Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Kwa main quest wel, maar side quest niet! :cool:

    Zit zelf al op 65 uur en moet nu nog 1 side quest en ben halverwege de laatste main missie die ik niet afgemaakt heb omdat anders het spel afgelopen was :+ Eerst de laatste side quest doen, dan ga ik em pas afmaken.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ben daar ook :eek: wat een korte main missie dan. maarja dan lekker verkennen. Ben ook die neergestorte alien vinden :D alleen waar kan ik nu kogels voor dat wapen kopen/pakken?
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Main missies kan je binnen 15 uur wel door lopen, maar om alle side missies te doen en alles te vinden ben je minstens 60 uur kwijt en dan nog heb je lang niet alles gezien. Kom nog steeds gebieden tegen waar ik nog niet geweest ben.

    Volgens mij kan je geen ammo voor de alien gun kopen. Je kan alleen de ammo vinden die bij het pistool ligt. Dus 100 rounds en dan is de pret op. Heb iedergeval niemand zulk ammo zien verkopen ;) Bewaarde mn alien gun voor de enclave bases, schiet je ze allemaal met 1 schot kapot :thumbs:
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Klopt niet helemaal, na dat stuk komen er nog 4 missies die bij de main quest horen.
    Ik heb nu een powerarmor, erg vet spul :)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    4 mini "missies" Vond het eigenlijk maar 1 missie zo snel krijg je ze achter elkaar.

    Iedergeval stoppen nadat de robot over de brug is gelopen, niks openen oid anders kan je niet meer terug!
     
  6. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de mainquest echt zo kort :eek: Dan ga ik echt te snel. Ga dan maar is zoeken naar side quests. Zoals die guide etc :)
     
  7. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit inmiddels ook alweer op 62uur maar heb wel bijna alle sidemission erop zitten, toch heb ik nog heel veel van de map niet gezien en kom ik telkens weer nieuwe gebieden tegen, ik ga voorlopig nog wel even door voordat ik de laatste delen van de mainquest ga doen (moet nu naar vault 87 volgens mij). Ook heb ik nog lang niet alle bobbleheads (7stuk pas) en heb ik de aliengun ook nog niet gevonden. Ik ga ook niet kijken op gamefaqs waar die ligt ik wil alles zelf ontdekken.

    Laatste paar uur ben ik bezig met auto's op te blazen, lekkere explosies geeft dat, zeker als er een paar naast elkaar staan en een busje erbij.
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die mini paddestoelen blijven leuk. :9 Heb nu ongeveer 80/90% van alle locaties al gehad. Van de week de laatste maar en dan heb ik echt alles wel gedaan. :'-( Verkennen is hier ook echt zinvol, want je komt vaak genoeg unieke dingen tegen (zoals een wasteland junkie, die ik gisteren tegen kwam). :thumbs:
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dan mis je dus ook die achievements.


    Zijn er meer mensen die last hebben dat ze de achievement " Scientific Pursuit " niet kregen? Net als ik >.>


    Je kan de game in 1:30u uitspelen. Ren naar Dr. Li in Rivet City dan kom je automatisch bij de laatste missie. Piece of cake, maar niets aan.
     
  10. bartjan25

    bartjan25 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn endurance(UITHOUDINGSVERMOGEN)IS GEZAKT HOE KAN DAT?OP MIJN PIPBOY IS IE NU EEN PUNT LAGER,MAAR ALS IK ER VIA EEN PERK EEN PUNT BIJ DOE STAAT IE WEL OP HET GOEDE AANTAL PUNTEN??
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Caps mogen wel uit. Je hebt waarschijnlijk iets aan wat -1 uithoudingsvermogen heeft oid. Dus misschien een zware armor oid, staat bij alles wel wat voor effect het op je heeft. Kijk maar es naar de kleding.
     
  12. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht je radiation level te hoog? Geen idee eigenlijk of dat invloed heeft op je endurance. Zorg er iig voor dat je radiation laag is, als deze nl 1000 bereikt ga je dood.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Of je bent niet " Well rested " (Slapen).
     
  14. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je hebt last van een drug withdrawal effect... Moet je ff bij een clinic binnenstappen en vertellen dat je last hebt van een addiction :+
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    klopt ik heb die ook idd niet gehad :eek: maar ik ga hem toch nog wel een 2de keer spelen.
     
  16. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    zo......... was met een missie bezig, bleek dat al de laatste missie van de main quest te zijn. Ze zeggen dat je het einde wel voelt aankomen, ik had een vermoeden, maar toch kwam het als een verrassing. Had gedacht dat ik nog een hoop main quests moest doen. Maar nu lekker een vorige savegame laden (vlak voor het einde) dus hoop dat ik daarmee nog de overige sidequests kan doen :)

    Heb er 35 uur op zitten, level 17 en nog laaaaaang niet uitgespeeld. Fallout 3 roelt!!!!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Hoe zien die dingen er eigenlijks uit en waar liggen ze zoal? ;):confused:
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die bobble heads zijn van die kleine poppetjes, gebasseerd op dat Pip-Boy ventje. Vond er gister één :)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina