New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Die kan helaas niet weg
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kun je instellen dat je naar My Xbox gaat ipv naar Spotlight, want dat hoef ik toch niet te zien.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sinds NXE uit is zet ik echt elke game die ik speel op de HDD, mocht ik geen plaats hebben dan verwijder ik weer een andere game van mijn HDD. Ik wil dat vliegtuig geluid nooit meer horen uit mijn 360. :+
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    hoe kan ik de achtergrond veranderen
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Check de startpost...
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hmm, binnenkort dan toch maar een XBox360 PRO gaan halen :+
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Even een tip:

    Als je problemen hebt met het streamen naar je xbox na de update, deinstalleer wmp11 en download wmp10 ofzo. download dan windows media connect 2.0. Bij mij werkte alles weer prima zonder bufferen of gewoon het niet zien van bestanden!
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het wel jammer dat die reclame's nu zo in de ''spotlights'' staan. Vroeger hadden die reclame's een bijrol en kon je ze ontwijken als je dat wou, nu is het het eerste wat je ziet als je de xbox opstart. Daarnaast richt de NXE zich ook in mijn ogen iets teveel op de marketplace, maar dat is meer persoonlijk...
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Kan die dan niet in het zwart zoals bij die Night theme? Ik heb er al even naar gezocht, maar ook die functie kon ik niet vinden, zoals het customizen bij het vorige dashboard.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat kan ook nog niet .. helaas
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet echt persoonlijk hoor, het is gewoon een feit dat op bijna elke tab reclametroep is te vinden. Vind het echt irritant en lelijk! Sowieso is de My Xbox tab eigenlijk de enige nuttige:mad:


    Heb net wel voor het eerst even wat Gears 2 gespeeld via de HDD, en ik heb tot nu toe wel het idee dat het echt supersnel loopt, dus daar ben ik dan wel weer heel tevreden over!
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de huidige friendslist? Ik vind het wel grappig maar ook best nutteloos want ik wil gewoon in één opslag kunnen zien wie er online is en wat ze spelen(zoals bij de oude) en niet hun hele avatar zien met steeds dat wolkje dat verschijnt waarin ze hun motto zeggen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Druk op de guide button en kies voor Friends, dan kan je de friendslist in de oude stijl bekijken
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kom op mensen een beetje zelf zoeken ;) Als je even 5 min alles bekijkt heb je het zo door.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen een avatar aangemaakt en verder niks vandaar. Wel chill dat je het oude dashboard kunt gebruiken als guide.
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe experience gedownload en een avatar gemaakt.

    Ziet er allemaal erg goed en leuk uit. Erg vernieuwend en het maakt nu meer een interface ervaring van de menu's ipv wat we tot nu toe overal gewend zijn.

    Ik heb nog niet echt veel kunnen proberen omdat ik momenteel niet echt games heb op de 360 die ik speel maar dat komt nog wel! Nu nog fifa09, LBP en Motorstorm aan het spelen.
     
  18. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het ook so dat als je een spel naar je hdd installeert en je het vanaf je hdd speelt dat je dan minder kans hebt op de rrod???
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee, alleen minder kans op krassen op je disc, maar dat had je zelf misschien ook al door :+
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Marketplace loopt nog niet echt heel vlot, nu ik de NXE een paar dagen heb wil ik eigenlijk toch wel gewoon liever de oude dashboard + games op HDD.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina