iTunes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Donkey, 9 aug 2008.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vraagje over iTunes... De nieuwste versie kon toch automatisch albumcovers voor je vinden? Hoe gaat dit in z'n werk?

2. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Daarvoor moet je een account hebben. Die is gewoon aan te maken via de iTunes Store. Hierna log je ermee in en kun je door de nummers te selecteren de covers downloaden. Ik heb dat probleem gelukkig niet, aangezien ik de covers automatisch mee download. ;)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je album art voor je bestaande muziekcollectie wilt hebben ga je op je muziek view staan en klik je onder advanced op "Get Album Artwork" , je moet idd wel een account hebben

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waar gebruik je daarvoor dan?
    Niet alle torrents hebben albumshoesjes, zeker niet van de muziek die ik luister..

Heb je echt een CC nodig om een account te maken op Itunes Store?

5. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb geen CC, ik haal af en toe van die 'pre-paid' kaarten en heb nu ook gewoon een account. Werkt perfect.

6. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleempje,
    voor een vrijgezellenfeestje moet ik een cdtje maken met nummers om het "slachtoffer" eens flink voor schut te zetten.

Nu is het zo dat een van de meest essentiƫle nummers online niet te vinden is, behalve in de iTunes store. Ik heb geen cc, krijg mijn click&buy account niet aan de praat (helpdesk gebeld en alles) Heb een giftcard besteld bij Apple maar die is er nog niet en ik MOET dat nummer morgen hebben.

Is er hier iemand die me even uit de brand zou willen helpen?

I'll make it worth your while...

PM voor details

(Mocht deze post op wat voor manier dan ook in gaan tegen de xboxworld policy dan kan deze post zo de prullenbak in)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het zou mooi zijn als je ook een optie had net als 'Albumillustraties ophalen' maar dan met songteksten. Ik vind het best wel leuk om de songteksten ook op mijn iPod Touch te hebben en dan af en toe mee te lezen zodat ik eindelijk eens weet wat ze zeggen :+ Is er een snellere manier dan voor elk liedje afzonderlijk de songteksten te gaan zoeken en plakken bij de info van dat liedje?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is er een mogelijkheid om alle dubbele nummers in een klap te wissen?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    File > Show Duplicates

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja die weet ik maar dan moet ik alsnog alle dubbelen stuk voor stuk selecteren

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan ook Click And Buy selecteren. In feite heb je dan een soort virtuele creditcard waarmee je betaald met je bank/giro rekening. Werkt perfect, ook voor bijvoorbeeld Eweka (dan willen ze wel trouwens dat je een CC aan je account koppelt maar goed).

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe maak jij dat soort screenshots eigenlijk Rivanov?

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Command-Shift-3: Take a screenshot of the screen, and save it as a file on the desktop
    Command-Shift-4, then select an area: Take a screenshot of an area and save it as a file on the desktop
    Command-Shift-4, then space, then click a window: Take a screenshot of a window and save it as a file on the desktop
    Command-Control-Shift-3: Take a screenshot of the screen, and save it to the clipboard
    Command-Control-Shift-4, then select an area: Take a screenshot of an area and save it to the clipboard
    Command-Control-Shift-4, then space, then click a window: Take a screenshot of a window and save it to the clipboard
    In Leopard, the following keys can be held down while selecting an area (via Command-Shift-4 or Command-Control-Shift-4):

Space, to lock the size of the selected region and instead move it when the mouse moves
    Shift, to resize only one edge of the selected region
    Option, to resize the selected region with its center as the anchor point

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo dus. :+

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wanna learn more ? Go to your nearest apple store or visit us at apple.com SLASH business :lol:

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Ik heb de meeste nummers uit mn iTunes in een map staan op mn E schijf.
    Mijn 'Mijn muziek' map op de C schijf heeft heel veel dubbele nummers.
    Ik wil eigenlijk die map uit mn E schijf kopieren naar die Mijn Muziek map zodat ik weer eens wat ruimte heb..
    maar dan herkent iTunes al mn nummers niet meer.
    Hoe voorkom ik dat?

17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik ook wel eens weten!

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    iemand??

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat je library naar de nummers kijkt in je oude map. Je moet ook de complete iTunes map verplaatsen. Inclusief iTunes.lib

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Ik vat t niet helemaal..kan je t m pcies uitleggenn plz? *)

Deel Deze Pagina