Ik zit nu ook bij deze (hopelijk) mooie club. Ik speelde eerst voor Giallorossi. Daarmee bereikten we als hoogtepunt de 10e plaats in divisie 1. Nu zie ik het als een mooie uitdaging om deze 10e plaats te verbeteren met FC Niet dan Evert. Ik speel het liefst als aanvallende middenvelder of op Any. Ik hou ervan om een balletje breed of terug te spelen. Dus niet alleen maar zo snel mogelijk naar voren, maar aanvallen opzetten met mooi positiespel. Maar we zien wel hoe het loopt. Ik ben er vanavond bij!
ColinT zit er ook bij! Verder heb ik inactieve members geboot waardoor we een wat kleiner clubje hebben! Vanavond 19:55!
Viktor, kan je me zo inviten? Ik moest even deze club verlaten voor een achievement afspraak, kijk maar in de topic. Verder nog, cool dat we meer members hebben. E: Ik ben nu dus gekicked, omdat ''iedereen'' me niet sterk genoeg vond. Even voor de zekerheid, is dat zo?
Ney niet iedereen, maar een deel vond je niet sterk genoeg, tevens hebben we besloten samen met 2 andere leden van een andere club (Tsquares, ColinT) een wat serieuzere club te maken. Met ColinT, Marruk,Ik,Jojo, hebben we al 2 spitsen en 2 middenvelders, daarnaast hebben we 2 any's. En ik heb je niet gekicked.
Nee, maar wel backstabben toch? Ik heb je 6 uur vantevoren geinformeerd over een poging tot achievement halen. Maar ja, dan is het over.
Ik vind het niet backstabben, ik heb meerdere malen gezegd; sorry maar je voegt te weinig toe en je positie is voldoende bezet. Het heeft ook niks met de achievement te maken. Sorry dat ik zo laat reageerde, ik zat in een potje en daarna ging ik gelijk door met nog een potje.. toen had ik je inderdaad even moeten informeren.
Op any spelen vind ik op zich geen probleem, maar wel als alle voorste posities gevuld zijn. Dan blijft er verrekte weinig over en komt het puur aan op verdedigen. Wat overigens best lastig is in de club mode.
ZIJN ER NOG MENSEN DIE WILLEN GAMEN OP DE XBOX360 ONLINE VANAVOND, TOERNOOI! LAAT EVEN WETEN!!! HERMANOSSS@HOTMAIL.COM IS MIJN MSN /Mod A.u.b. geen caps gebruiken en dit is niet het juiste topic ervoor - Cookie
Misschien handig om dat in het Fifa topic te vragen en je Gamertag neerzet want via msn voetballen gaat moeilijk den ik.