New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb gisteren die Party uitgeprobeerd met een vriend maar we konden niet met elkaar chatten en ik neem aan dat het de bedoeling is dat ik bijv. met 4 vrienden kan chatten en dan bijv. COD opstarten en spelen met zijn allen en tijdens het spel dan gewoon blijven kunnen chatten met zijn 4-en :confused:

    2x ook een vastloper gehad maar bijv. demo downloaden dat doet ie niet dan krijg ik een error :mad:
     
  2. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hoort gewoon in de party te blijven als je een game opstart en samen speelt. En dat met de error is waarschijnlijk omdat microsoft alles nog even moet ordenen. Ik had er vanmorgen tenminste geen last meer van.
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Weet iemand al of je punten kan doneren?
     
  4. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat photosharing?
     
  5. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met vrienden je foto's laten zien.

    Ik had het gisteren even geprobeerd. Gewoon wat foto's van je PC streamen en dan ziet de rest van je Party, als ze ook in het programma zitten, je foto's.
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat moet je op de een of andere manier downloaden, maar ik kan dat niet? Daar moet je Gold voor hebben, staat er :confused:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan de applicatie inderdaad alleen gebruiken als je gold hebt (geldt ook voor parties)
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus nergens op slaan. Private Chats kunnen toch ook gewoon met Silver gedaan worden?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Volgens mij heb je daar ook gold voor nodig .. in iedergeval voor parties wel
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Opgezocht:

    Parties is Gold Only
    Private Chat is gewoon voor Silver gratis (maar je kan dus dan alleen 1 op 1 chatten niet in een partry)

    ========================================================
    Membership Levels

    [​IMG][​IMG] Gold Membership

    Xbox LIVE Gold is a premium membership that lets you play games with friends online. Gold membership includes all the features of Silver (below) plus additional benefits and features.
    • Multiplayer games: Invite your friends into a multiplayer match and compete against each other or play co-op through expansive adventures.
    • Marketplace: Gold members get early and exclusive access to select downloads, trailers, videos, and more.
    • TrueSkill matchmaking: For every ranked game you play, TrueSkill finds the best match for your skill level.
    • Parties: Invite a group of friends into an Xbox LIVE Party, then you can all join games and play and chat together.
    • Gamer feedback: Use the feedback system to select players you want to play with (or avoid) the next time you're online.
    • Watch Netflix movies: Xbox LIVE Gold members who also belong to Netflix can watch Netflix’s extensive library of streaming movies and TV shows right on their console at no additional charge.

    [​IMG]


    Xbox LIVE Gold cards can be purchased at retail stores for a three- or twelve-month membership. You can also subscribe online using your Xbox 360, or join now right here on Xbox.com.
    Silver Membership

    Xbox LIVE Silver is a free service that allows any Xbox 360 user with a broadband connection to get online and interact with the Xbox LIVE community.

    • Gamer profile: Showcase your online reputation and achievements for your friends to see.
    • Avatar: Share the customized Avatar that represents your online identity.
    • Friends list: Add other Xbox LIVE users to your friends list and chat using the headset or send text messages.
    • Marketplace: Download free content from Marketplace such as demos, trailers, music videos, dashboard themes, and lots more.
    • Microsoft Points: Redeem Microsoft Points (available at retail stores or through Xbox LIVE) for extra game content, Arcade games, movies and TV shows, independent videos, and more.
    • Gold Weekends: Look for special offers from Xbox LIVE that let you experience the excitement of multiplayer gaming free.


    [​IMG]
     
  11. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    */edit & knip* Fardo was me net voor :+
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat Netflix, dat werkt niet in Nederland, toch?
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nope
     
  14. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    maar gaat dat ooit wel komen?
     
  15. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is niet gezegd dat het er niet zal komen, maar er is wel gezegd dat de kans heel klein is.
    Laten we maar hopen dat het ons kant opkomt, want het lijkt mij echt kick-ass. Helemaal als filmliefhebber zijnde.
     
  16. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    yo kan iemand mij vertellen waar je nu een compleet overzicht kan vinden van alle achievements bij elkaar opgeteld ik kan het nergens vinden in die nxe bij de vorige was dat wel makkelijker..
    iemand?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hopelijk wordt de EU marketplace nu wat voller met filmzooi ed.
    Die reclame voor The Day The Earth Stood Still is iig een goed begin. :)

    Een speciale pagina met een trailer, een theme en gamerpics. Hopelijk doen ze dat vaker.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hier een video over de gamekings die praten over de voor en nadelen..

    gamekings over de nieuwe dashboard

    toch hebben ze het erover dat je ook de oude dashboard kan blijven kiezen als je de nieuwe niks vind..
    maar zou niet weten hoe je dat moet doen..
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niks te klagen over het nieuwe dashboard.. ben wel benieuwd wat de minpunten zijn.. ff checke
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je op de Guide knop drukt, dan krijg je het dashboard in de oude stijl.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina