Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    \o/

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kosten?

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Volgens mij gratis, heb het nog niet gecheckt op Marketplace.

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kost 400 ms-points. :)

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    :eek:, lekker goedkoop voor wat personages... |:-

6. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de game nu ook uitgespeeld met de bad ending (de eerste keer good ending gehad) en als je dan opnieuw begint heb je een tof costume. Dan heb je een soort darth vader pak aan.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    [viddler]http://www.viddler.com/player/e2552813/[/viddler]
    Deze week is er nieuwe content verschenen voor Star Wars: the force unleashed. Men heeft een nieuwe missie uitgebracht welke zich afspeelt in de Jedi Temple. Deze downloadable content kost 800 MS Points (ongeveer 9 euro 30). Ik heb deze content gelijk gekocht. Ik heb hem direct gespeeld en heb daar beelden van gemaakt. De film bevat dus spoilers. Ik vond het een leuke toevoeging, maar de missie was vrij kort. Ik vind het persoonlijk niet de 800 MS Points waard.

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds je in NL alleen maar Micro points van 24Euro kan kopen...
    Is het waard om SW:TFU van 60 Euro ( in de winkel..) te kopen en nog eens 24 euro er boven op voor de xtra downloadbare game content?

9. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Haal je met die nieuwe mappack ook nieuwe achievements?
    Als ik in de achievementslist kijk, staat er opeens 40/54 achievements, dat zijn er 7 meer dan normaal en de punten die je in totaal kunt halen is nu 1220.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Jup kijk maar tussen je achievements, zie je wat achievements staan van 'Jedi Temple'. Heb zelf die content niet gekocht, hoef het niet en moet de game nog uitspelen.

Vandaag weer eens verder gegaan. Heb de moeilijksheidgraad maar op 'Apprentice' gezet want 'Sith Warrior' is niet echt moeilijk maar je hebt echt stukjes waar het zeer moeilijk is, en de andere keer weer heel makkelijk. 8)

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt, ik had niet verder gekeken.
    Ik probeer nu de game uit te spelen op "sith master". Maar ik zit vast bij Kazdan Paratus. Op warrior geen problemen met hem, maar op master wordt ik afgemaakt.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar vinden jullie die game add-ons t waard,die 24 euro?

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Game kan je tweedehands wel vinden voor 30, content zou ik niet weten ik heb het niet. Je bent in ieder geval met de game alleen al een tijdje bezig.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm...denk je dat tweedehands winkels zoals Doctor Games ze ook vor 30 EURO verkopen?

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Die ken ik niet, ik bedoelde eerder via internet/XBW bazaar ;)

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem is dat ik geen internet bankieren kan =3...
    Tenzij iemand in Utrecht-Utrecht woont en t verkoopt Oo...

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wat doe ik verkeerd bij dat stuk met die Star Destroyer. Elke keer als ik hem naar me toe haal komen die verdomde klote dingetjes weer, dan pak ik met The Force dat stuk dat langs zweeft en schiet ik hem op die dingen met 'Y'. Als al die vliegtuigen kapot zijn is die Destroyer alweer scheef, eerst recht zetten en dan weer trekken maar dan komen die vliegtuigen weer, stuk of 7 keer gedaan maar die Destroyer komt maar niet dichterbij. :mad:

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hij komt wel dichterbij ;)

Gewoon idd die dingen met Y neerknallen, als die weg zijn precies doen wat er staat met de L en R stick, en op een gegeven moment gaat ie neer ;)

19. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Heb de DLC ook vrijdag gelijk gekocht. Meteen gelijk alle achievements gehaald (Difficulty achievements stacken niet!) in m'n nieuwe hippe cybernetic reconstruction costume.

Vond het nieuwe level zeker wel mooi. Stormtrooper bowlen in het museum (Achievement) was natuurlijk leuk O-)

Alleen die ene achievement waarbij je de mind trials moet halen zonder die bol 1x rood te laten worden aargh! Meer frustrerend dan Kazdan op sith master! Door dat kleine stukje wat telkens verdwijnt en nogal onregelmatig is.

Voor die gast die moeite had met kazdan : Hij is eigenlijk 1 van de moeilijkste bazen misschien wel de moeilijkste (2e darth vader fight op Sith Master is ook wel pittig)

Wat ik nog kan herinneren is dat je zo veel mogelijk bij hem weg moet blijven behalve wanneer je een opening hebt voor Sith slash (X,Y,Y) ik haalde hem gewoon langzaam naar beneden door hem met force push te raken en hem ergens tegen aan te gooien en hem met lightning raken en wanneer een opening was hem met sith slash te raken.

Waar ik me vooral aan ergerde bij kazdan was de Junk Giant (Blokkeerd veel van je zicht en raakt je in zo'n kleine ruimte heel makkelijk) en dat ie soms uit het niets je raakte met force push wat opeens een 1 hit kill was.

20. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Wat je zegt over de Tie-fighters klopt.

Maar bij de Star destroyer moet je nou juist niet doen wat het scherm laat zien want dat duurt langer dan het volgende.

- Draai de Star destroyer naar je toe (De punt) en draai een beetje totdat het groen word.
    - Doe nu allebei de controller sticks omhoog en wanneer ie zegt 'Rip it down!' allebei naar beneden.

Blijf dit gewoon doen en je hebt hem veel sneller want het scherm laat altijd zien dat je de ene een andere richting in moet doen dan de andere.

Deel Deze Pagina