Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren moesten we (co-op) die Leviathan verslaan.
    stuk of 356 keer kunnen doen 8) Eerste keer zag ie er nog indrukwekkend uit, maar na de zoveelste keer begon dat visje me best te irriteren. :p
    Wat was het probleem?
    • Eerst wat geklooi om er achter te komen wat je nou precies moet doen, maar daar waren we al snel achter
    • Zo nu en dan verkeerd inschatten waar zo een tentakel gaat neerkomen. Kan gebeuren.
    • Gaan rennen om zijn bek in te komen; vastgezogen worden aan een kist; snel verder willen gaan; door die vertraging kom je te laat. Hap.
    • 1 seconde te laat komen met je granaat of chainsaw; boot zinkt
    • Maar het grootste en meest irritante probleem was wel dat we soms aan de rand van de boot bleven plakken. Je kon geen kant meer op, en dan komt die vis weer eens met een tentakel of zijn tandjes aangehuppeld. Hoe vaak we niet om die reden opnieuw zijn moeten beginnen. :mad:
    Afgaan is niet erg, maar door glitches afgaan wel. Het is dat het in co-op was, dus ik kon er nog wel om lachen (het gebeurde iedere keer bij mijn zusje. :+)

    En dit: Hardcore is echt gemakkelijk. :eek: Zelfs mijn zusje merkte dat op.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Linkertricker en A even ingedrukt houden. Dan laat je A los en dan slaat hij dat ding in de grond.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Na Act 3 zou ik zeggen dat je ongeveer 5-10% on wheels hebt gedaan. In co-op toch wel zeer vermakelijk, maar in de sp zou ik het ook doemen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond dat stuk in die tank nog wel vet maar die Reaver en die Brumak hadden ze er uit mogen laten wat mij betreft,.. suffe on-rails gedoe

    Ik heb nu wat meer MP gespeeld in GOW2 en ik moet zeggen dat t nog wel wennen is ,. ik heb het idee dat de skill meer zit in het samenwerken dan in het aimen/bewegen/anticiperen. In COD4 bijv kun je best puur met de betere aim en mapkennis een stel minder ervaren spelers rondes lang onder de duim houden, in GOW is het voor mijn gevoel meer een kwestie van goed double-teamen en wapenruns maken. Of zit ik er nu naast? zit er meer diepgang in het aimen dan op het eerste gezicht lijkt?
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Idem voor Insane! Niet echt indrukwekkend lastig!
     
  6. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat zeurt iedereen nou om de chainsaw, pak een hammerburst in het begin en je hebt hem zo dood hoor :) De HB is echt 10x zo sterk als de lancer, dus dat probleem zie ik niet echt.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eindelijk mijn eerste potje online kunnen spelen. Vind meteen al spelers nu, lekker! Matchmaking suckt nog steeds, en de maps vind ik niet zo boeiend maar voor de rest gaf het me toch wel weer een oud vertrouwd gevoel. Jammer alleen dat er nog steeds apen zijn die leaven. Plus moet de zaag echt wat minder, ik sta voor iemand en schiet hem met mijn shottie en hij komt rustig aan lopen met zijn zaagje en zaagt me neer. :mad:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik had hem de eerste twee keer ook niet door, maar de derde keer wel. Gewoon een granaatje in zijn muil werpen als je die tentakels hebt wegggeschoten en dan kan je kaviaar scheppen. ;):) Maar goed, je weet het inmiddels wel.
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo omdat ik er niets van bak? No offence maar ik ben niet zo'n casual gamer en ik zet me 110% in als ik een game gaaf vind, en dat vind ik met GoW2 alleen elke keer dat verotte genade is zo irritant.

    Heb jij ooit iemand zien omvallen omdat er een smoke grenade ontplofte in real life? Nou ik niet. Ik snap het doel erachter niet, het sloomt het spel af voor mij persoonlijk.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Smoke grenades zijn wel lachen, speelde net met wat Amerikanen, iedereen spawnt gooit er eentje meteen richting ons zo'n granaat. Hele team ligt daar bij de spawn op de grond. :lol:

    Frags zijn wel vervelend, liep ergens en opeens boem. Kwam er later pas achter hoe ik uiteindelijk dood ben gegaan, tegenstander had zo'n frag aan de muur vast gemaakt.

    Heb trouwens een vraagje over de Singleplayer, ben nu bij het stuk waar ik in die Centurion of iets in die richting rij, heb alleen wat vraagjes over de missie daarvoor, komt tie:

    - Wie was die gast elke keer op die monitoren

    - Wat waren die beesten, Sirens ofzo. Wat moet ik me daarbij voorstellen, na de Locust nog een ander soort ras ? Iets als Flood uit Halo 3 ?, en dan zullen ze bij Gears 3 opeens aan jouw kant staan ofzo, mag hopen van niet.

    - Wat deden de Locust daar, waren ze ook op zoek naar iets ?
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    @Dulle: Als je bij die turret gaat staan kunnen die tentakels je helemaal niet raken. Makkelijk zat ;)
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Als het vrijwel altijd gebeurd, dan zou het zich op de lange termijn als een normale verdeling moeten gedragen, wat het niet doet om het maar wetenschappelijk te verwoorden :D
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is dat bij de voorste punt van de boot? Daar waar hij begint met het opslokken? (ik zag namelijk helemaal geen turret :p)

    Als je idd daar bedoeld: Mijn zusje is daar een aantal keer geplet. Aan de 'brede' kant van de boot kan je iig niet geraakt worden.
    Maar je kan daar natuurlijk niet blijven staan, anders duurt het te lang voordat je bij een tentakel bent. Dan ben je niet geplet, maar zinkt je bootje alsnog. :+
     
  14. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde op day one is echt te vet, op dat balkon met de sniper zitten en de ene na de andere headshot maken. Af en toe dan even rennen naar beneden om ammo te halen, en meteen zorgen dat je weer boven komt. Wat een te vet spel dit.

    PS: als je horde wil spelen moet je me ff toevoegen, vind ik verreweg de coolste mode
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dom is ook nog steeds niet echt heel slim, nu al 2x gebeurt dat ik voor hem sta want hij moet me healen maar dat hij me niet healed. :mad:

    Had net echt een zwaar leuk potje. Speelde Canals en in de eerste ronde was mijn hele team al geleaved. Ik alleen over, plaats ik die smoke grenade om het hoekje en ik bij de spawn staan waar je me niet kan zien. Al die 5 tegenstanders aan komen lopen, ontploft die granaat vallen ze allemaal op de grond. Ze bleven er maar in trappen. :lol:

    Ondertussen die Act gehad met Maria. Mooi gedaan van Epic, singleplayer voelt toch beter aan. Heeft meer emotie en is beter, groter en badass. Verbaas me nog steeds om sommige dingen, dat stuk op die boot en dan rond je kijken, prachtig. _O_
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    De smokes zijn gewoon irritant, de frags zijn een leuke toevoeging, het zijn meer mijnen dan maar dat maakt niet uit.
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Add me :D :D :D
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi voor jou.
    Als het spel sneller tegenstanders zou vinden zou ik het meer spelen maar nu duurt het allemaal te lang.Gow 1 heb ik veel gespeelt ik hoop dat het lange wachten opgelost wordt dan speel ik deze ook veel
     
  19. Akihabara

    Akihabara Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Consoleshop.nl is de Limited Edition verkrijgbaar!
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Online is dope :D alleen jammer dat die bash stun er weer in zit.. maarja het is niet anders:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina