Sticky Xbox 360 Games Installatie Groottes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 nov 2008.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Bij Halo 3 kreeg ik een message dat Halo 3 geoptimalliseerd is om van cd af te spelen en dat je hem dus beter niet op je HD kan installeren. Als ik het goed begreep tenminste... klikte hem snel door :p

2. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt, ik heb gelezen dat de laadtijden alleen maar langer worden als je hem installeert op je harde schijf.

@Dulle: Misschien is het handig om bij bv. Halo 3 aan te geven dat het een negatief effect op de laadtijden heeft. De precieze laadtijden en hun vooruitgang na het instaleren op de harde schijf lijkt me een beetje overbodig maar een waarschuwing bij bepaalde games die een negatief effect geven lijkt me toch wel handig.

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  3. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES 2009 6.6GB :-D

4. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had tot nu toe alleen maar vastlopers met Dead Space via harde schijf installatie, jullie???

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nog niet geprobeerd, ik heb alleen Farcry 2 erop staan en dat is echt een wereld van verschil. Niet zozeer qua laadtijden maar qua geluid. Voorheen moest ik als ik Farcry speelde het volume van mn tv op 20 zetten om de ambient geluiden boven het geraas van de dvd-drive te kunnen horen. Nu staat hij op 10 en hoor ik alles,.. wat een rust. Alleen een hele lichte zoem van de fan van de 360. Volgende week als ik terug ben uit berlijn direct een 120GB kopen
    :) (voor de rest vind ik de NXE wel grappig maar de optie om naar HDD te installeren maakt het ook echt een nuttige update die mijn gameplezier vergroot)

6. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal vanavond ff Battlefield 2: Modern Combat op hdd dumpen, kan je die ook bij lijssie zetten.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :thumbs:
    :b:
    Ik was je al voor :cool:
    In gedachten dan, want had het nog niet uitgevoerd.

Nu dus toegevoegd:
    PES 2009 - 6.6GB
    Eragon - 5.4GB
    Viva Pinata Party Animals - 5.4GB
    Tiger Woods 08 - 6.7GB
    Madden 07 - 4.7GB
    Spider-Man: Friend or Foe - 3.9GB
    NHL 2K6 - 6.8GB
    Rayman Raving Rabbids - 4.6GB
    NBA Live 06 - 3.4GB
    NBA LIVE 07 - 5.3
    Naruto: The Broken Bond - 3.4gb

Deels van mij, en deels van CAG.

Nu heb ik geen games meer die ik zelf kan testen. :'-(
    Eigenlijk een goed teken; de lijst begint dus steeds completer te worden. :9

8. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Dulle, Terminator heeft een goed punt: bij een installatie(grootte) vermelding zou het niet moeten blijven!

Na de installatie (die in de meeste gevallen altijd lukt), is de logische stap om te kijken of de game het daadwerkelijk ook doet en als bonus wellicht of er winst te behalen valt op een bepaald vlak (daarmee bedoel ik natuurlijk niet hij is 2 seconden sneller, maar melden dat het sneller is - laadtijden - of beelden sneller worden opgebouwd etc.

Ik noem dit nog nadrukkelijk omdat ik met Dead Space alleen vastlopers tot nu heb gehad. Elke ervaring die iemand kan delen met een game, dan alleen maar de installatiegrootte te vermelden lijkt me dan ook erg zinvol niet?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je kan er van uit gaan dat elke game sneller zal laden, dus ik vind het overbodig om bij die 200+ games er overal bij te gaan zetten 'laad sneller' oid.

Ik kan wel bij de uitzonderingen waarbij de prestatie verslechterd erbij zetten dat het niet aan te raden is om te installeren, maar dan moet ik wel meer bevestiging hebben dat het echt zo is.
    Halo is duidelijk. Dat heeft Bungie zelf ook gezegd, maar Dead Space heb ik verder nog niks over gehoord.
    Dus als er meer mensen met dit probleem komen zet ik het wel in de lijst.

Dus iedereen met Dead Space en hetzelfde probleem... Meld je hier :b:

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Waar kan je nu de NAT-status testen? Normaal deed je een network-test, maar nu zie ik alleen symbooltjes als ik de test doe en zie nergens of NAT open staat of niet...

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Fable 2 LE Bonus Disc = 3,4GB
    Ik weet niet waarom je die überhaupt op je HDD zou willen, maar ik meld het even :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de algemene vragen over de NXE moet je hier zijn: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121547 :)
    Ehm.. bedankt denk ik dan maar :{

:+

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu dus GoW 2 op mijn HDD gezet. Maar stel dat ik een andere game erop wil en GoW 2 eraf, ben ik dan ook al mn savegames kwijt voor GoW2? Aangezien bij Memory staat gewoon Gears of War 2 6.8 GB. Geen apart vakje voor mijn savegames dus.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hier gewoon een apart vakje voor mijn savegame hoor. :)

15. Dood

Dood Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scene it? Box Office Smash 6.8Gb

16. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    battlefield modern combat: 6.8GB.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Eerst GoW2 zelf aanklikken, en daarna krijg je de mogelijkheid om de game te verwijderen, en houd je de rest bewaard. :)

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ok thanks mensen:thumbs: Ik keek dus gewoon verkeerd:+

19. godsmack111

godsmack111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    C&C:Red alert 3: 6.5GB

20. snake06

snake06 Active Member