Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb beide games nu gespeeld en moet zeggen dat ik kies voor RB2, vooral omdat het een 2e versie is van een game die al goed ontvangen is. GHWT loopt vooral tegen foutjes aan die in de eerste RB te vinden waren. Het online gedeelte is veel leuker in RB2 aangezien iedereen dezelfde nummers speelt in GHWT ivm de band achievements. Daarnaast is bij RB2 alleen de gitaar prut, verder is alles van betere kwaliteit.

    Ik zeg het zo vaak, wil je echt als een band functioneren dan kies je Rock Band. Wil je jezelf alleen focussen op het gitaar gedeelte dan is GHWT de beste keus.
     
  2. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou alleen de game van GH kope (heb ik ook gedaan:9) de nummers zijn echt vet op GH alleen wel makkelijk, RB2 heb ik geen ervaring mee. Er waren ook foutjes met de gitaar en kwil geen risico lope met mijn geld, dus pik ik de gitaar met metallica mee denk ik:+ ik vind drums op GH niks aan (op RB drums) dus ben wel blij dak die er nie bij heb gedaan....:b: ik ga nu maar weer op alle liedjes 5* hale op expert:9
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Je kan die jonge net zo goed een drol geven. Wat heeft ie hier aan. Eerst zeg je: "ik raad dat aan," en dan: "maar ik heb het ander niet geprobeerd." Hoe kan je dan weten welke beter is. :+
     
  4. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bol.com al wat verstuurd heeft:eek:
    Dan zou hij er morgen of donderdag al voor jou moeten zijn. Ik heb nog niks van Consoleshop gehoord alleen uit ervaring krijg je donderdag een sms met het bericht dat het is verzonden, volgende dag in huis. Ik kon nog pre-orderen dus kunnen ze niet meer zeggen dat ze niet meer op voorraad waren. Wat ik wel gezien heb bij andere games als ze bij bol.com bestelde. De helft kreeg bij GTA4 een email dat door de groot aantal bestellingen ze geen voorraad meer van de game hadden. Hopen maar dat hij er vrijdag is anders hebben ik en me groep vrienden even pech, zal wel balen dan....
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  5. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf ook een van de mensen die twijfelt tussen Rock band 2 & Guitar Hero World tour. Ik kan ook geen nieuwe set instrumenten vinden voor Rock band 2 is dit correct? zijn alleen de oudere (incl cabels) versies nog maar te verkrijgen?

    Iemand meer die ze al alle 2 gespeeld heeft en een lijstje met pro's en con's ( behalve de tracks das voornamelijk naar smaak)

    Zit namelijk voornamelijk nu nog te denken aan GHWT alleen voor een crappy drumstel ga ik geen 180 euro neertellen.

    Het gaat mij dus om het gehele plaatje Guitar + Drumstel + microfoon niet specifiek alleen de guitar

    Graag advies om mijn geld goed te kunnen besteden ;)

    Thanks!
     
  6. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik ook besteld en heb ook de mail gekregen.
    je krijgt als het goed is (net als ik) gewoon de extra gitaar erbij. ik heb een emailtje naar bol gestuurd een week geleden ofzo en toen zeiden ze dat als je hebt gepreordered en het stond er dat je em wel krijgt door het grote succes zijn ze door de voorraad heen en hebben ze het dus van de pagina afgehaald


    hoop dat t een beetje duidelijk is
     
  7. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    rockband 2 is nu ook te koop, haal m vrijdag meteen op met het afhalen van GHWT

    is nu verkrijgbaar bij dimensionplus
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand de game al gespot?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja....op m'n kast. Je mag hem wel lenen, m'n 360 is toch dood :emo:

    ;)
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja... op mn kast. je mag hem niet lenen :)

    Vandaag lekker GHWT en RB2 spelen!
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De 360 versie is wel wireless toch?
    We hebben hier de PS3 versie staan, is wired geworden. Af en toe lijkt ie de tilt functie niet te pakken om de starpower te activeren, maar gelukkig zit er een grote select knop bij je handpalm waar het wel mee lukt.
    Wil straks weer ff drummen. Ben er met betrekking tot de drums nog niet helemaal over uit.
     
  12. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zojuist binnengekomen! Helaas toch zonder extra gitaar dus zo bol.com maar even mailen. Ben benieuwd. Ga 't nu maar eens spelen.

    Hoe snel hebben mensen trouwens wel niet blaren van dat drummen? Iemand goede oplossing daarvoor?

    De buren gaan dit niet leuk vinden :p Nu al helemaal schor :D
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Meeh, ik wil 'm ook :'-( Hopelijk verstuurt GcShop 'm morgen.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net een paar nummers gedaan en krijg geen blaren ofzo. Na een paar nummers gitaar spelen heb ik meer last van kramp in mijn vingers en een lamme arm dan bij het drummen.

    De slider op de gitaren vind ik tot op heden ook nog redelijk nutteloos, aangezien je net zo makkelijk gewoon met de fret knoppen kan blijven doorspelen.

    Het drummen vind ik ook nog niet geweldig. Je moet als een gek op die drums slaan, is wat instabiel/wankel, basspedal glijdt steeds weg op een vloerkleed. Het slaan maakt zo een herrie, dat je af en toe de drums in de game niet hoort. Zeker als het snel gaat, hoor je niet of je nog wel goed bezig bent, dat zie je dan enkel aan het beeld. Ineens kan je in het rood zitten.
    Mogelijk dat het aan de PS3 versie ligt, maar ik vind de drums ook niet lekker of nauwkeurig reageren. De rode drum heeft een kleine vertraging die de hihats bijv niet hebben. Als je dan in hoog tempo geel (hihat) en rood (linker trommel/drum) moet aanslaan, dan raak je A uit je ritme en B mis je de helft, omdat je het gevoel niet meer hebt en krijgt wanneer je nou moet slaan en of je nou goed bezig bent of niet.

    De gitaar werkt prima, maakt niet zo een lawaai (klikgeluidje zou wat minder mogen), maar als je dan mist, heb je hem ook echt gemist. Bij het drummen betwijfelde ik dat vaak. Sommige nummers zijn op easy goed te doen, en ook op medium. Of je met twee handen tegelijk iets aanslaat of met een maakte mij niet zo veel uit, de moeilijkheid zit hem meer in het hopen dat ie hem registreerd en op hogere snelheid kom je gewoon niet in het juiste ritme.
    Vind de drums dan ook best een tegenvaller.
     
  15. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, na paar nummers idd niet.

    Is 't trouwens nou zo dat mensen in die music studio bijvoorbeeld We Will Rock You kunnen maken en uploaden zodat we dat ook kunnen spelen op de drums? Want dat zou me wel heel erg gaaf lijken.

    Wat betr. die drums ben ik 't wel eens. Je moet 'm wel echt goed raken want anders regt ie ze gewoon niet. Als je nog nooit gedrumd heb is easy al best lastig in 't begin :p Denk dat ik nog veel moet oefenen.

    Hopelijk komt er ooit een Guitar Hero: Popstars/ pop band :)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Alle nummers die ergens op lijken worden(werden) gedelete, dus denk niet dat dat werkt :9
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zal wel een loze vraag blijken te zijn, maar toch: Iemand nog iets van Gamehubs gehoord? Er staat nog steeds geen releasedate bij World Tour. :mad:
     
  18. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand de superpack al in de winkel gespot
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is inderdaad even oefenen en wennen.
    Speels zelfs liever de makkelijkere nummers op medium (waarbij je bijv vaak 2 dingen tegelijk aan moet slaan), dan de moeilijkere nummers op easy, waarbij je snel het ritme en gevoel compleet kwijt bent.
     
  20. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0

    Vanwege copyright issues? Hmm. Dacht juist dat dat 't hele doel was van die tunes en dat je daardoor later ook nog meer bekende nummers kon gaan spelen. Jammer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina