Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijne rode pad is nog steeds kapot, ik denk dat de drums vrij gaar zijn. Ik hoop snel zo'n kabeltje te kunnen krijgen om de sensitivity wat te tweaken.
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18

    Jaloers op jullie :+

    Itzme, misschien van die handschoenen zonder vingertoppen dragen als je die hebt?

    Ik weet nog steeds niets (GCshop handelt zijn e-mailtjes lekker snel af :cool:)

    zitten in het zelfde schuitje gozer :+

    Echt? Ik dacht dat ze om die reden alleen vocals niet hadden erbij hadden gedaan. Het is toch geen doen om elk deuntje dat enigszins op een liedje lijkt te verwijderen. Dan blijft er niets meer over, weet je wel niet hoeveel nummers hetzelfde akkoorden schema hebben (of bijna dezelfde).
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  3. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik raad hem aan niet de hele band bij GH te bestelle....:+
     
  4. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al hoe t zit met die xtra gitaar van bol

    ik was vandaag niet thuis toen de postbode langs kwam dus ik heb em nog niet
     
  5. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus ook bij GCshop besteld maar op mij mail wordt niet gereageerd :confused:
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wanneer hebben jullie 'm besteld, mensen die 'm bij GCshop gekocht hebben?

    Ik 30 augustus, hopelijk vroeg genoeg :9
     
  7. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit anouk trouwens? Volgens wiki in australie maar die liedjes heb ik gedaan maar Anouk is onvindbaar...

    Lees de pagina eens door als je niet te lui bent :)
     
  8. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    en , je drums werken nog steeds?
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    11 september. En GCshop faalt in het lezen van mailtjes :mad:
     
  10. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik al gelezen ik bedoel of er al antwoord op de mail is
     
  11. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand hoeveel hij bij de FRS ook alweer ging kosten?

    GH WT super bundel?

    Media Markt doen hem trouwens gelijk de verkoop in zodra ze hem binnen hebben.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zit die niet ergens in het begin? Heb enkel Quick Play gedaan en daar staat Anouk bijna bovenaan.
    Wel leuk nummer om op medium te proberen, terwijl sommigen op easy nog niet erg willen lukken. Kan eens de kalibratie proberen.
     
  13. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    De leverings problemen blijken ziich al aan te dienen. Er schijnen te weinig packs aan nederland uitgeleverd te zijn lees dit.... eff quote van een ander forum van iemand die iets besteld had ...

    Geachte heer/mevrouw,

    Waarschijnlijk heeft u al vernomen dat er grote tekorten van Guitar Hero world tour zijn.

    Omdat u al heel vroeg heeft besteld bent u gelukkig wel één van de weinigen die een exemplaar zult ontvangen.
    Door de enorme chaos omtrent de levering van dit pakket weten wij echter niet 100% zeker dat wij vandaag uw bestelling kunnen opsturen.

    Dit komt omdat de zendingen nogal groot zijn en dit niet heel gemakkelijk wordt verstuurd, daarnaast moeten wij nog wachten op de koerier
    die vandaag de zending bij ons aflevert en wij daar ook nog afhankelijk van zijn.

    Mocht het vandaag niet lukken dan wordt het in ieder geval morgen en heeft u de zending alsnog dit weekend aangezien de pakketdienst ook op zaterdag aflevert.

    Zodra de zending wordt verstuurd krijgt u van ons een e-mail ter bevestiging.

    Uiteraard gaan wij ons best doen om uw zending vandaag de deur uit te krijgen, wij verzenden tot 21:00 en Guitar Hero
    World Tour bundels hebben vandaag voorrang bij levering vanuit ons magazijn.

    Met vriendelijke groet,

    Nico de Nooijer
    Xboxhome

    end quote

    Dat kan vervelend worden voor de late pre order mensen.....
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb hem besteld bij GCShop vrijwel direct toen hij erop stond. Ben benieuwd waneer ik hem in huis heb. Ga er op dit moment vanuit dat dit niet deze week, of volgende week zal zijn. Heb er hoe dan ook zin in :9
     
  15. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer genoeg levert dimension plus m ook pas echt morgen uit , laten we hier ook eens posten als je m al gespot hebt in een winkel zoals bart smit enz, ik ben er van overtuigt dat deze winkels m ook gewoon vroeger uitleveren dan de releasedatum zelf. { eff rondje bellen naar lokale winkels ;-) }
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb hem ook echt al heel snel besteld bij GCshop (vind begin september best vroeg :+). Hoop wel dat ik er eentje krijg. Of in ieder geval dat ze wat laten weten. Heb 3 dagen geleden mailtje gestuurd. Anders kunnen ze ff snel het terug storten en dan koop ik hem wel bij de mediamarkt voor 188,-
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net nog wat nummers gedrumd. Wel een lamme voet nu. :+
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ugh, status op GCshop staat nog steeds op 'betaald'... Ik wil 'm wel morgen :'-(
     
  19. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    gcshop is heel strikt met releases.. dus ga er maar vanuit dat je hem morgen hebt... en geen dag eerder... toch blij dat ik hem bij bol heb besteld.. alleen moet ik nog even navragen over mijn 2de gratis guitar... want die zit er niet mij :mad:
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Het gaat er mij niet om dat ik 'm eerder heb, het gaat er mij om dat ik 'm niet later wil. Status staat nu nog niet op verzonden, dus ik hoop dat dat nog gebeurt zodat ik 'm niet zaterdag of nog later heb. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina