ik vraag me af ook welke hd content wij hollanders kunnen downloaden via netflix als de nxe update er is. want er is nergens iets terug te vinden over netflix in nederland.
vind het nog steeds nep dat ze dan verschil maken kwa content. wij betalen meer dan de amerikanen voor live en de hardware en we krijgen het minst er voor terug. zie het morgen wel wat voor halve aftreksel update wij krijgen zonder netflix en wii poppetjes\o/
Hoe bedoel je dat we meer betalen? En het natuurlijk met rechten te maken van tv programma's en films daar kan MS niet zo veel aan doen.
nou ik bedoel dat: 13 maanden live hier 60 eu kost en daar 30 euri. wij betalen voor de dienst 2x zoveel en krijgen minder het werkt verder prima maar tis jammer dat er zo'n onderscheid in zit.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Of gaat het weer via de Amerikaanse tijd? (= morgen pas rond 9 uur 's avonds )
meestal waren die updates rond het middaguur in NL toch? @Dulle: puntjes >>>>>>>>>>>>>>>>>> cijfertjes
Al zou het via de Amerikaanse tijd gaan. Dan zaou het morgen ochtend ron 0600 zijn. Er is slechts 6 of 7 uren tijdverschil met New York. BTW: MSN ligt er bij mij uit. Heeft dat iets met de dashboard te maken? EDIT: MSN doet het weer gewoon!!!