Gears of War 2? nee dank je

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MoshGFX, 20 nov 2008.

1. MoshGFX

MoshGFX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Zucht* Zeg niet dat ik niet geprobeerd heb, maar ik word echt helemaal ziek van de GoW2 multiplayer. Ik heb echt heel veel GoW1 gespeeld en ik vind het echt een geweldig spel, kep het echt grijs gespeeld. Maar alles in GoW2 lijkt niet te kloppen.
    ff een lijstje:

-Verbinding maakt nu nog meer uit dan in het eerste deel, om sommige redenen heb ik overal nadeel in. Ik heb nog nooit iemand in 1 schot met de shotgun dood gemaakt ook al sta ik tegen hem aan, terwijl ik dat iedereen zie doen. Dat was ook al het geval in GoW1, Ik kreeg steeds meer het gevoel dat mijn schoten zwakker waren dan anderen. Ik hostte regelmatig clanmatches, en altijd hoor ik van de tegenpartij dat ik een chille host heb, waarom? omdat ik geen host voordeel heb. terwijl ik 120 kb/s upload heb, das nie veel. Ik vind dit raar want bij CoD4 heb ik nergens last van.

- Je kan niet quiten (public). Vandaag kwam ik na een kwartiertje wachten in een game terecht vol met americanen, Ik lag-de de pan uit en het spel werd letterlijk onspeelbaar. Ik kon alleen maar de camera bewegen maar niet meer lopen (geweldig). Dus ik dacht ik zoek een andere game, maar nee ik kan niet weg gaan want die optie is er gewoon niet. Dat betekent dat ik eerst naar mn dashbord moet gaan en het spel weer op moet starten. Nu begrijp ik dat het niet fijn is als al je teammates weggaan maar echt de mogelijkheid weghalen om de game te quiten, vind ik toch echt belachelijk.

-Die ene smoke
    Ja die smoke, je hoort hem niet behalve als ie afgaat, maar dan ben je al te laat. Niemand gebruikt dat ding waarvoor hij bedoeld is. Om een rookgordijn te creeren zodat de vijand niets ziet. maar iedereen gebruikt hem voor de blast die dat ding geeft wanneer die afgaat. De rook hadden ze net zo goed weg kunnen halen.

- De controlls zijn niet responsive. Hoe vaak heb ik heb wel niet m'n box vol gescholden omdat ik een paar keer moet drukken voordat m'n character reageerde (en dan is het al te laat). Dit heb ik vooral met slaan en van wapen verwisselen. Vooral dat laatste is echt een pain in the ass. Bij GoW1 had ik dit niet maar als ik nu snel van lancer naar shotgun wil verwisselen sta ik gewoon met een smoke in me klauwen. Dit gebeurt me (te) echt vaak.

- De Matchmaking is traag maar daar word aan gewerkt als ik Epic mag geloven.
    Die trueskill werkt trouwens ook voor geen meter. Ik ben rank 2 (2 strepen). Maar toch word ik elke keer in een team gegooid met allemaal rank 1, terwijl ik tegen een party speel met allemaal rank 2 of hoger. Ik heb trouwens liever dat ze die rank weghaalden en gewoon random teams doen en een snelle matchmaking, of gewoon het systeem van GoW1, dat werkte ook.

Nu zullen jullie me wel een zeurzak vinden, maar ik moet dit toch gewoon ff kwijt. Ik was een fanatiek GoW speler. Ik hoop echt dat ze een aantal van deze dingen fixen in een patch of dat ze gears 3 op het oude niveau gaan maken. Sorry ik heb een poging gedaan om dit spel leuk te vind maar het lukt me niet. Iemand in voor een potje CoD4 (ja 4).

BTW de singleplayer is niks op aan te merken, beter en badass dan het eerste deel.

En als dit op het verkeerde forum is geplaatst, sorry dan, dan verplaats ik het naar het goede forum.

2. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens. kan er wel nog (echt) 20 dingen aan toevoegen, maar ik heb er eigenlijk geen zin meer in. denk dat epic al best in de gaten heeft dat ze gefaald hebben. deze game is de teleurstelling van 2008. elk zichzelf respecterende gow speler kan deel 2 gewoon niet goed vinden, zo simpel is het.

laat die grote update maar snel komen jongens

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeur niet zo !

Het spel is gewoon faking hard! kijk die SP dan , geweldige gameplay en de multiplayer, nou ik heb dus echt NERGENS last van! Nooit lag, geweldige gameplay etc . Zeik dus niet Epic af maar jouwn eigen Internet verbinding..

4. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    neejhoor, het ligt totaal niet aan internetverbindingen ;)

5. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm jammer ik heb gow 2 nog helemaal niet gespeeld maar nadat ik dit hoor pas ik denk ik wel:eek:
    ik ben zelf namelijk ook erg goed in mn xbox uitschelden;) en dt wil ik dat ding niet meer aandoen hhahah

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Smoke + walltage vind ik lame xD en heb het gevoel dat gears 1 een wat ruigere indruk gaf op MP gebied.

En ik mis gewoon de GoW 1 social online game.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je geloofwaardigheid al weer weg is met zo'n opmerking. GOW 2 is imo GOTYE 2008 en sowieso één van de beste x360 game. Alles van GOW 1 is verbeterd. Enige dat kut is, is het matchmaking systeem.

8. volley

volley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind gears of war echt een vet spel, hoewel ik multiplayer nogal vind tegenvallen. niet qua gameplay, maar het duurt echt lang voor je in een game zit en ik heb nog geen game gehad waar ik geen lag had

9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ben het veel met je eens, maar over dat wapen wisselen, dan druk je echt op de verkeerde knop hoor ik heb nergens last van ;)
    Online systeem is idd nogal klote, maar we zullen het ermee moeten doen. Het is op veel punten een stuk beter dan GoW 1 als je private speelt, en clanmatches zijn nog steeds erg leuk om te doen. Verder ben ik blij dat die smokes rook afgeven, want nu is het voor degene die hem gooit vaak nog zoeken waar zijn target ligt en in die tijd kan jij opstaan en hem een shotgun blast voor zijn kop geven.
    En over die shotgun: LT is je vriend :D

10. MoshGFX

MoshGFX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er ook wel een stuk of wat toe kunnen voegen maar dat zijn dingen die echt persoonlijk zijn. Ik heb heel veel gehoord die de shotgun juist goed vinden zo (dat waren dan vooral de mensen die er niet goed mee overweg konden ik GoW1), wat ik dan weer niet vind.

Over dat van wapen wisselen kan ook misschien aan m'n controller liggen. Ik game nu met m'n wired controller die sowieso wat minder fijn speelt, maar m'n play and charge kit was kapot. Ik zal het eens proberen.

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de Multiplayer juist geweldig.

12. RecklessL1fe

RecklessL1fe Gamer in heart

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon quickscoped met de shotgun is er niets aan de hand. In deel 1 was het zowiezo al veel effectiever om te quickscopen(blind kan ook maar met een quickscope richt je de kogels meer op the victim). Dus I don't see the problem here apart from the matchmaking loadtimes en de chainsaw die niet altijd wil loweren. Maar de shotgun is zeker nog wel effectief. En de sniper speelt lekkerder dan ooit. Misschien iets te makkelijk :p

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind MP juist een flinke verbetering op deel 1. Ik kan me voorstellen dat je baalt als je geen match kan vinden. Maar daar heb ik geen probleem mee. En verder is het allemaal zo vet, behalve dat zagen. Maar dat zal nog wel gefixt worden.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb meerdere keren een flink aantal minuten moeten wachten totdat ik een match vond. Resultaat; speel het spel niet meer. Gave SP maar een MP moet voor mij iig gewoon werken vanaf dag 1. Ik speel zelden de mp van games, dus als ik het wel speel......

Deel Deze Pagina