Heb de NXE ook geinstalleerd enzo, erg vet allemaal maarrrrrrr. Bij mijn Games Libary staat alleen het spel wat ik nu net heb gespeeld? Niet al mijn andere spellen, wel bij me gamerscore. Komt dit pas als je ze er indoet ofzo?
Bij Games Library staat inderdaad alleen de laatst gespeelde game en dan ook nog andere games als je die al op de harde schijf heb geinstalleerd. Kane & Lynch: Dead Men = 6,8 GB
ik weet dat je met een externe harde schijf geen zooi van marketplace kan downloade maar zou je er wel spellen op kunnen zetten ??
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk en volgens mij kon je een externe harde schijf alleen gebruiken om foto's, muziek en video's vanaf te bekijken. Chromehounds = 4,2 GB
Misschien doet je laser het niet zo goed of het is gewoon een willekeurige disc unreadable error. Misschien kan je een oplossing vinden als je zoekt naar disc unreadable errors. Tony Hawk's Proving Ground = 6,2 GB Ik hou je aan het werk Dulle.
Het zou vast wel gevraagd zijn, maarja. Hoe vaak kan ik die game installeren? Kan ik het bijv. installeren op mijn Xbox, en dan gewoon de CD verkopen.
Neen! Sukkeltje. Je moet het spel in de Xbox 360 plaatsen zodat gevalideerd kan worden dat jij 'm ook daadwerkelijk hebt, het spel zal echter niet draaien verder! Zijn er nou écht grote verschillen qua laadtijden? Of verschilt dit per spel? Bij Fallout 3 (5,9G) merk ik er namelijk bar weinig van!
Dit kan jammer genoeg niet. Was ook wel te verwachten aangezien er dan helemaal geen games meer zouden worden verkocht. Om een game vanaf de harde schijf te spelen moet de cd er gewoon inzitten om te controleren dat je de game echt in je bezit heb.
Net GoW2 geinstalleerd en ik wacht nu ongeveer 10 à 40 seconden op een goede match zonder lag.. En als ik geen verschil merk , delete je um toch? Je kan het altijd proberen.
Mensen, er is niet voor niks een startpost! Check eerst of daar een antwoord op je vraag staat @Terminator.T2: Pff... Zal ze wel weer eens allemaal toevoegen.
Nog een vraag: Ik heb hier een 500 GB Externe harde schijf met USB aansluitling liggen. Als ik die aansluit op mijn xbox pakt hij um op als computer.... Heeft iemand tips waardoor ik hem als harde schijf kan gebruiken voor de xbox? Een kameraad van mij had het over een Memeroy Card met een USB uitgang, dus dan kan je hem daarop aansluiten. Geen idee of het klopt dus heeft iemand hier ervaring mee of informatie over?
Dark Messiah of Might and Magic: Elements = 6,1 GB Ik probeer nu Tony Hawk's Proving Ground van mijn harde schijf te halen maar hij doet het gewoon niet. Misschien maar even opnieuw opstarten en opnieuw proberen.