FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik vind dat be a pro ook verassend leuk, ik was ook in een seizoen aanvoerder van ajax en basis voor het nederlands elftal.
    en je wordt ook best wel snel goed, als je een beetje veel scoort ben je aan het einde van je seizoen ongeveer zo goed als huntelaar.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Be A Pro heb ik anderhalf seizoen gespeeld, daarna gestopt. De AI is gewoon ongelofelijk slecht + dat ik NL als land had gekozen en ik hou er niet van om met fake shit te spelen. :+

3. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien uit frustratie (net met 1-0 verloren :p), misschien omdat het klopt. Laat ik es een paar nieuwe ''termen'' introduceren.

''Echte Supporters'': Iemand die LFC4life heet en dan Manchester United kiest of ForzaRoma en dan kies je Juventus (Adidas Live Season anyone?)

Tikhoeren: Iemand die denkt te wedstrijd te winnen door de bal ff rond te laten tikken op het middenveld.

Voetballer voor vaderland: iemand die vecht voor elke balbezit. Heel irritant.

Suggesties zijn welkom :p

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Echte supporters zijn inderdaad matig, maargoed....iedereen mag zelf kiezen wie hij kiest in principe. Ik heb er ook een hekel aan om 80% van de potjes tegen Man Utd of Barca te spelen maar ik win de laatste tijd ook vaak tegen deze teams dusja...

Tikhoeren zijn erg irritant maar het is ook een bepaalde manier van spelen. Rondspelen doe ik ook vaak maar alleen wel met een bepaald doel zeg maar, niet om tijd te winnen ofzo.

Voetballer voor vaderland? VVV? Natuurlijk vecht je voor ieder balbezit toch? Ik zet ook bijna altijd druk, alleen als ik voor sta niet echt maar als ik de bal MOET hebben om nog te scoren zeker wel.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik speel anders gewoon in Oranje met Robben, Sneijder, Van der Vaart etc..

6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Of je kiest aan het begin gewoon een andere nationaliteit. Heb mezelf de Spaanse nationaliteit gegeven, met het probleem dat het enorm saai wordt als je tegen Korea oid speelt

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kan ik nu ook met mijn eigen pro (ikzelf :+ ) tegen mn vrienden online spelen? Of nog mooier , met vrienden met onze eigen pro's online in 1 team tegen anderen spelen?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Klopt, maar dat had ik nog niet gedaan toen ik begon met Be A Pro. Nu heb ik dat wel gedaan maar het wordt daar niet geupdate, tevens hou ik niet van fake tenue's. :+

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je trouwens je stats op 0 zetten? Ik had in het begin 3 gewonnen en 30 verloren ongeveer door het gekloot met vrienden en de onkunde van mezelf . Zit nu op 110 wins en 80 loss, maar wil graag met een schone lei beginnen :+

10. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Op 2: Je moet volgens mij de rivaal verslaan met het team wat jij hebt ingesteld als rivaal, dus het team dat standaard de tegenstander is als je een Quick Match doet.

11. MIB Asterix

MIB Asterix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag iets ergs vreemd gehad met FIFA..online 1 vs 1

tweede helft, tegenstander wisselt, vervolgens is zijn rechtshalf verdwenen...tenminste je ziet hem niet. Je ziet hem echter wel op de radar, en als hij de bal heeft zie je wel de bal gespeeld worden, maar geen spelertje..

Heeft iemand dat ook al eens gehad? Dus spelen tegen de onzichtbare man...?????????????????????

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    ja, al aantal keer gehad bij 10 vs. 10..is wel klote ja:confused:..

13. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    nm disc is kapot.. nu moet ik hem opsturen naar EA :'-(

14. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem onderhand gehaald gewoon op dezelfde manier, weet niet of het er aan lag maar had mijn favo team (fiorentina) thuis laten spelen en de concurrent uit (Juventus) en toen voor Juventus gekozen....

Maar goed, niemand meer hier last van het probleem met live season? Ik had als gratis league engeland gekozen en toen alle leagues gekocht... Nu doet alleen mijn gratis league het nog en de rest doet het niet meer... Terwijl hij wel aangeeft dat ik alles gekocht had :-S, vriend van mij heeft hetzelfde en volgens hem is het probleem op het moment bekend bij EA en schijnen er heel veel mensen last van te hebben...

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    De update is er!

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja? NICE! :)

Laat even je bevindingen weten aub! Zit nu op me stage en kan vanavond laat pas knallen :eek:

Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  17. Tjeaz

Tjeaz Guest

Wat voor update precies?

18. Tjeaz

Tjeaz Guest

Never mind, ik heb het al gelezen op de vorige pagina :)

19. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    Dit gebeurt idd regelmatig, ik had zo'n soort zelfde glitch.
    JoJo en ik waren beetje 1vs1 aan het doen en ik besloot Inter te nemen, voor de wedstrijd check ik altijd Team Management, ff kijken of me spelers goed staan enzovoort, maar dit keer merkte ik dat mijn 2 spitsen er niet in stonden, dus ik zet ze terug op hun plek, start de match en kom er achter dat ik maar met 9 man speel!
    Mijn 2 spitsen waren gewoon weg, ze waren niet eens onzichtbaar maar gewoon niet opgesteld, ik dacht nou dan wissel ik ze wel misschien helpt het, maar nee daarmee liep alleen maar me xbox vast.
    Even later terug in 't Team Management scherm zie ik dit: pic.
    En later tijdens het laadscherm zie ik dit: pic, hier liep mijn xbox toen ook op vast.

20. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    De hoge steekpass werkt nu zoals het hoort! Heb er al 2 keer mee gescoord omdat de ontvangende spelers nu wel fatsoenlijk doorlopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina