Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    agja ik zie net toch dat rockband 2 niet met gh 2 en 3 werkt dus ga ik toch voor de gh:wt gitaar met game.

    koop rockband 2 er wel gewoon bij :)
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Koop ook de Guiter Hero World Tour Superbundel tzt. Rockband 2 en Rockband AC/DC koop ik er tzt wel los bij.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Precies mijn plan _O_
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien wel een goed idee. Ik wil alleen weten of die drumstellen blijven werken. Ik heb geen zin in GH3 all over again. PePzi: kom eens op msn aap! :p
     
  5. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je nu wel ziet zijn er drumsets bij waarvan de Rode pad of cymbals niet goed alles ontvangen. Daar tegenover zijn er ook weer veel drumsets waarbij alles perfect is.
     
  6. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat ik een perfecte krijg
    nog vier dagen
    ffe een vraagje voor mensen die ervaring hebben met preorderen bij bol.com krijg ik em vrijdag dan of later?
     
  7. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ga er maar van uit bij de bolle.com dat je m niet vrijdag al in huis hebt...zal wel na het weekend worden . Haal de mijne op bij dimention plus in delft , als de tent open gaat vrijdag sta ik in de winkel ;-)
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dit is foute informatie geven, ik heb de afgelopen maanden veel games bij bol.com besteld en de games lagen soms zelfs donderdag op de deurmat. Maar met grote pakketten moet je wel rekening houden dat de postbode maar 1x per dag langs komt (iig hier wel die luie flikkersO-))
     
  9. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com vind ik nogal wisselend qua levertijden. Maar dit zou ook aan de postbodes hier kunnen liggen, omdat de laatste tijd veel pakketjes te laat komen. In ieder geval, dit keer heb ik de bestelling gedaan bij BartSmit. De game + guitar. Ik hoor te veel negatieve dingen over de GHWT drums, dus ik zal binnenkort dan waarschijnlijk de RB drums aanschaffen.
     
  10. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
  11. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoo geen verkeerd prijsje van digitala....ik had het spel al geimporteerd via play asia , spel is zekers vet en speeld lekker weg op de rockband 1 drumkit. Het wordt een hoop geld uitgeven vrees ik aankomende vrijdag rockband 2 om de hoek die willen we toch ook hebben
     
  12. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik hem vrijdag heb :D (pre-ordered bij 12game)
     
  13. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf al een tijdje zitten kijken naar de verschillen tussen RB2 en GH:WT, maar wat is het wezenlijke verschil? En dan bedoel ik niet echt de nummers en de prijs, maar de rest. Ben niet echt bekend met beide spellen, alhoewel ik wel eens GH3 heb gespeeld. Zou het wel leuk vinden om af en toe een beetje wat nummers te spelen. Hoorde al dat het drumsetje van GH dus niet al te veel is, maar de gitaar weer wel goed is. Zou het dan een goede optie zijn om zoiets aan te schaffen met alleen de gitaar? Of heeft het drumsetje toch echt een goede meerwaarde?
     
  14. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    RB heeft een blokjes uiterlijk (de noten) en de GH drums zijn sommige kapot ja , maar lang niet allemaal.
     
  15. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het je vrijdag vertellen :thumbs:
    nog 3 dagen 8)
     
  16. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, lol. Ik wou het voor vrijdag weten, aangezien er al sommigen het spul hebben en ik hem dan ook nog kan gaan halen.. ;)
     
  17. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is verzonden door BOL.com !!!!
     
  18. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooo dat is goed nieuws :D dan heeft 12game hem misschien ook al opgestuurd.. had je de fullband kit besteld?
     
  19. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de superbundel (toen zeiden ze dat je er een extra gitaar bij kreeg maar die zit d'r opeens niet meer bij) voor 194 euro. Hij is al in de sortering bij TNT dus die kunnen ze niet meer terughalen ;) Op hun website staat de bundel nog wel voor 21.11 + 5 euro duurder.
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    GCshop nog niet op mijn mailtje gereageerd wanneer ze verwachten dat ik hem in huis heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina