Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar gauw beginnen dan :9

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Even een vraagje,maar waar is die 'Gel' nu eigelijk goed voor?

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    kan je dingen mee openmaken ;)

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ozoo Bedankt.:)

En hier nog een filmpje van een wel heel geslaagde vrouwelijke Shepard,met de gelijkenis van 'Dana Scully' vanuit de X Files echt super gedaan._O_

5. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    goeiedag zeg!!! die is zeker goed na gemaakt zeg!!!
    Sommige mensen kunnen dat echt super goed ik zit altijd maar te kutten met me character maken bij Mass Effect

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Probeer nu ook eentje te maken ala 'Jennefer Garner' uit Alias,en Elektra.

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Aangezien ik nog vakantie heb,ben ik lekker veel aan gamen.:)
    En hier nog een filmpje hoe je een complete utterly Bitch kunt wezen,en ik heb wel even gelachen.
    Kan wel voor sommige een spoiler zijn,dat dat even gezegd is geworden.

8. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Fantastisch ! :D Wat een bitch zeg!

9. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    volgens mij moet je een missie doen om zo het vertrouwen van Wrex te winnen.
    Je moet idd Ashley of Alenko opofferen. Ik ben zelf voor Ashley gegaan en daar niet tevreden mee geweest. De volgende keer kies ik dus ALenko die dood mag gaan }:]

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja vooral ook die opmerking die ze maakt,als Kaiden vraagt of alles goed met je gaat.

En Shepard daarop 'I'm doin alot better then he is' echt super!:D

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Lol! 1x zo´n filmpje kijken en ik krijg meteen weer zin om die game te gaan spelen. _O_

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    op dat punt moest ik hem doodschieten... :'-(

13. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    komt er nou nog downloadable content?

14. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Vet! :)
    Mijn mannelijke shepard was in vergelijking daarmee nog wel wat liever, al heb ik met 1 character wel zowel de paragon als renegade achievement gehaald in 1 playthrough

15. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt dan eventjes punten aan Charm toevoegen :)

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nog een extra missie voor als je Colonist speelt.

Als je op de Normandi bent en terugkeert van een reis,krijg je als je op C-Sec komt een speciaal bericht over de radio.
    En zo krijg je een hele aparte missie waar je een meisje moet redden,op de Docks bij het schip ergens in de buurt.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik moet deze game nog maar eens helemaal spelen vanaf het begin, vond het een geweldig spel maar heb hem verkocht ( waarom mag joost weten.. ). Is er al een retail versie waarbij de aanvulling(DLC) er ook bij zit of niet?

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36

En hier mijn trotse Character -excuzeer voor de ietwat slechte opname,maar deze foto was gemaakt toen ze nogal haast had.:)

Gegevens-

Pre history-Spacer
    Psychological-Ruthless
    Class-Vanguard

Karakterstieken - Teela Shepard

Teela is een echte Navy hardcore feeks,maakt niet uit hoe extreem de conditie van de missie ze klaart altijd de Job.
    Haar ouders ook in de Marine gestationeert goten dat al met de paplepel in,en studeerde ze als beste leerling af op de Navy College.

Teela als persoonlijkheid kort omschreven,krachtig,nobel,feiloos en acuraat,aardig en vriendelijk tegen degeen die dat ook zijn,en fel straigt to the point.
    Ze luistert graag tijdens haar routine altijd naar Heavy Metal,Iron Maiden voornamelijk.
    Als er iets aan je is wat haar niet bevalt zal ze je dat laten weten ook,Teela denkt in dat opzicht erg zwart wit maar met een zogenaamd corecte handeling en ze doet niet iets zomaar zoals iemand uitmoorden in een missie en probeert ze altijd een oplossing te bedenken op problemen.

Maar in battle field is ze een trigger happy vechtpoes,en sciet ze alles neer wat ook maar een beetje onbetrouwbaar uitziet.
    Ze checkt de missie naar wat gedaan moet worden,en wijkt er absoluut niet vanaf.

Als het komt op vriendschap is Teela erg geliefd bij haar team,hoewel andere haar vaak niet snappen en zien als een bitch.
    Maar daar geeft zijzelf niets om,behandel haar normaal en zij doet dat ook met jou.
    Haar sexueele geaardheid is ze heel open over als Lesbienne,en vooral van Ashley Williams krijgt ze het echt warm en neemt haar altijd mee erop uit tesamen met Wrex haar trouwe metgezel.

Teela staat als Marine soldaat bekend als een koelbloedige tante,klaart de missie zoals in de briefing word beschreven with no questions asked.
    Een vrouw van weinig woorden,maar als ze op dreef is kan ze goed discusieren.
    Tot zover Teela's profiel.

En nu jullie!
    Ja sorry,maar ik ben een creatieve gamer.

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En ook ik ben begonnen met een slechte Shepard versie,en ik moet zeggen er gaat een hele andere nieuwe wereld voor je open als je zo'n bad ass character speelt.

Ja ik ga niet teveel verklappen,maar de moeite zeker weten waard om te doen.
    Wel niet vergeten alle dialoog levels vol te plaatsen met oplevelen,want daarmee krijg je extra opties met de dialogen want anders kun je ze niet selecteren.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je kan ze al vrij vroeg wel selecteren. Maximaal 7 punten voor elke dialoog upgrade balk investeren en je bent klaar. De guide vertelde mij, en die is officieel, dat je voor alle soorten dialoog 7 punten in elke speechskill moet hebben geinvesteerd. Daarna is het niet meer nodig en haal je alles uit de game. ;):thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina