Lips

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 15 jul 2008.

1. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    had hem vanmiddag gehaald bij frs voor 60 euro. de onderste lijst zit in het spel.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dus geen The Fray gvd. Staat er toevallig al iets op marketplace Toan?

3. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    nee ook nog niks op marketplace. moet zeggen van dat met je eigen nummers zingen heel erg slecht is uitgewerkt. als je veel schreeuwt dan krijg je meer punten bij dat onderdeel. het zingen zelf werkt opzich wel goed. alleen in het begin is het onduidelijk of je te hoog of te laag zit. hou meer van de singstar-manier.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Iemand enig idee of er een accu bij zit voor de micorphones. Of werken ze op baterijen.

En als ze op batertijen werken, welke en worden deze meegeleverd!? anders moet ik ze nog even snel halen :D

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    First Lips DLC arrives tomorrow, Nov. 21

Hey karaoke fans or, more specifically, video game karaoke fans, the first batch of Lips DLC songs are set to arrive tomorrow, November 21. In addition to the the first set of songs, another set is scheduled for next Friday, November 28 and another set is scheduled for Friday, December 5. Starting to see a pattern? The set to be released on December 5 will all holiday songs by such artists as Bing Crosby, Elvis Presley, Gene Autry, and others. Every downloadable song will include its official music videoHere's the kicker, Microsoft has not specified a price for each track, saying instead that songs will "start at" 160 Microsoft Points. Find the upcoming DLC below.
    Friday, Nov. 21
    Friday, Nov. 28

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    OMG, vandaag meteen al weer content en je mag meteen betalen. Pure bagger :emo:

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Je betaalt al 59e voor het game en dan moet je nog is bij betalen voor meer muziek dat vindt ik toch maar niks

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    160 points PER NUMMER?
    Ze willen je wel graag een poot uitdraaien zeg...

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wou dat net komen zeggen. Heb violet hill gedownload :+

Waarom niet I'm yours van Jason :mad:

En hoop dat ze cable car ofzo van the fray er alsnog in dlc pleuren. samen met how to save a life. wel duur :mad:

10. super-dussy

super-dussy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @rydan
    is het spel een beetje leuk ?
    kwil hem ook graag halen

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Edit: laat maar. moet hem natuurlijk met meerdere spelen voor de fun :p

Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  12. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad. vind maar 1 liedje van die gozer leuk. Dat is ook nog wel een liedje wat ik met mijn stem kan halen.

Ben nog niet over uit of ik deze game ga halen...

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn moeder heeft hem gehaald, ik moest het alleen voorschieten :+ ik zal alleen als er wat leuke liedjes komen microsoft points kopen en dan die downloaden. Heb nu alleen violet hill nog niet kunnen doen, want had hem gedownload met een vriend zijn gamertag. En nu staat hij er niet bij.

Weet iemand misschien hoe ik ervoor kan zorgen dat hij er toch bij komt te staan? moet ik dan missgien nog een keer downloaden ofzo?

p.s. vind die verticale lijn wel vervelend. Als je niet op de juiste toonhoogte zingt zie je niet direct dat balkje iets te hoog zitten, of te laag natuurlijk. Maar dan zie je zeg maar dat op die verticale lijn je toon te hoog zit, veel minder duidelijk.

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Zit er een soort career mode in?
    Of is het hersenloos liedjes karaoken :+

15. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er misschien nog meer mensen die problemen hebben met het downloaden van het gratis nummer Take On Me van A-Ha? Het nummer is net als de andere downloads te vinden in Lips, en ik kan kiezen om het te downloaden. Een grijs vlak komt dan op dat de download 0 punten kost en ik kan kiezen op welke storage device ik hem download etc, dus alles normaal tot zo ver, maar als ik dan Confirm Download kies komt er een ander scherm met een rood kruis en "Marketplace Can't download items. Please try again later." Ik kan wel andere dingen downloaden van de Marketplace.

Ik heb Xbox support gebeld en moest mijn cache leegmaken etc. maar dat hielp niet dus ze wisten voorlopig geen oplossing. Via de forums op Xbox.com lijkt het erop dat hij in Amerika gewoon op de disk staat, in Engeland probleemloos te downloaden is maar in een paar andere Europese landen niet. Zouden ze gewoon vergeten zijn om het erop te zetten voor ons of zoiets of is het iets wat alleen bij sommige mensen niet werkt? Ik hoop dat ik het voor vanavond weet :)

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bij mij stond hij er niet eens tussen. zal zometeen wel even kijken voor je.

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    kon je nou je eigen liedjes ook gebruiken of was dat maar broodje aap verhaal? want zie hier allemaal mensen boven mij die ervan balen dat 'dat' en 'dat' liedje er niet inzitten?!

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe is de game nou?

En hoe werkt dat met die mp3's precies? Komen er lyrics of niet?

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan je eigen MP3's gebruiken, maar zonder lyrics. Er wordt wel een beoordeling gegeven aan het eind, maar vraag me niet hoe ik heb de game niet :+

Iemand?

20. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel! Tof!

Hij is trouwens te kiezen via het spel zelf en dan "Song Overzicht" (waar "Koop songs en speel met je eigen muziek collectie" onder staat). Via het dashboard en dan naar de Marketplace kon ik hem ook niet vinden (ik ga er even van uit dat je daar gekeken hebt).

/Edit: Zo dus:

Als je naar het tweede screenshot van beneden kijkt is er ook iets raars, linksboven staat "You have chosen one or more items for download" en rechtsboven staat achter Items een 0. Achter Required space staan drie puntjes. Het lijkt er echt op dat ze ergens het zijn vergeten toe te voegen bij ons.

Laatst bewerkt: 22 nov 2008

Deel Deze Pagina