Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen type fout?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    waarom zou dat niet werken? een 360 is net als elk ander IP in je lan voor zover ik weet
     
  3. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Om het af te zeiken, we zijn toch Nederlanders?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net Horde zitten spelen met een maat hierzo, was echt bruut. Tot level 11 gekomen, was echt geniaal. :D
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als jij ooit te vreten nodig hebt en met een pet op het Damrak staat dan kun je ervan op aan dat ik die pet uit je handjes jat en het geld gebruik om een broodje hotdog te kopen. En dan kom ik terug en eet ik dat broodje voor je neus op. Wees gerust, de uitjes laat ik voor je over.
     
  6. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_
     
  7. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Op verzoek van een aantal hiero.


    Gears of War > Gears of War 2

    - Waardeloos Matchmaking-systeem (het mongoloïde tweelingbroertje van Halo :cool:
    - Waardeloze shotgun die ook nog eens buggy werkt in MP
    - Cover-systeem is op bepaalde punten verbeterd maar op andere weer verneukt (loop bijv. eens naar een cover toe en druk snel op A, grote kans dat je ook nog eens over de cover heenspringt terwijl je alleen maar in cover wilde gaan)
    - Smoke is te krachtig en heeft nu de overhand in vrijwel elke match
    - Smoke-tag op muren lijkt leuk maar vertraagt de gameplay weer eens net zoals:
    - Stopping-power vertraagt de gameplay enorm
    - Zagen, Zagen, Zagen, Zagen.
    - 9 van de 10 keer onmogelijk om zaag te stoppen als de vijand minder dan 2 meter van je verwijderd is
    - Vrijwel elke match is hetzelfde
    - Player Matches zijn helemaal naar de klote geholpen met het achterlijke Private-systeem. Bijvoorbeeld iemand die niemand in z'n lijst heeft die de game speelt kan onmogelijk player matches spelen omdat hij of tegen mentaal geretardeerde bots moet spelen of noodgedwongen met Amerikanen in een Ranked match moet spelen met enorm veel lag omdat je niet, net zoals bij Halo 3, kunt kiezen op wat voor verbindingen het matchmaking-systeem moet zoeken. En om quitters tegen te gaan heeft Epic Games vermoedelijk een groepje chimpansees bijeen gebracht om middels gebarentaal op het briljante idee te komen om de Quit functie uit het menu weg te laten als je in een ranked match bezig bent
    - De game is zo noob-friendly mogelijk gemaakt met o.a. bepaalde punten die ik al genoemd heb.
    - Onoverzichtelijk
    - Epic Games dwingt hoe je de game speelt met o.a. het bepalen van bleedout-tijd, aantal rondes, rondetijd en etc.

    Dus ja, imo is alleen de Campaign goed want Horde gaat na een tijdje ook wel vervelen. Beter dat meer mensen terug naar Gears 1 gaan (wat overigens al het geval is) want ik ga het weer elke dag spelen

    Dus samengevat:

    Waardeloze multiplayer.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Booyakasha

    edit; En ik hou van uitjes :eek:
     
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik stem voor!

    edit; Uitjes zijn smerig

    edit2; een toevoeging op die lijst:

    De beat-down die je nog steeds als een mietje 4 uur stunned zodat de ander het rustig nog een keer op B-kan drukken of met al zijn zieke sk1llzzz jouw als stilstaand poppetje dood kan schieten. Daar irriteerde ik me helemaal kapot aan in Gears 1, maar nu is het al helemaal niet grappig meer.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Noujah.. Misschien is het dan wel een klein beetje ietsiepietsie leuk als je met 4 NL-ers in een team zit die tenminste de game een beetje snappen..
    Maargoed, aangezien ik vriendloos ben gebeurt mij dat nooit.
     
  11. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Compleet wat jij zegt... ik hoop dat ze het fixen zodat het net als gears 1 speelt alleen dan zonder host!
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Van mij mag het als Gears 1, al moet het met Host. Alles is beter dan dit, zolang die glitchers maar oprotten.
     
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heb er heeft zin om vanavond rond 19:15 horde te doen? Ik heb al 2 maten in me team. We gaan eindelijk voor de 50 als het goed gaat :D.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Heb nu ook Gow2..ik vind t wel geinig ofzo, maar niet zo uberfantastischvet..Focking hell, die stukjes op die huge Derreck zijn gewoon echt poep. Ik wil niet non stop knallen zittend op zo'n tank. Ik wil gewoon classic Gow1 style knallen met die Locust, coveren etc. Gelukkig zit dat er ook nog goed in, alleen ik vind de omgevingen wat minder. Sneeuw, huge hagel, regen..kloteregen. Dat sucks. Anyway, ben nu bij het stuk dat je alles verrot schiet met die tank. Wtf Halo? Als ik dat wil ga ik wel Halo spelen...wat een bende. Ik zit nu vast:

    Ik ben nu in de grot, en als je van de helling dendert valt de stroom uit van je tank. Dan verzamelen zich allemaal Corspers om je heen..ja leuk..maar zodra de stroom het weer doet killen die gasten me..kan niks doen. Hoe kom ik hier verder?
     
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Die gamertag-stats op de GoW site kloppen volgens mij van geen kant.
    Bij jullie wel?
    Check bijv. wat er bij mijn gamertag staat:
    Screenshot
    En let vooral even op mijn k/d ratio :cool:
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je moet op ze schieten zodra ze hun poten optillen en dan zorgen dat je ze eerst stuk voor stuk raakt zodat ze verder van je af staan en dan herhalen. Op zich niet zo moeilijk ;)
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus echt niet terug naar gears 1 wat ik hier hoor.
    Dit is zoveel beter he. Gears 1 was zoveel lag, en nu is het gefixt en de gameplay is nog steeds fantastisch! En verder is bijna alles verbeterd! Alleen dat zagen mogen ze wel fixen ;)
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben het met jou eens! Vind het veel beter spelen, alleen het zagen irriteert mij. De rest vind ik gewoon goed uitgewerkt! :)
     
  19. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een betere mp als Gears 1. Dat shotgun-dancing was echt te debiel, en lancer was compleet overbodig om nog maar te zwijgen over de H.burst. Ze moeten dat matchmaking iets improven en het zagen wat minderen. Ook moet de boomshot minder kogels net als de mortar. De rest is perfectemente:)
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    HUUUUUUUUUUUUUH dat zouden ze er toch uithalen :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina