Op verzoek van een aantal hiero.
Gears of War > Gears of War 2
- Waardeloos Matchmaking-systeem (het mongoloïde tweelingbroertje van Halo
- Waardeloze shotgun die ook nog eens buggy werkt in MP
- Cover-systeem is op bepaalde punten verbeterd maar op andere weer verneukt (loop bijv. eens naar een cover toe en druk snel op A, grote kans dat je ook nog eens over de cover heenspringt terwijl je alleen maar in cover wilde gaan)
- Smoke is te krachtig en heeft nu de overhand in vrijwel elke match
- Smoke-tag op muren lijkt leuk maar vertraagt de gameplay weer eens net zoals:
- Stopping-power vertraagt de gameplay enorm
- Zagen, Zagen, Zagen, Zagen.
- 9 van de 10 keer onmogelijk om zaag te stoppen als de vijand minder dan 2 meter van je verwijderd is
- Vrijwel elke match is hetzelfde
- Player Matches zijn helemaal naar de klote geholpen met het achterlijke Private-systeem. Bijvoorbeeld iemand die niemand in z'n lijst heeft die de game speelt kan onmogelijk player matches spelen omdat hij of tegen mentaal geretardeerde bots moet spelen of noodgedwongen met Amerikanen in een Ranked match moet spelen met enorm veel lag omdat je niet, net zoals bij Halo 3, kunt kiezen op wat voor verbindingen het matchmaking-systeem moet zoeken. En om quitters tegen te gaan heeft Epic Games vermoedelijk een groepje chimpansees bijeen gebracht om middels gebarentaal op het briljante idee te komen om de Quit functie uit het menu weg te laten als je in een ranked match bezig bent
- De game is zo noob-friendly mogelijk gemaakt met o.a. bepaalde punten die ik al genoemd heb.
- Onoverzichtelijk
- Epic Games dwingt hoe je de game speelt met o.a. het bepalen van bleedout-tijd, aantal rondes, rondetijd en etc.
Dus ja, imo is alleen de Campaign goed want Horde gaat na een tijdje ook wel vervelen. Beter dat meer mensen terug naar Gears 1 gaan (wat overigens al het geval is) want ik ga het weer elke dag spelen
Dus samengevat:
Waardeloze multiplayer.
Klik om te vergroten...