Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Kan eindelijk online! _O_ Gisteren paar potjes gedaan en daarna vooral Horde. Dat is echt een leuke aanvulling, alleen moet je wel een team hebben dat weet wat ze doen. :+
    Wave 50 gaat hem niet worden denk ik, want dan ben je vet lang bezig en ik begin elke keer weer bij wave 1.
    Binnenkort ook maar eens coop op insane doen. :thumbs:

2. RecklessL1fe

RecklessL1fe Gamer in heart

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de campaign toch wel 1 van de vetste campaigns in een game. Ik weet niet waarom, maar ik voel me verder helemaal niet appealed door de Multiplayer. Niet vanwege al het gezeur over wat er slecht aan is, maar gewoon omdat het mij verder niets meer doet. Wat ik wel vet vind om te doen is Horde.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    wij delen dezelfde mening..

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uitgespeeld. Niks meer dan respect voor Epic, wat was de game ongelofelijk vet, episch, mooi, sterk en weet ik veel wat nog meer. Beste shooter die ik ooit heb gespeeld, niks verveelde en ik heb de hele rit op het puntje van mijn stoel gezeten, dat laatste stuk was echt legendarisch, beter gezegd de hele game. Nergens verveling of wat dan ook, wat een game. _O_

Ik kan zwaar niet wachten op deel 3, Gears 1 stelde kwa verhaal weinig voor maar uiteindelijk heeft Epic er iets prachtig van gemaakt. _O_

Nog wat vragen:
    - Vader van Marcus leeft nog, na de credits hoor je hem praten over wat ze hebben gedaan, wat is zijn rol ? En wat heeft de vader ermee te maken, ik dacht dat hij dood was ?
    - Locust Queen een soort mens ? Die moet overduidelijk nog leven
    - Wat waren die beesten nou in dat verlaten fabriek en wie was die gast op die monitoren

Kan me niet voorstellen dat alle Locust dood zijn, de laatste veld slag + Queen in deel 3 + vader van Marcus ?

Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  5. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik je eens wat vertellen, het gaat er niet om dat je alle 50 waves achter elkaar haalt, maar het gaat erom dat je ELKE wave moet halen. Dus niet in volgorde. Zo heb ik eerst tot wave 20 gespeeld, daarna wave 49 en 50 en daarna 21 tot 45 en nu moet ik er dus nog 3. Opgelucht?:9

6. Gre

Gre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel "chapters" en "acts" bevat deze schitterende game?

Ik heb gisterenavond voor het eerst die reuzeworm zien voorbijglijden 8)

7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 Acts, gemiddeld 5 chapters per Act, volgens mij heeft Act 2, 6 chapters.. Maar dat zou ik zo fout kunnen hebben.

Ongeveer hetzelfde als GoW1 dus.

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel langer dan GoW 1 :)

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Eindelijk terug beter aan de sp.Toch een heerlijk game

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, niet geweldig veel hoor! Tenminste, ik vond de lengte redelijk tegenvallen. Het verhaal is wel geweldig.

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ligt het nu aan mij of is matchmaking na de NXE update veel sneller geworden? Tenminste na de update heb ik telkens binnen 10 seconden een potje. Niet dat het iets uitmaakt want de helft van de potjes is zo laggy als wat.

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goed nieuws ik heb het niet meer gespeeld 2 dagen geleden moest ik nog 10min wachten voor ik kon spelen.Hopelijk is het opgelost

13. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Moet eerlijk toegeven dat het voor mijn gevoel wel wat verbeterd is, maar het houdt nog neit over. Zit dit ook te typen tussen 2 potjes in, terwijl ik eigenlijk gewoon gelijk door wil spelen

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sneller matches.. Soms nog wel is dat hij alles heeft gevonden, kickt ie 1 player eruit moet hij weer opnieuw beginnen.

En wat is Wingman irritant met randoms! Mensen hebben nauwelijks een mic (of hem niet aan) en dan kan je gewoon niet samenwerken.

15. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jingga een maat van mij verkoopt nog een CE van GoW 2!

Hebeen paar van hier een friend request gestuurd

Ik baal best van dat multiplayer. Het duurd nog steeds fucking lang voor dat tie een match heeft gevonden en al wil ik joinen dat krijg ik elke keer een melding dat de verbinding is verbroken.

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ging het eindelijk wat sneller wel nog niet hoe ik het wil maar toch al iets beter.En geen lag gehad dus lekker de chainsaw kids afgemaakt

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hangt af van wat voor moeilijkheidsgraad je doet. casual/normal heb je zo in 5-6 uurtjes terwijl het bij hardcore maar vooral insane zeker een paar uurtjes langer duurt.

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Oke nadat ik vandaag maar weer eens wat matches ging spelen trok ik t niet meer.
    Te veel bs.
    Vooral een match King of the Hill op Avalanche, een geweldige map maar als de hill op het shield ligt is het 1 groot zaag festijn.
    De match daarna maar even opgenomen, om jullie te wijzen op alle bs in de game (multiplayer!)..

Als iemand de moeite neemt het te bekijken, hierbij mijn commentaar:

3 sec: rollen ipv rechtdoor (te snel met het 'verbeterde' coversysteem)
    28 sec: Gezaagd terwijl ik hem schoot. Werd er heengezogen + hij keek verkeerde kant op.
    50 sec: Eerste blindfire had hem al moeten killen, anders tweede wel..
    57 sec: Niet dood met eerste en tweede schot, beide actives
    1 min 07: Rol naar achter maar na de animatie sta ik opeens weer 2m naar voren
    1 min 16: Dichtbij shotgun op m.. Iig zou ie zwaargewond moeten zijn

2 min 2: Ik ga vanaf muur af rechtdoor, schiet weer terug in positie waar ik stond.
    2 min 14: Wou 'omhoekheen' move doen, rol weg
    3 min 59: Hoelang voordat ik opsta ?!
    4 min 38: Yeah goeie chainsaw, props!
    4 min 48: IK SCHOOT HEM DOOD! Och tsja, werkt niet meer tegen chainsaw ff vergeten..
    5 min 10: Leuk gevechtje, alles mis?

6 min 10: Hm vage granaat.
    6 min 22: YES blindfire werkt soms dus TOCH!
    6 min 50: Hoezo sta ik hier 10x zo snel op van een granaatblast?
    7 min 09: En hoezo duurt het hier weer zo lang?
    7 min 45: Ik ren tegen m aan en schiet, normaal spat je dan uit elkaar?
    8 min 14: Pro skillz man!
    8 min 53: Wallbouncen en shotgunne WERKT NIET!? WTF?!

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zekers. :+ Ik kan via local (splitscreen) wel gewoon verder, ben vandaag tot wave 17 gekomen (best druk met zn 2en 8)). :thumbs: Langzaamaan komen we dan vanzelf ooit bij wave 50.

Hij vind vandaag ook veel sneller potjes, uit de 10 was er maar 1 onspeelbaar laggy, rest was prima. :thumbs:

@Reddevil: filmpje is niets op te zien, pixelmania.

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt crappy telefoonkwaliteit, maar als je gwoon kijkt zie je wel wat ik bedoel..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina