Me broer heeft een probleem. Als die in het wachtwoord scherm komt kan niks intypen het blijft gewoon leeg. Iemand een idee wat het is en wat je er aan kan doen?
Ik heb een tijd geleden een Sitecom router gekocht omdat ik de internetverbinding deel met mijn broer. Er loopt een kabel van de modem naar de router en van de router een kabel naar mijn computer en een naar die van mijn broer. Dat gaat allemaal goed maar nu zag ik dat mijn broer een aantal bestanden op zijn computer had staan waarvan ik zeker weet dat hij ze van mijn computer heeft en die hem niks aan gaan. Als ik in Vista bij het netwerkcentrum kijk staat bestanden delen wel ingeschakeld. Ik krijg dit niet uitgeschakeld. Maar als ik onderaan op Alle gedeelde bestanden en mappen weergeven klik krijg ik te zien dat er geen bestanden gedeeld worden. Is het mogelijk dat hij via die kabel die van de router naar zijn computer loopt voor het internet ook mijn bestanden kan kopieren? En hoe kan ik ervoor zorgen dat hij mijn bestanden niet meer kopieert? Moet ik toch in Vista iets aanpassen of bij de instellingen van de router?
Verander eerst de naam van het werkgroep waar je in zit , pc's in de zelfde werkgroep kunnen namelijk ongemerkt bestanden delen. Configuratiescherm>Systeem. Hier kan je het werkgroep veranderen. Als je het veranderd heb moet je meestal de pc opnieuw opstarten. Ga da naar Computer en ga dan naar de HDD of HDD's Op de HDD druk je de rechtermuisknop in en kies Delen. Hier kan je het delen van de HDD aan-en uitzetten.
Batterijen van z'n toetsenbord al gecheckt? Als het een toetsenbord met draad is: zit de usb kabel er wel goed in?
Kanonnen hé wat een hel! Ik doe die DVD erin, gaat ie wat kopiëren zoals standaard, maar daarna meteen blue screen!
Ow, m'n geheugen doet 't niet helemaal jofel dus, dat word een RMA'tje Nu weer 2GB geheugen, en 't loopt als een zonnetje
Dit is echt raar ik start hem net op en nu kan ik het wel gewoon invoeren dit kon ik de vorige keren niet. En de veilige modus werkt gewoon. Raar.
2 mogelijkheden: 1. Windows (is gewoon een cliché die gebruikt moet worden) 2. contact van toetsenbord zit los
Aan punt 1 had ik al gedacht. En ik hoop dat het punt 2 niet is. Ik kijk even wat er gebeurd en of het terug komt.
Als het terug komt moet je eens proberen een USB (of PS/2) toetsenbord aan te sluiten en zie of het dan wel werkt (en dat het toetsenbord op de laptop nog niet werkt).
SP1 in het Nederlands is nog niet uit ofzo? Heb de afgelopen dagen 68 updates gedownload als het niet meer is...