Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens of je toegang hebt tot de leaderboards met een Xbox Live silver account? Ik heb op het moment geen internet op m'n 360, maar ik heb sowieso alleen silver, dus ik vroeg me af of dat überhaupt wel zin zou hebben.

2. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet je helaas teleurstellen... het werkt niet met silver

3. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info. Das mooi shite dan. :{ Misschien toch maar 3 maandjes Gold aanschaffen...

4. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik word helemaal gek van de game. Zit om een of andere reden muurvast in chapter 7.

Op het moment dat je uit die vrachtwagen komt kom je in een ruimte met in het begin 2 gastjes. Hier komen er dan nog 3 bij en binnen 30 seconden nog 3. Ik ga hier iedere keer dood. Teller staat inmiddels op 25 pogingen. Iedereen die ik hier over spreken hebben hem allemaal in 1 of 2 keer gehaald, maar mij lukt het niet.

iemand nog tips voor dit stuk. Ik weet niet eens waar ik naar toe. Ik krijg niet een kans om te kijken waar ik heen moet.

5. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Wat ik deed was tijdens het rennen B indrukken, zo ren je de goede kant op.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Moet je even hier kijken vanaf 2:05 ongeveer.
    http://www.youtube.com/watch?v=rY4O-M2PvoI
    Bij de eerste gast met Y zijn wapen afpakken en dan de rest afknallen.

Maar ik weet niet hoe jij speelt: welke moeilijkheidsgraad, wil je niet schieten voor de Test of Faith achievement of schiet je gewoon wanneer je kan?
    Ik speelde m'n eerste keer op Easy en ik ging voor de Test of Faith achievement (dus niet op een tegenstander schieten in het spel), en ik liet ze gewoon 1 voor 1 op me afkomen en dan zijn ze opzich wel makkelijk af te slaan. Als ze met 2en voor je neus staan moet je slowmotion gebruiken en dan van eentje zijn wapen afpakken met Y, dan kun je het wapen gewoon weer weggooien en de ander zo afslaan. Als je zwaargewond bent gewoon even dekking zoeken achter een pilaar/auto dan moet het wel lukken.

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu bezig met de speedruns, blijkt nog best lastig te zijn.

Level 2 speedrun moet je in 11:00 minuten halen, en mijn tijd was 10:56. Had een paar seconde voor de finish wel bijna een hartaanval.

Ik ben in ieder geval niet de enige die er moeite mee heeft, er zijn nog niet veel mensen die een tijd onder de 11 minuten hebben (50 ofzo).

8. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik heb pas vier van de speed runs gehaald (prologue, 1, 3 en 4). Chapter 2 heb ik een keer of 3 geprobeerd maar nog geen succes. Komt later nog wel goed hoop ik. :+

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    pff, die servers van EA doen het wel vaak niet. Echt lomp dat EA je nogmaals laat inloggen voor de leaderboards.

10. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0

Goed nieuws! ik heb Xbox live Silver, en ik kreeg vandaag een update van Mirror's Edge. Ik kan nu bij de leaderboards en ook ghosts downloaden \o/
    het werkt nu dus ook met Silver

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het spel nog best wel pittig. Ik heb vaak stukjes dat ik overnieuw moet doen omdat ik niet weet waar ik naartoe moet. Gelukkig zijn er goede savepoints. ;)

12. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    save points zijn indd heel sterk in deze game. Als ik ergens vanaf flikker is het een stuk minder frustrerend omdat je weet dat je niet weer een uur bezig bent om daar te komen maar het gelijk weer kan proberen. Time trials geniet ik ook echt van, zit nu 3 secondes achter de nummer 1 op 'edge' :D

13. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Time trails vind ik maar lastig, wel tof om te doen. Haal alleen nooit drie sterren. Speedruns heeft opzich ook wel wat. Het is wel tof om zo snel mogelijk de politie ook uit te schakelen.

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ze zeggen ook niet voor niets dat alles perfect moet worden uitgevoerd om de drie sterren te halen, anders download je een ghost van de top rankings, laten vaak goede shortcuts zien, hoewel sommigen extreem moeilijke paden hebben gekozen om zoveel mogelijk tijd eraf te schaven.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk spel. Het is heerlijk vernieuwend en een keer wat anders dan shooters of racegames. Het geeft een heerlijk gevoel als je over de daken springt. En andere ontwikkelaars moeten eens naar deze game kijken betreft de checkpoints. Als je dood gaat wordt je dichtbij terug gezet, heerlijk.

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Das echt goed nieuws! als ik dit had geweten had ik niet 3 dagen geleden mijn gold account verlengt :x

Ik vind de speedruns denk ik wel het leukste onderdeel van de game, duurt tenminste wat langer dan die time trials. Ik sta nu 5e op de Ropeburn speedrun :thumbs:

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Stomme time trials/speedruns... julie moeten het spel zat worden en dan aan mij verkopen... :p

18. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas voor jou blijkt er toch nog wat replay-waarde in deze game te zitten...

Schap dat maar, sta ondertussen 1ste :9

Try to beat it :cool:

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  19. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Die Woody dude is trouwens echt ziek, staat bijna overal bovenaan! Het vette aan dit spel blijf ik vinden dat er bij die time trials niet echt 1 pad is dat het snelst is, je ziet tussen de top 3 steeds een boel verschillende wegen zitten. Het is niet zoals een racespel, dat er 1 perfecte lijn is

20. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het zijn dat je die ghost niet altijd ziet lopen. Ik heb het spel gisteren gekocht, een heleboel achiements nu al geunlocked en daar blijft het niet bij.

Het spel is perfect :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina