Van de week een kleine verbouwing gehad hier, niks bijzonders, ik moest alleen ff mijn 'gamehoekje' afbreken en de hele bende (console's maar vooral ook kabels) ergens anders neerzetten/neerleggen. Is allemaal heel goed gegaan, niks mee gebeurd.
Dus ik kom afgelopen zaterdag na de verbouwing weer thuis om de boel langzaam aan weer op te bouwen. Ik sluit als eerst de 360 aan aangezien ik daar momenteel het meest mee doe, alles gaat goed. Ik redeem een code (ik had die dag 4200 MS points gekocht), download wat ik moet downloaden. Zet het ding vervolgens uit, even koffiepauze. 'Dan ga ik zometeen lekker verder met Guitar Hero : World Tour' hoor ik mezelf nog denken, want dat spel had ik immers net nieuw binnen. Kom terug op m'n kamer, 360 aan....RROD WTF ??!
Serieus, toeval of niet maar ik vind het toch wel frappant. M'n Wii is al meerdere keren vanuit staande positie op z'n kant gevallen, ding doet het nog perfect. M'n PS3 setup haal ik op bijna wekelijkse basis uit elkaar om het ding af en toe eens mee te nemen naar een vriend, op de fiets, in een simpele rugzak....boeiend. PS3 loopt nog steeds als een trein. Maar m'n 360 daarentegen is het er schijnbaar niet mee eens als ik hem even tijdelijk los moet koppelen om nog geen 2 meter verderop neer te zetten. Er is met dat ding niet 'lomper' omgegaan dan met m'n andere apparaten....sterker nog, met de 360 ben ik JUIST al extra voorzichtig doordat ik in m'n achterhoofd weet dat ie het zomaar ineens spontaan kan begeven. Zo is het met m'n eerste 360 immers ook gegaan....
Heb werkelijk alles geprobeerd maar hij is toch echt dood. Ach ja balen. Net nu ik lekker bezig was met Fable II, ik al gestart was met Guitar Hero : World Tour, ik van de week nog een Gears of War 2 LE moet gaan binnenkrijgen EN de 21e deze maand nog een Rock Band 2 mijn kant op komt. Lekker gamen op de 360 het eind van het jaar....niet dus. Althans voorlopig dus even niet. Heb gisteren al de Helpdesk gebeld, nu is het wachten op het befaamde UPS label. Vandaag maar vast even een 'kist' halen zodat ook deze 360 hopelijk van de week nog onderweg kan naar bestemming Duitsland....
Laatst bewerkt: 17 nov 2008