Heb even een vraag, ik heb Fable 2 nu voor de 1ste x uitgespeeld, maar wil nu evil worden in een nieuwe game, maar de vraag is als je dan op new game klikt verdwijnt dan je hele vorige game, of kun je die apart kiezen zoals bij GTA IV ?
ooh dankjewel, maar dan moet je wel natuurlijk weer al die gargoyles opnieuw beschieten want ik heb bij die 1ste game de 1st kaart gekozen,
Zo vind je de gemstone grotto: ga via hobbe cave naar de oever van de rivier (volgens mij kan je na het repareren van de brug niet meer in het water springen) Zwem dan naar de linkerkant van de map (dus naar rechts zwemmen) Tot je niet meer verder kunt. Als het goed is zie je nu aan je rechterkant een pad tussen de rotsen. Volg het pad en je ziet de deur naar de gemstone grotto.
Kan iemand mij helpen aan de volgende expressies: - Backflip - Hat, Headband, Moustache Ik zou het zo fijn vinden als ik even de expressies kan leren van iemand. Dan heb ik mijn achievement gehaald Is er trouwens ook nog iemand die 10 mensen gaat offeren in de temple of shadows? Daar wil ik graag bij aanwezig zijn. Heb ik weer een achievement
thnx stErik had em ondertussen al gevonden in een nieuwe game maar wist nog niet hoe ik daar kwam kan ik eindelijk weer verder
is gelukt danku maar nu moet ik dus weer een donatie maken. staat nu niet bij dat het tijdens dat speciale uur moet. houdt dit eigelijk nog op, of blijf je maar doneren zonder echt een doel? aka gaat er nog wat mee gebeuren of blijft dit maar oneindig doorgaan? en in welke stad en waar zit een kapper zodat ik een baard kan nemen?
Ik ben bij de Quest: Till Death Us Part. Ik heb gekozen voor Alex, alleen moet nu huis kopen voor ons beide. Waar kan ik dat doen? En hoeveel geld heb je er voor nodig?
dat kan overal, bij zo'n beetje elk huis staat aan de zijkant een clipboard. als je die selecteert zie je de prijs en kan je m kopen. de meeste huizen in bowerstone market zijn rond de 7000, maar je kan bv ook naar bowerstone old town gaan, daar zijn de huzien wat goedkoper.
Oke dat is nu gelukt ja Alleen nu vragen ze: ''Set the house as your marital home. Use the sign outside to do so.'' Ik kom er maar niet uit. Ik heb al 100x op dat bordje gekeken waarmee je ook dat huis koopt maar dat is het niet. Wat is het wel?
Ga gaat naar je huis toe die je al bezit. Dan neem je die vrouw mee naar dat huis dan klik op dat bordje naast je huis. En dan staat er een optie tussen. Set the house as your marital home. En dat is het klaar.
Nou het lukt noet steeds niet Ik weet niet zeker of ik wel ''me vrouw meeneem''. Hoe kan ik dat doen, ik kan alleen entertainen, een gift geven, en dat linkerding waarvan ik niet weet wat het is maar dat is iets negatief
je moet op RB drukken, dan komt dat schermpje waar je kan kiezen, daarna selecteer je de bovenste en dan is aan de rechter kant de 2gezichtjes; follow.
en hoe raak je eigelijk het vet weer kwijt? mijne heeft nu onderhand wel een aardige pens gekregen. het is alleen wel vaag want hij is wel super gespierd.
oke top, word dus ff een groen dieët en weten jullie ook hoe ik dat met die tempel oplos?(zie vorige comments)