1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schaf 'm ook aan. Lijkt me toch wel fun. Is deze nog goedkoop te bestellen via gamehubs ofzo?
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    EA games zijn nooit te koop via gamehubs.Dan koop je beter midnight club la die kost daar 26e en hij is stukken beter dan nfs
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Toen ik laatst in de winkel stond moest ik ook even slikken toen ik het spel zag staan,en op een of ander rare manier moest ik me wel beheersen om niet te kopen.

    Nu weet ik als ik deze gekocht zou hebben dat ik net als andere heel veel plezier zal hebben,maar het gaat gewoon om een bepaald principe zoals dat een racegame verzorgd moet zijn in al zijn detail enzo.
    Deze koop ik me later wel nog,of als die in de budgettenbak ligt.
    Maar vanaf nu verwacht ik niets meer van de serie,en wacht ik af naar het volgende deel zonder een hoop dat het iets word want dat lijk me gewoon het best.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. hugo123

    hugo123 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de release van Undercover.
    Ik heb hem gekocht, alleen na enkele minuten spelen loopt het spel vast, heb hem al geruild bij de winkel. na opnieuw starten gebeurdt het opnieuw en opnieuw etc. Heb mijn saved game al verwijderd. Maar dan gebeurt het ook weer.
    Heb er met andere spellen geen last van.
    Hebben nog meer mensen hier dit propbleem?
    Hoe komt dit nou weer?
     
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe het niet , ik was ook altijd een fan van nfs zelfs na pro street maar wat ik nu mee maak is echt jammer jammer jammer . Grafics zijn om tehuilen en gameplay net zo is echt geen 60 euro waard zelfs geen 30 . Dus ik zou mijn geld maar ergens anders aan uitgeven want dit is echt schandalig wat ea op de markt brengt
    Budje


    ps. DOE HET NIE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
     
  7. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de filmpjes op youtube zijn zo leuk :'-(
     
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    BYE
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben benieuwd of onze Nederlandse kampioen Stefan deze gaat racen,Most Wanted en Carbon speelde de beste kerel ook.
    Ben benieuwt.
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen schrik hebben om een demo online te zetten want dan verkoopt het zeker niet
     
  11. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    BYE
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  12. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook het enege pluspunt van de game jammer maar waar
     
  13. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ieder natuurlijk zn eigen mening en voorkeur, maar als je dit spel nu nog gaat kopen, heb je echt een dikke plaat voor je kop.....
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een tip,koop Most Wanted voor 2 tientjes net zo'n vette game met leuker verhaal en extreme persuits waar je heel veel plezier aan hebt.
    Ook is het een game waar je wel lekker lang mee doet,wil je echt alles halen.

    Carbon kan ook,als je meer van de Underground nacht stijlen houd en met een waanzinnig goede autosculp mode.
     
  15. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind em vet.
    Ik heb er geen spijt van!

    Prostreet was ook helemaal niet zo slecht.
    Carbon was wel slecht...
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat is goed en wat is slecht?

    Maar de manier hoe ik het zie is dat elk NFS deel iets aparts doet,naar keuze van een smaak gegeven.
    En ik heb met alle delen veel plezier gehad,Pro street vind ik persoonlijk leuker en vetter racen dan Forza 2 terwijl een Forza liefhebber daar anders over denkt.

    Bedoel ik hou veel van tijd rijden waar je geen opponents voor nodig hebt,dus voor mij zal Undercover leuk zijn.
    Maar waar ik van geschrokken ben is te danken aan de slechte frames,elk deel van NFS heeft framedrop problemen wat van de ene minder erg is dan de ander.
    En Test drive Unlimited spant daarbij de kroon,mooie game maar afschuwelijke framedrops en stuurt voor geen meter.
    Terwijl iemand anders er niets om geeft.
     
  17. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    frame drops klopt idd.
    Die zijn soms best irritant. daar had ik bij prostreet geen last van overigens. (carbon wel)
    wat ik wel miste is dat je niet meer naar de verschillende events toe hoeft te rijden.
    Je leert de stad zo minder snel kennen.

    Het geluid is echt super.
    De politie is soms verdomd lastig.
    Wagens zijn goed.
    Ik ben meer een ardade racer en dit spel is daarom best goed.
    Maar het is verder weinig vernieuwend. Beetje een mix tussen carbon en most wanted
    Ik vond het nadeel van carbon dat het in het donker was en de stad redelijk klein was.
    Most wanted vind ik 1 van de topper uit de NFS series. ik speel ze al vanaf deel 1 special edition
     
  18. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem dus ook gekocht. Ik moet zeggen dat ik hem niet slecht vind. Die tussen filmpjes vindt ik echt tof gedaan. De frame drops is echt bagger. Als het druk word in het spel merk je dat het echt langzaam gaat. Maar verder vind ik het echt een tof spel. Ik zal me er echt nog wel even mee amuseren.\o/
     
  19. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    heb je ook last van framedrops als je het spel installeert op je harde schijf?
     
  20. !!!martin!!!

    !!!martin!!! Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ey hoe is de besturing eigenlijk want op die filmpies lijkt het me niet erg fijn met een force feedback stuur te rijden...
     

Deel Deze Pagina