Naam: Team XpreZ Doel: Zo hoog mogelijk eindigen in Rome, na Rome kijken we of we een clan maken of dat we onze eigen weg leiden Team voor Rome: eC I Zlatan XperZ RiChY Beclyx N o o b m o d e ( Exellent ) N e w b m o d e ( SerreZ ) Dubz Teams Rome: N o o b m o d e N e w b m o d e eC I Zlatan XperZ RiChY Ladders: Gamebattles Esportsforlive ConsoleGaming Lans: The Gameland Rome
Kom spelen dan? Beetje kansloze opmerking merq... had van jou toch wel meer verwacht. Beter topic komt trouwens nog.
Alsof jij de ster bent. Zeg alleen dat ik niet veel van dit team verwacht. Armada die om de week in een ander team zit. (volgens mij) totaal niet op elkaar ingespeeld.
The gameland is 5 vs 5, armada gaat mee voor de 2 vs 2. (het staat er niet duidelijk dat weet ik) Zlatan Richy en ik (eC) zijn heus wel op elkaar ingespeeld, tim en rick spelen ook al een aantal jaar samen. Ik zeg niet dat de voorbereiding soepeltjes loopt, maar je moet geen dingen zeggen die nergens op slaan.
Wat lul jij? Elke week een ander team? Dit is me eerste Gears 2 team???? En dit team stond al tijden in de planning?
Is het eigenlijk team XpreZ of team XperZ? Want het logo zegt XpreZ maar XperZ klinkt als Experts dus dat is eigenlijk logischer
Ik was trouwens niet diegene die met chris mee zou gaan.... En ik ben XpreZ geleaved omdat ik niet zal spelen voor 5vs5 in Rome Maar alleen 2vs2 met UnXpected na Rome maken enkele members uit XpreZ een nieuw team samen met mij en UnXpecteD.. Zeg niet dat is weer een team leave, eigenlijk heb ik veel moeite gedaan voor deze clan, alleen is alles voor niks geweest.... Ciao