New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    @ Dutchneon, vet! hoe heb je dat gedaan dan?

Check mijn gamertag, vond m wel vet:

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18

Deze voorlopig. Ik ben totaal niet tevreden met de keuze van kleding. Zo weinig, en je kan niet eens de kleur van het kledingstuk bepalen. Ook vind ik de handen een beetje raar en bij sommige shirts zitten de mouwen echt gewoon net te kort, maar nog niet kort genoeg om je horloge te zien.

Over het algemeen wel tevreden over de NXE, maar vind de avatars maar matig.

p.s. heb geprobeerd de avatar beetje op mij te laten lijken, maar neus bevalt me nog niet. (en nog een sik op me plaatje :+)

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt zelfs boeren met je avatar lol:9
    Mijn avatar:

Wel vet kereltje.
    Die nieuwe update bevalt zeker wel tot nu toe:thumbs:
    Echt handig die games op je HDD.

4. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er super uit en werkt ook goed... Voelt haast als een xbox 360.5 xD Maar had ook een photo sharing update staan. Dat zou er toch niet in zitten voorlopig? Oja en een boer klinkt anders als je ergens andere heen kijkt :p

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je kon toch ook rondlopen met je avatar in een party en dan dat anderen ook met hun avatars kunnen rondlopen (en dan boeren enzo)? Hoe doe je dat dan? Want dat ben ik nog niet tegengekomen. En hoe laat je dan een boer? Als ik op rechtse thumbstick duw dan zwaait ie gewoon...

En ik krijg trouwens heel vaak een error, dat de information niet geretrieved kan worden.

En waarom heeft een vriend van mij (die geen US account of Xbox heeft) wel Inside Xbox en Events in z'n dashboard staan (tussen Welcome en Friends), maar ik niet?

6. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Laat thuis, maar toch ff aan de slag gegaan.

Et Voila!

Ben erg tevreden over het nieuwe dashboard. Moet wel nog even wennen, maar dat komt wel. Lekker nu in een party chat. Wat is dat een ideale uitkomst! \o/

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Die avatars zijn saai. Ik weiger dan ook om mijzelf te maken.

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Styl3dd,

Als je een gamerpicture maakt van je avatar, zie je onder je avatar twee vakjes, de één geeft aan dat je 'body animations' krijgt, bij een bepaald niveau van uitzoomen, en de andere geeft 'face animations' aan, en dus dat je zo ingezoomd bent, dat je animaties krijgt voor het hoofd, zoals lachen etc.

Zorg ervoor dat je op 'Body animations' niveau zit. Zo heb ik het zoom niveau gebruikt dat precies op rand van beiden zit. Laat hem animeren met LB, en hij zal uitdrukken weergeven, waarbij ongeveer alles van z'n lichaam gebruikt (Handen, hoofd, soms benen).

Zo is mijn gamerpicture genomen, toen hij de 'boos' animatie deed, waarbij hij boos met z'n hand op de andere hand stampt.

9. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb bijna zelfde pose als Styl3dd.. lol :9

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu Fallout 3 aan het installere, qua snelheid gaat dit volgens mij gelijk aan met PS3. Maar de NXE zelf verder is weer veeeeel sneller dan PSN, duidelijk!

11. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Leuk hoor een poppetje maken :emo:! helaas ben ik al ouder dan 5 jaar.

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kun je nu ook tijdens het loaden op de guide button drukken, dacht dat dat niet kon met de oude dashboard.

13. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kon wel boris

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Doet ie niet bij alle games. Als ik naar Game Library ga en dan Mass Effect selecteer dan veranderd het dashboard theme.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    WTF, ik zie nu ook dat ik geen films meer kan streamen.. Allemaal leuk die vernieuwing, maar ik zie nog weinig echte pluspunten...

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik kan gewoon muziek en films streamen! Even de Optional Media Update opnieuw downloaden en alles werkt.

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Kon voorheen ook. Streamde voorheen ook altijd al mn muziek van mn appeltje.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  19. Calvinn

Calvinn Active Member

Leuk Bevonden:
    0

wat een poser :lol:

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ook. Nooit problemen gehad. Streamen vanaf m'n Vista laptop en vanaf m'n iMac heeft altijd perfect gewerkt, en ook nu weer na de update.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina