Je Avatar Gamertag: Rivanov Hoe oud ben je: 21 Waar woon je: Bergeijk Wat zijn je hobby's: Voetbal, gamen, films, Apple Favoriete games: FIFA 09, Forza Motorsport 2, COD 4 Wat wil je nog meer vertellen: Niets toe te voegen.
Je Avatar Gamertag: basovich NL Hoe oud ben je: 17 jaartjes alweer Waar woon je: Heeze (onder Eindhoven, Geldrop en natuurlijk Den Bosch) Wat zijn je hobby's: Hockey, xboxen, PSV, voetballen, films, zuipen.. Favoriete games: Fifa 09, BiA: HH... Wat wil je nog meer vertellen: Niet zo hééééééééél veel eigenlijk.
Je Avatar Gamertagjaakie1987 Hoe oud ben je:21 Waar woon je:hilversum Wat zijn je hobby's: feesten Favoriete games:gta 4 / fifa 09 Wat wil je nog meer vertellenuck my ****
Je Avatar Gamertag: Styl3dd Hoe oud ben je: 16 Waar woon je: Zoetermeer Wat zijn je hobby's: Sport, xbox Favoriete games: FIFA 09, Halo 3 Wat wil je nog meer vertellen: -
Je Avatar Gamertag: Mr Baukehimself Hoe oud ben je: 22 Waar woon je: Deventer Wat zijn je hobby's: Muziek, gamen, films Favoriete games: BioShock, Tony Hawk's Pro Skater 2, Halo Wat wil je nog meer vertellen: Mijn avatar spreekt voor zich!
oke dan mag het.. realiseer je je wel dat hier 99% van de forumgangers een jongen is en je de tekst: 'Suck my ****' beter op hyves neer kan zetten, heb je meer kans denk ik zo.
Je Avatar Gamertag: D00mfighter Hoe oud ben je: 13 *) Waar woon je: Cuijk Wat zijn je hobby's: Xboxen , Computeren , Voetballen Favoriete games: Halo 3, Fable II , Rock Band 1 en binnekort 2 Wat wil je nog meer vertellen: Ben ik de jongste?
Gamertag: WinterBaseNL Hoe oud ben je: 17 Waar woon je: Zaandam Wat zijn je hobby's: Gamen, Metal, Rock, Punk, Films, Kijken naar sport Favoriete games (op dit moment): Skate, Fallout 3, Far Cry 2, Rock Band en Fable 2 Wat wil je nog meer vertellen: Rock on!
Je Avatar Gamertag: Mattiejj NL Hoe oud ben je: 16 Waar woon je: Elsloo (limburg) Wat zijn je hobby's: Gamen/voetbal/films kijken Favoriete games: Gears Of War 2, Saints Row Wat wil je nog meer vertellen: niets eigenlijk
GamertagRO EVO GAMER 6 Hoe oud ben je:21 Waar woon je:Belgie Wat zijn je hobby's:Voetbal-gamen Favoriete games:fifa 09-gears of war 2-cod 5 Wat wil je nog meer vertellentand Your Ground and Fight!
Avatar ON 360 GamertagN 360 Hoe oud ben je:23 Waar woon je:Nederland, Drenthe, Nijeveen Wat zijn je hobby's: gamen Favoriete games: Gears of War 2, Halo 3 Wat wil je nog meer vertellen: -
Gamertag: I Sliv I Hoe oud ben je: 16 Waar woon je: Hoevelaken Wat zijn je hobby's: Sport in het algemeen, met name hockey en voetbal, (actualiteit) schrijven, gamen natuurlijk. Favoriete games: Gears of War (2), Call of Duty 4, Guitar Hero 3 Wat wil je nog meer vertellen: Als iemand veel houdt van private GoW 2 ben ik je man
Je Avatar Gamertag: AWF Frostbite Hoe oud ben je: 17 Waar woon je: Nieuwkoop Wat zijn je hobby's: Gamen, computers en voetbal Favoriete games: Gears of War 2 en Fifa 09 Wat wil je nog meer vertellen: -