

    Dat is een mening, zegt je dat iets?
     
  8. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Cutscene's van Gears of War 2 _O_
    Die van Tai, vrouwtje van Dom, dat je Cole weer voor het eerst ziet echt bloody brilliant!
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het heet idd een mening. Een mening waar over te discussieren valt. Ik heb tot november 2008 GoW 1 gespeeld en sinds GoW 2 ben ik daar pas mee gestopt.

    Ik vind GoW 2 een betere MP hebben, ik vind de variatie van de MP bij GoW2 geweldig. Dat hij iets langzamer speelt vind ik ook wel prima, dat zit hem vooral in het lopen. Ik las dat iemand vond dat het richten enzo ook trager is geworden, maar daar heb ik niets van gemerkt. Ik vind het anders spelen, maar niet per definitie slechter. Ik moet weer leren spelen want veel van wat ik bij GoW1 deed werkt nu niet meer.

    Toch denk ik dat ik GoW2 niet zolang zal spelen zoals ik GoW1 gespeeld heb. Dat komt alleen maar door het matchmaking systeem. Daar heb ik echt zo'n verschrikkelijk hekel aan. Ten eerste kan ik dus niet zien op welke host ik speel en ten tweede duurt het zolang dat ff snel een potje GoW 2 MP er niet meer in zit. Doordat je dus niet kunt zien hoe de verbinding van de host is heb je dus veel meer kans op potjes met lag. Bij GoW was zeker 1/3 van alle games die je zocht geel of zelfs rood. Toen kon je dat zien en ging je alleen in de groene (tenminste, dat lijkt me van wel) en had je dus ook geen lag.
     
  10. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend uitgespeeld! Heb lekker rustig aangedaan.
    Heerlijk spel, zeker het laatste level is geweldig.
    Online heb ik em eigenlijk nog maar nauwelijks gespeeld, maar dat komt mede doordat, het zoeken naar een geschikte host zolang duurt. Bij COD4 was dat briljant, hier zit je vaak 5 minuten te wachten op een lag-game. Zwaar irritant. Maar ga het nog wel een paar pogingen wagen, horde en de andere MP lijken me i.e.g. erg leuk.
    En nog maar een keertje CO-up/ Insane uitspelen! *)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb gistermiddag maar met bots gespeeld op elke nieuwe map maar vond ze een heel stuk minder dan van Gears 1. Vond er geen een die echt uit sprong en bij Gears 1 vond ik ze eigenlijk gewoon echt allemaal heel sterk. Het kan een kwestie van wennen zijn maar ik denk het niet. Ben teleurgesteld over de MP tot nu toe.
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Security zit echt heel goed en sterk in elkaar. Avalanche en Day One zijn verder wel leuk. Echter vond ik de oude Gridlock, War Machine en Mansion nog altijd de beste mappen.

    Van het flashback-pakket is alleen Canals er op vooruit gegaan, IMO
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Canals vind ik ook erg sterk nu, Mansion, Gridlock en Tyro Station vond ik in Gears 1 echt heel sterk maar nu niet meer. Hele sfeer is er uit gegaan, en dat zie je vooral bij Mansion. Dat donkere en regen vond ik juist zo sterk aan Mansion.
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt jammer dat je zo lang moet wachten voor je de mp kan spelen dat duurt gewoon veel te lang
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gears 1 nauwelijks online gespeeld, en als ik online was speelde ik op Gridlock. Dus ik merk iig geen kwaliteitsverschil met de maps.
    Tot nu toe speel ik iedere keer Annex; kan ik tenminste respawnen. :+ (al is dat geen goede mode om kiekjes te maken).

    Campaign hebben ze tot nu toe geen woord over gelogen: Bigger, Better and more Badass indeed...:cool: _O_
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    En meer wachten mag hij er ook bij zetten voor de mp dan
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Daar ben ik het wel mee eens, de nieuwe maps vind ik niet zo boeiend en ze zijn sfeerloos. Ze doen me niet zoveel, ik speel veel Canals, die blijft leuk en de sfeer is top in die map. Zelfs grafisch vind ik die nieuwe maps niet zo mooi, beetje kleurloos, alsof ze geen inspiratie meer hadden. In GoW1 had je in elke map gewoon meer sfeer en zag het er veel beter uit vind ik persoonlijk.

    Qua gameplay vind ik het wel erg tof om te spelen, jammer van die nieuwe maps, dat wel. Hoewel die nieuwe maps qua opbouw wel prima in elkaar zitten vind ik. Avalanche vind ik dan wel gaan, ook qua sfeer. Ik ben wel heel blij met die flashback maps trouwens. Die kon ik goed gebruiken.
     
  18. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben blij dat ik vrijdag cod5 binnekrijg want vind dit geheel niks.Alles wat Gow1 zo vet maakte is of totaal eruit gehaald of zodanig verandert dat het gewoonweg niet zoveel fun is.

    En nee kom niet met dingen van je bent slecht enof n00b want dit is een mening en ik vind het gewoon een kutgame.

    Vooral de lag/glitches in de singleplayer vind ik onaanvaardbaar.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op basis waarvan vind je dit een kutgame dan? Het is op praktisch elk punt verbeterd......true co-op zijn er wat glitches te zien, maar verder.

    Wat hebben ze uit Gears 2 gehaald wat er in Gears 1 wel zat?
     
  20. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die haters gewoon niet zoveel aandacht geven, als zij het niet meer leuk vinden laat ze maar wat anders spelen. Dan kunnen wij tenminste zonder de zeikerds het beste spel van 2008 blijven spelen:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina