Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, gaat lekker zo. Nu bijna 1.00, als ik een nieuwe account had zo-ie-zo 1.8 ofzo. :mad:
     
  2. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was vandaag niet zo lekker bezig, alleen vanaaf ff.
    Had zo goed als de hele dag in de min, maar de afgelopen potjes afgerond met +32, + 24 en +29.
    Hij staat nu dus weer op 1.25
     
  3. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag lekker leren schieten met Gewehr 32 (of zoiets)
    schiet echt lekker, zeker met red dot scope (weet niet hoe die nu noemt)
     
  4. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is idd erg fijn, ben er nu de challenges mee aan het doen.
    Bijna die Reddotsight, ook geen idee hoe die heet :p
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Aparture sight
     
  6. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep thats the one :p
     
  7. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel echt tussen CoD5 en GoW2, is de gameplay van CoD5 gewoon een copie van 4?
    Hoe zijn de levels? In de beta vond ik ze wat chaotisch, het was te druk in een level met allerlei dingen
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb ze allebij en although ik nog maar 2 levels cod 5 heb gespeeld zou ik voor gow 2 gaan.. die singleplayer is gewoon supergoed..
     
  9. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de gametrailers review mag geloven moet je deze alleen halen als :

    - je gewoon gek bent op alle call of duty games.
    - cod 4 niet hebt
    - liever wwII dan moderne shooters als setting hebt.

    Heb je dus CoD4 en geef je niet zoveel om WWII shooters dan heeft het weinig zin deze te kopen. Wat ik eruit begrijp is dat World at war gewoon Cod 4 is met een WWII setting.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    het is tijd voor de multiplayer :D nu daar nog even de laatste twee achievements halen van 0 punten :D


    CoD: World at War
    1000 van 1000 [​IMG]
    44 van 46 prestaties
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo... ik weet niet of dit al is gepost, maar die hele NXE heeft dit spel mooi om zeep geholpen.. ik kan NIET geloven dat ze dit niet zagen aankomen bij microsoft en treyarch.

    NXE (New Xbox Experience) heeft het verkloot voor diegene die graag search and destroy spelen.
    NXE heeft de optie om een groepchat op te zetten, dus als jij bijvoorbeeld met 6 vrienden S&D gaat spelen, dan ga je in de chat en omzeil je het feit dat normaal gezien, je niet kunt praten met diegene die nog spelen, en diegene die dood zijn en in de lobby zitten te wachten totdat de game over is.

    Een voorbeeld scenario:
    Er is nog 1 over van jouw team, nog 1 van het andere team... jouw team kan dan lekker in third person view meekijken over jouw schouder(s), 1 achter, 1 links, 1 rechts.. en als er iemand in hun beeld komt kunnen zij de overgebleven speler dus verklappen waar de laatste man zit, die hij dus nooit had kunnen zien omdat hij immers in first person view zit en niet ogen overal heeft... nu dus wel.

    Nog een scenario, nog gemener:
    Je zet een team op van 5 mensen, je gaat met 6 vrienden in een private/group chat.
    Met 5 mensen ga je een S&D lobby in, de ene die overblijft nodig je uit zodat die in het vijandig team terecht komt.
    Deze 6e persoon kan nu ALLE posities doorgeven van zijn team, en zo dus als "spion" alles doorverklappen aan zijn 5 vrienden in het andere team.

    Dit zijn nog maar een paar scenarios die de game compleet verkloten voor diegene die S&D spelen.. het haalt de spanning COMPLEET weg uit de S&D games, en je kunt gigantisch makkelijk vals spelen met dit soort grappen.

    Ik kan zo in ieder geval geen S&D pot meer spelen.. echt superslecht dit niemand dit zag aankomen voordat ze met NXE uitkwamen.. S&D is eigenlijk het enige wat ik graag speel, maar zo hoeft het niet.
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan inderdaad,

    Dat wil echter niet zeggen dat iedereen het ook doet.

    Zo heb ik daarstraks search and destroy gespeeld samen met 3 mensen in een party zonder gebruik te maken van bovenstaande senario's

    Dat betekend uiteraard niet dat het niet voor gaat komen.


    Maar even een ander voorbeeldje dan:

    Eerder deze week zat ik ook S&D te spelen,
    Ik was als enigste over en er was nog maar 1 vijand.
    Krijg ik ineens een text message van iemand uit mijn team:
    Dont worry hes at B (Ik zat bij A)
    Dus ik plant die bom, camp er wat omheen en we winnen.
    En dat was allemaal voor NXE

    Wat ik daarmee wil zeggen is dat er altijd al gecheat kon worden (Private chat en text messaging.)
    Het is nu misschien iets simpeler geworden.

    Maar om je daar nu zo over op te winden. :):
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen probeer even een potje online met de party chat aan.. al die moeite om een text message te sturen was veel mensen te veel gelukkig, dat kost gewoon tijd en dat heb je niet in S&D... zeg nou zelf, je moet de boodschap eerst nog openen, lezen, weer de blade afsluiten, en dan kun je weer verder.
    Dit gaat veel verder en het is 10 keer makkelijker helaas, probeer maar eens een paar potjes, je zult vanzelf zien dat het de hele ervaring anders maakt.. als in, minder.
     
  14. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    het is inderdaad niet iets nieuws. ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik private chats kreeg of text message met de info waar iemand zit of wat doet.
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wat is het chat party system op COD5 online toch heerlijk. Je kan je vrienden gewoon vertellen waar de vijand is/was als je gewoon dood bent, hhhhh :D
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is in de PC wereld heel normaal dat iedereen bijvoorbeeld op teamspeak zit en met elkaar praat. Dus vind ik die party chat ideaal!
    ( althans, dit was in de tijd dat ik nog in een Counter strike clan zat die geregeld wedstrijden via clanbase speelde, zo´n 6 jaar terug ;))

    Enige wat Treyarch hier aan kan doen is de camera optie in S&D op first person only zetten, wat ze bij Counter-strike na een tijdje ook gedaan hebben om diezelfde redenen zoals jij hier aangeeft.
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ook al doen ze dat, de laatste die gedood wordt door de vijand kan meteen doorvertellen aan vrienden die nog leven waar diegene zit, die hem heeft gedood. En je kan er eigenlijk naartoe lopen omdat de vijand dan of op de zelfde plek is of ergens in de buurt.

    Er is denk ik geen oplossing meer............
     
  18. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook aanstellen hoor,
    er word bijna altijd wel op een manier valsgespeeld,
    bij gow was het glitchen en hier is het gewoon informatie doorgeven.
    Of het nou op de een of de andere manier gebeurd, veel kan je er niet aan doen.
    Probeer er maar aan te wennen, en anders moet je het maar houden op de SP games...
    Ik vind de MP van CoD helemaal geweldig, hetzelfde geldt voor die van GoW2,
    ondanks de nodige foutjes die er nu nog inzitten
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dit gebeurt al jaren, zelfs in grote topcompetities waar geld prijzen van één ton te winnen zijn. Dit is in mijn ogen geen valsspelen, dit is gewoon communicatie en dat moet kunnen.

    Zodra Treyarch 1st person camera only doet is het probleem zo goed als verholpen, niet alleen bij COD is dit dus maar bij elk MP spel. Ik ben het één en ander gewend omdat ik vroeger een echte PC gamer was die meedraaide in de "top" en heb hier 0,0 problemen mee.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies ik zie het probleem niet echt. Als ze de camera fiksen is het in iedergeval stukken beter. De last man standing van elk team heeft dan tenminste geen ogen in zijn achterhoofd.

    Dit doen/deden mensen dagelijks via private chat. Nu het in groeps verband is, is het ietswat oneerlijker zeker in third person cam. Maar zoals ik al zei, als de cam fixed word naar first person only is het stukken beter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina