Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit inmiddels al op zo'n 150 lockpicks en slechts 50+ gehackte computers. Je kunt inderdaad vaak kiezen of je een kluis via een pc opent of de kluis zelf kraakt. Die 50 computers hacken heeft nog wel redelijk lang geduurd bij mij iig. :)
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Gheh, mijn ratio is nog erger wat dat aan gaat hoor... Iets van 80 tegen 22.

    Heb nu nog 2 side quests, dan nog ff de game opnieuw spelen zodat ik Scientific Pursuit en Strictly Buisiness kan halen. Dan heb ik alle quests gedaan! (En ik baal er nog van ook).

    Fallout 3 word zeker een 1000/1000 game!

    Ook kwam ik erachter dat er een Nuka Cola challenge was... terwijl ik die dingen gewoon gebruikte en verkocht. Heb er toch zeker 25 verspilt zo, maar gelukkig kun je ze na een beetje zoeken nog wel vinden. Zit nu alweer op 18 en er schijnen in totaal 90 te liggen, dus kom ik er altijd nog wel.
     
  3. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga met Fallout zeker ook voor de volle 1000/1000 maar hoelang gaat dat duren denken jullie ? ik zit momenteel op 50 uur.

    En wat is beter als je level 20 geworden bent ? gewoon verder gaan met achievments halen ? of een 2de safe starten en daar achievments halen.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Wow, PU geeft Fallout een... 100! Reviewer is dan ook wel een fanboy (Jan Meijroos).
    Maar dit geeft toch wel de doorslag, ik wil die game snel spelen. Maarrrr voorlopig geen tijd en geld.
     
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem vanmiddag kopen :p
     
  6. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 72uur en heb op nukacola challenge alle sidequests gedaan en moet voor de hoofdquest nu naar little lamp (vault 87). Verder heb ik iets van 120 van de 170 locaties gevonden.

    Dus ben ik nog wel effe zoet denk ik.

    Ik ga voorlopig door met mijn char en dan kan ik niet alle achievements halen (ben nu very evil) maar ik weet niet ik ik dan weer meteen opnieuw ga beginnen met een heilig boontje. Achievements kunnen me aan mijn reet roesten interesseert me echt totaal niks.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Er is een perk voor level 19 of 20... Dan kun je alle locaties zien op je map en hoef je ze alleen maar bij langs te lopen. Dan is het easy om op 100+ locaties te komen.


    Persoonlijk schat ik dat ik rond de 50-60 uur nodig heb/had voor 1000/1000. Nu ben ik ook wel redelijk achievement gericht hoor.
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat laat meteen zien hoe weinig review scores van de laatste jaren waard zijn _0/
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem denk toch ook maar op mijn verlanglijstje zetten voor Sinterklaas. Klinkt allemaal zo vet! Maar ben ook nog wel ff bezig met gears2!
     
  10. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik maar die heb ik bewust niet gekozen, het is toch veel leuker om zelf steeds nieuwe gebieden te ontdekken? Dat is nou juist 1 van de charmes van FO3.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ooh jah... Ik kom ook makkelijk over de 100 zonder die perk. Ben er nu bijna.

    Het was meer even een soort van support voor de mensen die plannen die achievement te halen.

    Ikzelf heb overigens niet de drang alle locations te vinden... Maar 100 voor de achievement is best leuk.

    Ik heb net Reilly's Rangers gecomplete, best lastige quest nog zeg... Maar toch wel een goede afsluiter van de side quests.

    Nu nog lvl 20, 50 speeches, 50 hacks en nog een paar.. en dan op naar de laatste quest! (Heb er zo'n zin in, maar het moet mijn laatste achievement worden!)
     
  12. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een gigantische hekel aan terminals hacken. Heb nu iets van 41 achievements, maar heb nog steeds 0 terminals gehackt. Weet iemand iets om het terminal hacken gemakkelijker te maken en kan iemand me het ongeveer uitleggen? Snap er vrij weinig van..
     
  13. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    hier heb je wel wat aan: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/939933/54644

    maar de meeste mensen die gokken gewoon 3 keer en als je dan het woord nog niet hebt even uit het hackscherm en dan weer opnieuw proberen. En dan net zolang proberen tot je de juiste raad.

    Ik probeer echter meestal echt om het woord te achterhalen door ER OVER NA TE DENKEN. Jajaja het is echt waar, ik denk wel eens na tijdens het gamen.
     
  14. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog alle neutral achievements, de hack achievement, de custom weapon achievement en de 20Bobbleheads achievement (12/20). Hoe moeilijk zijn de neutral achievements? Want Fallout 3 draait toch vaak om keuzes maken. Wat zijn hierin dan de 'neutrale' keuzes?
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Lijkt me door af en toe een good guy te mollen en af en toe een bad guy ;)
    dan blijf je gemiddeld neutraal.
     
  16. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een vraag van een vriend van me (die niet geregistreerd is hier, daarom vraag ik het maar :) )
    Steeds als hij gaat rennen of hard gaat lopen komt er iets in beeld waardoor hij alleen maar traag kan lopen, hij denkt zelf dat het iets van een ziekte is oid. Dit haalt voor hem alle vaart en fun uit het spel, dus weet iemand hoe dit komt en hoe je het weer fixt \o/ ?
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Als het beeld even heel vaag wordt? Dat krijg je als je chem of booze uit is gewerkt of je bent er verslaafd aan en dan krijg je dat scherm eens in de zoveel tijd.

    Je fixt dit door naar de dokter te gaan om de addiction weg te halen.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kun je rennen met dit spel dan, en zoja, hoe?
     
  19. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft ie wel gewoon te veel in zn inventory? (lijkt me sterk, maar je moet alle opties afgaan he :p)
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou best eens kunnen zijn dat dit het is. Maar zal je misschien even aan je vriend kunnen vragen wat er precies komt te staan op zijn scherm, dan kunnen we hem helpen.:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina