Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ja bij een maat van me.. maar ik vond er niks aan, en een fps shooter met een ps controller vind ik al helemaal niks krijg kramp in me handen van die controller..

@ Alonso

Waarom zeg je dan "erg netjes" als je weet dat het toch niet klopt?

2. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Oja? Heb je bij de PS3 ook accounts waar je voor moet betalen?

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil geen roet in het eten gooien maar een Silver Account is evengoed gratis en voldoende om bijv. op de (buitenlandse) Market Place te kunnen komen. Ik kan me anders niet voorstellen waarom je 4 Gold Accounts zou nemen ?

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  4. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd weer leuk deze thread.

Ik wil even inhaken op het recensies verhaal.

Mijn mening:
    "Als je denkt dat recensies door grote bladen en sites echt objectief en eerlijk zijn, geloof je vast ook nog in sinterklaas (sorry dat ik je nu laat twijfelen).

Afgelopen jaren zijn er meerdere aanwijzingen geweest, die je op z'n minst hebben moeten doen twijfelen over de oprechtheid van deze recensies.

FF een voorbeeldje Kane & Lynch bv...... de ontslagen bij Gamespot.com.

Dus leuke leidraad, maar stelt geen ruk voor.
    User reviews daarintegen hecht ik al wat meer waarde aan."

Ik vind een game leuk, als ik hem leuk vind.
    GTAIV vond ik ruk, HALO3 ruk............The Darkness vond ik geweldig(de pers niet)..........dus.......

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Meningen verschillen he. Memberrecenties verschillen altijd!

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    NXE is ondertussen uitgerold en wordt gemiddeld genomen ontzettend goed ontvangen. Nu maar afwachten of Sony hetzelfde voor elkaar gaat krijgen met home.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Rest alleen de vraag: Wat is de definitie van *active account*. Er zijn genoeg mensen met 3 of 4 accounts en als een keer per maand een andere account ingelogd wordt, als er bijv. een vriend langskomt, is deze dan ook een *active account* of niet?

Die cijfertjes zijn altijd zo vaag...

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, het is dan ook marketing! 14 miljoen accounts is niet hetzelfde als 14 miljoen unieke gamers. Dat marketing geneuzel moet je met een flinke korrel zout nemen.

Ik vind het ook een hele verbetering, alsof er een frisse wind door de console is gegaan. Weten ze toch weer Sony af te troeven met hun Home. Home ziet er schitterend uit, daar niet van. Maar het lijkt me zeer omslachtig als je even snel wat downloaden of wilt gamen met vrienden. Bij de 360 is dat nu allemaal netjes gecentraliseerd in 1 omgeving.

Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, gisteren een super gezellige avond gehad :thumbs:
    Begonnen met een goede vriend in de partychat, beiden Shaun White snowboarding aan het spelen. Komt een andere vriend in de lobby die gears aan het spelen was, een vierde persoon met Fabel bezig en in de tussen tijd komen wat mensen even checken en vertrekken weer naar een andere partychat :thumbs:
    De avatars vind ik toch wat leuker dan verwacht, beetje kiddy maar wel leuk om te zien hoe iedereen zich laat voorkomen :lol:

De laatste anderhalf uur zijn we bezig geweest met een soort van Foto share programma :thumbs: Whow :9:b:
    Je sluit je digitale camera/USB stick aan en deelt je gekozen foto's met de mensen waarmee je in de Photo party zit. Iedereen kan zijn of haar foto's in de groep gooien en je krijgt een diavoorstelling van alle foto's in dezelfde kwaliteit als dat de foto's zijn opgeslagen!
    Je kunt zappen, stemmen op foto's....
    Hier waren we allemaal zeer positief over te spreken! Dit is het moment om een Xbox 360 voor je ouders te kopen als je niet meer thuis woont, na de vakantie al je foto's full screen op de tv van je ouders (of wie dan ook) laten zien :thumbs:

10. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ook een kwestie van smaak is. Ik vind persoonlijk de controller van de ps3 ongeëvenaard, vooral de d-pad vind ik superieur aan die van de 360 controller. Ook vind ik bijv. DMC 4 beter spelen op de ps3 dan op de 360. Betere graphics op de 360 ben ik niet met je eens, wat ik wel vind is dat op de 360 de meeste multi platform games er beter uitzien dan op de ps3. Zal ook een kwestie zijn dat de 360 "windows Based" is en dus toch makkelijker te programmeren dan voor de ps3. Maar als ik naar MGS4 kijk dan is dat spel qua graphics beter dan wat ik ooit op de 360 heb gezien. Laat staan killzone 2, dat is echt waanzinnig mooi. Dan Heavy Rain ........................... tot nu toe uiteraard alleen nog screens en filmpjes gezien, maar de toekomst ziet er toch goed uit voor de ps3 en denk dat straks de 360 dan ook qua graphics de ps3 niet meer kan bijbenen.

Nou blijft dit in eerste instantie een xbox forum, dus logisch dat de ps3 vaak wordt bestempeld als minder. Wat ik echter wel grappig vind is om op dit forum te lezen dat de ps3 werd afgekraakt omdat je spellen moest installeren en dat diezelfde feature nu op de 360 wordt bestempeld als geweldig!(en ja ik weet dat het op de 360 een keuze is en op de ps3 vaak niet) Dan denk ik toch echt, zucht fanboys……………………
    Dit slaat echter niet op jou Kevf, gewoon even algemeen ;)

11. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Inderdaad die achievements werken gewoon veel beter op de 360, ook inviten etc is beter. Dat moet ik ook echt toegeven, microsoft regelt alles veel beter dan Sony. Trophy's??? Leuk, maar implementeer het 100% of doe het niet, waarom krijgt fallout 3 pas later trophy's bijv, waarom niet gelijk? Of neem de psn cards, waar blijven die dingen? Nee Sony kan wat dat betreft veel leren van microsoft

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als Sony nou wat vaker met games van de kwaliteit van MGS 4 en LBP op de proppen kwam. Maar goed Resistance 2 lijkt er al wat op en GoW3, K2 en Heavy Rain beloven veel goeds. Mochten die idd gaan doen wat ze beloven te doen dan is Sony op gamegebied iig vol in de race wat mij betreft.

Beetje laat alleen ;)

13. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je een heel goed punt! Maar ja, beter laat dan nooit toch? ;)

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad en zo is het ook met de PS2 gegaan. Buiten enkele goede games, die nu multiplatform zouden gaan, was Gran Turismo 3 de eerste echte topper die uitkwam en dat was toch al een tijdje na de release van de PS2. Maar zoals ik al een beetje aangaf had de PS2 toen geen concurrentie. Nu heeft de PS3 zijn gelijke gevonden in de 360 en gaan al de "goede games" (om ze zo maar te noemen) multi-platform waardoor je het gebrek aan echte toppers op de PS3 echt wel voelt, zeker als je naast de PS3 ook nog een 360 hebt.

Doet me er trouwens aan denken dat ik 1 "goede game" 3x zot heb gespeeld en dat was Dead Or Alive 2. Eerst op de Dreamcast, dan op de PS2 en dan de remake op de Xbox :lol:. Misschien dan die goede games dan toch toppers waren?

15. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    @ wallace, even terug komen op je laatste paar zinnen van pagina 42..

Mensen hebben nu de keuze of ze de games willen installeren op hun hdd en dat heb je bij de ps3 niet dat is het verschil, niks fanboys aan lijkt me?

16. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik dat ook in mijn post had gezet.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    U vraagt, wij draaien :+

Komt van psonly
    Wel een goede zet dit maar mij zal voor mij maakt het niets uit. Hecht echt geen meerwaarde aan trophies/achievements

18. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    Ik lees het nu pas goed :+

19. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het werd afgekraakt omdat je spellen moest installeren en in de meeste gevallen werd het er bij de multiplatform spellen niet sneller door tov de 360 waarbij je niets hoefde te installeren en meteen kon spelen. Dezelfde feature op de 360 zorgt bij de meeste spellen wel voor een verbetering vandaar dat het wordt bestempeld als 'geweldig'. Heeft weinig met fanboys te maken toch?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eens met Crow. Geen enkel spel kreeg tov dezelfde 360 spellen voordelen.

Home is ook lekker gratis

http://www.ps3fanboy.com/2008/11/20/home-version-1-00-now-available-to-beta-testers-introduces-club/

psn-accounts worden gekoppeld aan playstation.com. Zoals te lezen in 1 van de comments 'Welcome to 2005 Sony' :+

http://www.joystiq.com/2008/11/20/psn-ids-on-playstation-com-underground-closes/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina