Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel de mp ook meer als die van GOW2
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe beter je de mappen kent hoe leuker het word ook , want ik speel dan eigenlijk alleen maar de Modes "War en S&D" en dan is het tactischer als je de mappen goed kent

    Ik speel btw deze MP ook veel meer als GoW2 , alleen soms een potje horde met gappies :9
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    het bayonet is ook geweldig
     
  4. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    mp 40 met arperture sight is helemaal geweldig
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Singleplayer is erg vet gedaan, alleen speel hem op veteran en vind het een beetje magertjes met de 'te' moeilijke stukken. Zo kan iedereen veteran worden :D. Ik moet nog 2 levels misschien worden die wat lastiger!
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    net ffe wat multiplayer gedaan en wat is seelow toch een uber gave map zeg jezus christus!
    heerlijk als longrange/midrange/shortrange!
    het is echt een gave map gewoon:9
     
  7. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ja seelow is inderdaad een goede map, maar ik vind cliffside ook heerlijk om te sniperen!
     
  8. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Online nog niet gespeeld maar de SP is gaaf!

    En een help:
    Speel em op Veteran, maar blijf hangen in dat stuk waar je die andere Sniper in het andere gebouw moet neer halen. Hoe kom je daar doorheen zonder dat je, je controler door de tv gooit!? :)
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel deze ook meer dan gow2 al vindt ik gow 2 ook goed maar je moet daar veel te lang wachten
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welk level krijg je die? En wat is het verschil met het gewone mes?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Tegenover je in het gebouw zit 1 sniper. In dekking gaan zitten. Beetje peaken en dan als je hem ziet laten schieten dan weet je waar hij zit. Dan meteen weer kijken om te zien waar hij heen loopt. Dan weet je waar hij komt dan al klaar gaan zitten en schieten als ie kijkt!
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Is Veteran hier makkelijker dan in COD3? Want ik weet nog wel dat ik gek werd van COD3 Veteran, vaak lagen er uit het niets 5 granaten voor je neus en de tegenstanders wisten altijd precies waar je zat.. Dus als je dan even achter een bosje ofzo wilde schuilen en de tegenstanders wisten niet eens waar je ergens zat (uit hun gezichtsveld), maar ze schoten je toch altijd neer. :confused: Best wel onrealistisch imo.
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan iemand mij vertellen wat er in de multiplayer precies leuker of slechter is als in COD4? :)
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Tja ik weet niet maar vind persoonlijk COD 3 lastiger dan 4 en nu ook 5. Je moet gewoon dekking zoeken, killen en naar voren rushen, en dat herhalen. Zitten wel een paar echt klote stukken in COD 5 maar lang niet zoveel als in 3.

    En dat van die granaten dat is nu nog zo. Soms gooien ze als je achter een steen licht 10x achter elkaar precies een nade op je. Voordeel is dat je ze dan ook meteen weg kan gooien :). Soms gooien ze er ook een paar tegelijk. Had een keer 6 nade indicators om me heen staan. Dan moet je echt rennen :D hehehe.

    Maar voor mijn gevoel is COD 5 dus net iets te makkelijk in het algemeen, naatuurlijk zijn een paar stukken wel behoorlijk pittig!

    En dat onrealistisch, tja weet niet, ze zijn wel erg goed en sterk, maar het is ook niet voor niet Veteran ;)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke dan begin ik wel meteen op Veteran. Ik vind ook COD3 Veteran moeilijker dan COD4.
    En ja tuurlijk snap ik dat het niet voor niets Veteran is en dat je zo dood bent. Maar het leek net alsof je tegenstanders gewoon auto-aim op jou hadden ingesteld. :9 Als je het rustig aanspeelt en geen domme dingen doet kom je steeds stukje voor stukje verder en dan lukt het me vaak wel. :D

    Maar hoezo kun je nu de nades meteen weggooien? Je kon ze in vorige delen toch ook teruggooien?
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zou ik ook gewoon doen, het blijft wel dat je op een paar stukken misschien jij eigen moet verbijten, maar als je kijkt naar mijn achievement haal datums (als je dat zo zegt) dan zie je dat ik ze op twee dagen de SP heb gedaan en daar bijna alles al heb gehaald. Gisteren heb ik iets van 6 of 7 levels gedaan, ben om 8 uur begonnen en om half 1 gestopt. 4,5 uur 7 levels.

    Dat van autoaim lijkt wel te kloppen, ze lopen meestal jou medespelers voorbij en vallen jou bijna altijd aan. En gericht ook :) soms kom je hoekje om en hoor je een schot en dan ben je al bijna dood.

    En die nades teruggooien, ja dat kon in COD 3 ook, zei ik van niet dan ? :p
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad, als ik gewoon meteen begin op Veteran en de SP dan uitspeel heb ik ook bijna alle SP achievements binnen. Het zal wel doorzetten zijn, maar gelukkig heb ik een goed doorzettingsvermogen. :9*)


    Jij zei "voordeel is dat je ze dan ook meteen weg kan gooien", maar ik dacht dat je hiermee bedoelt dat je ze misschien sneller kan weggooien dan in vorige delen. :9 Daarom zei ik dat je nades ook al in vorige delen kon teruggooien.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Dit was al een tijdje bekend, maar het geeft niet. Heb het vorige maand in de PU gelezen en daar stond dat die een belangrijke rol speelde. ;):9 Overigens niet mijn keuze geweest gezien meneer Sutherland wel 48 dagen moest zitten wegens rijden onder invloed. In tegenstelling tot Slet Hilton kwam hij niet na 2 dagen alweer vrij. ;):emo:
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    In de reclame op tv zie ik sowieso al 3 bekende acteurs in deze game zitten, waaronder ook de acteur die Vern Schillinger speelde in OZ. :)
     
  20. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    sooo ik heb de singleplayer op veteran uitgespeeld...maarja echt zielig eigenlijk
    wat al eerder genoemd werd, 80 nades op je hoofd, en ze pikken je er altijd tussenuit met schieten

    maarja, als je een 'leuke' singleplayer wilt spelen moet je hem eigenlijk op hardened of normal doen, deze is veeeeel moeilijker dan cod2, 3 en 4 op veteran

    ik ga btw nog wel al die andere achievements halen...zit nu op 815
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina