Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je 100% zeker wilt zijn dat je de bal in de door jou bedoelde richting speelt, moet je met de rechter stick manual passing doen. Maar ja, da's ietsje moeilijker...
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is er dat reclame banner van de samsung innov8? of ben ik de enige die da heeft :D
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die is er sinds de update.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb dat niet hoor, en ik heb toch echt die update.
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzie em tijdens replay's en volgens mij ook na de wedstrijd voordat je weer verder gaat naar main menu ofzo
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Het is mij ook nog niet opgevallen, zal er eens op letten. :)
     
  7. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechts boven verschijnt ie, niet bij de reclame boards. Tenminste neit bij mij
     
  8. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Heb je ook de volledige update gedownload dan, of alleen die kleine update dat ie je live er ff uitgooit? Had ik namelijk in het begin, wist niet dat ik ook een manual update kon downloaden :lol:
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb die update waarin de transfers zitten, die nieuwe CL teams en die nieuwe kits van sommige teams. En als ik bij systemsettings kijk en dan bij update dan is er niets meer te downloaden.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het nou al mogelijk om option files in te laden met het nieuwe dashboard of is daar niks over bekend?
     
  11. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het je nog niet opgevallen.. (mij ook niet in ieder geval)
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat wil ik ook wel weten....
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    arsenal is echt underrated :'-(
    En ronaldihno ook. Hij is natuurlijk niet meer zo goed als voorgaande jaren irl, maar in pes09 lijkt het alsof alles met hem mislukt. Hij lijkt echt als een gevallen ster rond te dwalen op het veld.

    En wanneer geven ze vd vaart en vooral sneijder is een keer props, ook echt underrated.
     
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    als je beide updates hebt gedownload dan moet je die reclameshit wel hebben denk ik. Dat roze viel bij mij echt meteen op, kan je niet omheen. Staat er als je een westrijd laat linsonderin (bij mij dan).

    @ 360man: jammer van Arsenal idd, slaat nergens op dat deze zo slecht is net als Sneijder, wat Ronaldihno betreft ben ik het niet met je eens. Hij heeft nog steeds een heel goede techniek, snelheid en balans is minder, klopt wel denk ik. vd vaart vind ik wel meevallen.

    Wat ik juist niet snap is dat de verdediging van Manchester United vrij slecht staat gegeven als je vergelijkt met teams uit Italie. Defense staat nog redelijk gegeven, maar toch verlies ik veel meer individuele duels met hun dan met verdedigers van bijv. Inter. Vooral ook de snelheid valt me tegen. Weet verder niet precies waar het aan ligt, maar de verdediging van Man Utd oogt te zwak.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat zijn jullie Become a Legend stats eigenlijk?? Dat is de enige mode die ik nu nog speel...
    Hier de mijne;

    Season
    2008 - 2009 Vitesse - Average 6.55 - Goals 7 - Assists 3 - MoM 6 - MIP 4 - League Rank 5 - Cup eliminated 1st match - Masters X - Euro Champ X

    2009 - 2010 Vitesse - Average 6.75 - Goals 22 - Assists 3 - MoM 20 - MIP 12 - League Rank 6 - Cup final four Masters X - Euro Champ Final Eight

    Titles; 26x man of the match, Team of Season 2009 - 2010 VITESSE, D1 Cup 2009 - 2010 3rd place VITESSE,




    Ben nu opgenomen in nationale elftal van Nederland.
    Trouwens de 2e keer met Vitesse seizoen begon dramatisch (bijna alleen maar verlies en gelijkspel) stonden op gegeven moment tijdje 19e en 18e.. heerlijk om dan tegen het eind opeens een hele rits te winnen en uiteindelijk in de laatste wedstrijd Benfica weten te verslaan (door een goal van mij) waardoor benfica 7e eindigt en wij 6e zijn geworden (op 1 punt verschil).. dus weer uefa.
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Waar ik me trouwens al tijden aan erger is dat als er een friend op Xbox Live inlogd.
    Die melding precies in de radar van het spel verschijnt.
    Is het nou een kleine moeite om dat rechtsonder te laten verschijnen.

    Zit je net lekker in je aanval, kijk je even op de radar.
    Zie je niks omdat net dat "ding" ervoor zit! 8)
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar moeten ze echt wat op verzinnen. Ergerde ik me de vorige delen ook al aan
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan ook de radar verplaatsen ;)
     
  19. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    en je kan dat 'ding' uitzetten
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die radar staat op een vertrouwde plek, die ga ik niet verplaatsen. ;)

    Serieus, hoe?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina