New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zit met een 'probleem'. Ik was hem aan het installeren, en daarna wou ik inloggen, en bleef die hangen.. ik na 2minuten wachten dat ding maar uitgezet, en weer opnieuw aan, maar ik hoorde dat je je avater gelijk kan maken als je inlogt, maar ik krijg die 'melding' niet, en dat zou misschien kunnen omdat die was blijven hangen en ik hem daardoor uit moest zetten.. Dus is er nog een andere manier om je avater te maken? Vind het namelijk nergens.
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    ik drukte net bij de guide-knop op "messasges" en toen ging mijn disc open....
     
  3. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    my xbox dan ga je waar je je naam en gamer points ziet en dan customize avatar.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wou net posten dat ik het gevonden had, maar toch bedankt! :b:
     
  5. k0ifim

    k0ifim Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn avatar:
    [​IMG]

    Toch wel een mooie update geworden.

    Voor mensen die 120 GB HDD willen kopen voor weinig(79 EURO) geld, klik hier!
     
  6. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je hem alleen downloaden als je GOLD bent of ook als SILVER ?
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe interface ziet er hip uit heur.
    Goede zet van Microsoft, maar misschien een tikkeltje aan de kinderachte kant (anime-stijltje).

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je een game op je HDD hebt gezet, speelt die dan die game automatisch van de HDD af of niet?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schrok me rot toen ik mass effect erin gooide. In plaats van het typisch geluid van de opstartende fans bleef het nu muisstil. Petje af voor Microsoft, was van tevoren heel sceptisch maar NXE is echt een grote stap vooruit. De avatars zijn leuker dan ik dacht en zijn stukken uitgebreider dan de Mii's.
     
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Wat me opvalt is dat veel mensen de "mooiboy pose" doen bij hun gamertag, zo langs de camera kijkend! haha
    Jammer dat je niks met je handen kan doen om een foto te maken, zou leuk zijn
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zat net in een party oa met Zeepsop en we speelde Gears. Weet niet of je dat precies wilt weten... :+

    Echt, dat geluid nu een game op HDD staat. Geen stress meer van 'WTF hij gaat zometeen ontploffen', rustig gamen zonder stress. :D
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tevreden over de update alles loopt nu sneller
     
  14. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het ook so dat als je een spel naar je hdd installeert dat je dan minder kans hebt op de rrod???
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geweldige feature, hij past nu direct het thema aan van de game die je selecteert. Dat vond ik al een coole feature op de PS3 en nu dus ook eindelijk op de Xbox360! :)
     
  16. akatsuki

    akatsuki Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    man deze update komt precies op tijd me dvd drive gaat het elk moment begeven dus komt het mooi uit dat ik ze kan installeren en ook geen föhn meer in me kamer die loopt te blazen
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    waar dan , ik zie alleen een plaatje van de disc die in me xbox ziet , hij past helemaal nix aan de thema aan ..
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het er super uitzien, hele toffe avatar gemaakt en ook hoe ze screenshots bij arcade games en gewoon games in het algemeen gestopt hebben, allemaal nice. Maar damn...bij veel dingen duurt het wel onnodig lang zeg...om een thema te bezichtigen bijvoorbeeld alleen al...of als je een video aanklikt om alleen nog maar de info ervan te bezichtigen is ie wel lang bezig met laden zeg.......
     
  19. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks met je handen doen? Check mijn Gamerpic dan maar eens :p

    [​IMG]

    Soort boze stamp met z'n hand op de andere, alleen kan je die andere hand niet zien.

    [​IMG]

    Vampier/Gothic :p Ook al ben ik helemaal geen gothic. Evenals geen interesse in vampiers, maar vond hem wel grappig.

    Tevens support Xbox eindelijk English, maar dan met een QWERTY toetsenbord, en dan bedoelik ook dat je een 'virtueel' QWERTY toetsenbord krijgt, als je ergens een naam in moet typen.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuw profiel gemaakt maar dat wilde ik niet.. Kan ik die ook weer verwijderen?
    Ook als ik mijn xbox opstart komt er te staan: puub signed in, maar ik moet een andere hebben hoe kan ik dat veranderenn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina