Jeugdige gamertjes

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ZeroFear, 19 nov 2008.

1. ZeroFear

ZeroFear 2old4this

Leuk Bevonden:
    0
    Hellow ..

Voor mijn zoontje ben ik op zoek naar jeugdige gamertjes die samen met hem online willen gamen .. vooral HALO3. Geen hardcore gamers maar mensen die het leuk vinden om een potje te gamen en in forge leuke dingen te bouwen.

Leeftijd : 8-12

Ik ben de pappa dus ik wil jullie wel ff screenen }:] }:] }:] }:]

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    is het alleen voor halo 3?? k ben 13 jaar btw

3. ZeroFear

ZeroFear 2old4this

Leuk Bevonden:
    0
    hij speelt voornamelijk Halo3 hij kan er wel eens een andere game ingooien maar dat duurt meestal niet erg lang en dan gaat hij weer in Halo3 zitten

4. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

ik heb geen halo speel voornamelijk gears of war

5. ZeroFear

ZeroFear 2old4this

Leuk Bevonden:
    0
    Lars speelt G2 heel af en toe ook wel (als moeders niet in de buurt is).

Ik zoek eigenlijk iemand die net zo verknocht is aan halo3 en aan forge als dat hij is. Hij heeft alleen wat mensen van onze 2old4this clan (30+) in zijn lijstje staan die af en toe uit vriendelijkheid naar hem een potje met hem halo3 spelen. Maar ik wil eigenlijk dat hij een aantal online maatjes van zijn eigen leeftijdgroep gaat vinden.

PS wij wonen in limburg randje brabant

6. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    ik ben wel op zoek naar halo maar heb het niet op het moment ik woon in brabant dicht bij eindhoven dus hioj speelts alleen maar halo>??

7. ZeroFear

ZeroFear 2old4this

Leuk Bevonden:
    0
    Hoofdzakelijk Halo3 ja

8. I lennart I

I lennart I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 14 speel wel hardcore maar ben altijd wel in voor een leuk forge potje:)

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zucht.

Weet je wat ik nou echt mooi vind? Dat een vader, uit alle vriendelijkheid, hier kinderen zoekt die met zijn zoon een paar potjes Halo 3 willen spelen op Xbox Live. Dat zowel vader als zoon graag op de Xbox 360 spelen en dat vader dan voor zoonlief mensen zoekt om er voor te zorgen dat deze prettiger online kan gamen, vind ik heel normaal.

Ik vind het dan ook heel triest dat Obscure Thing en Wildlife hier berichten plaatsen waar ZeroFear niks mee kan, en dan doel ik met name de wijze waarop.

@ZeroFear: Ik kan je verder niet helpen, sorry. Het lijkt me overigens meer zinnig om dit topic te laten verplaatsen naar het Xbox Live Gaming Forum. Even een moderator vragen! ;) Vond de vervelende berichten die ik hier las echter genoeg om er wat op te zeggen.

Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Onzinposts weggehaald. De volgende die nog een keer de lolbroek probeert uit te hangen of members afkraakt krijgt een waarschuwing.

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zal m'n neefje eens vragen of die nog Xbox Live heeft. Hij heeft in ieder geval wel Halo 3 gespeeld online. Hij is trouwens 11.

12. ZeroFear

ZeroFear 2old4this

Leuk Bevonden:
    0
    xbox-master> Das aardig van je .. als hij nog live heeft zal ik je de gamertag van mijn zoontje PM-en

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb gevraagd maar hij heeft geen Live meer, hij speelde teveel, z'n moeder heeft abbo niet verlengd. Helaas.
    Succes met de zoektocht verder!

14. MN x KamiKazA

MN x KamiKazA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken wel een paar jonge gamertjes uit Mierlo. PM me maar als je zijn GT wilt maar ik moet wel zeggen dat eentje daarvan soms wel een beetje een grote mond heeft enzo. maar het is lachen met hem en hij houdt er van om Halo 3 te spelen.

15. Torr3s

Torr3s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geef dat kind een nitendo wii alleen maar kinderen onder de 12 jaar ;)

Deel Deze Pagina