Het is Command & Conquer: Red alert 3... Geen Command & Conquer 3 : Red alert 3 details jonge.. details
iemand al de photo mode gedaan in live party? Wat kan je daarmee nu eigenlijk met andere je foto's bekijken?
Nu Oblivion op mn HDD gezet en wat een verschil De laadtijden zijn een stuk sneller. Ook ziet het er mooier uit door die 1680x1050 update
Daarvoor moet je in de algemene NXE thread zijn, deze gaat alleen over het installeren van de games. Vanmorgen trouwens nog een hoop games toegevoegd. Ben alleen vergeten welke. Dit zijn een aantal games waarbij het installeren veel uitmaakt qua laadtijden: Assassins Creed Burnout Revenge Fable II [Menu Lag is nonexistant] Fallout 3 Forza 2 Grand Theft Auto IV Lost Oddyssey [Load Disc 4 for all end game content] Mass Effect [Stutter Free, Elevators NOT REDUCED] Ninja Gaiden II Oblivion Perfect Dark Zero Project Gotham Racing 3 Saints Row Sonic the Hedgehog The Orange Box The Simpsons Game Virtua Fighter 5 Als iemand nu ook nog andere games opnoemt waarbij veel verschil is kan ik daar een apart kort lijstje van maken in de startpost. Of een vinkje plaatsen achter de game. Hetzelfde bij games die duidelijk merkbaar slechter presteren.
Oblivion en Forza 2 waren allebei toch een pain in the ass wat laadtijden betreft. Helaas heb ik amper 3 GB vrij op mijn 20 GB HDD. Vind het zonde om gekochte spullen er vanaf te gooien.
Nog maar wat stof happende games te voorschijn gehaald om het lijstje nog wat aan te vullen: Pirates of the Caribbean: At World's End... 6.5GB Fifa 07... 6.0GB Football Manager 2008 (deze ligt geen stof te happen )... 3.4GB
maar hoe werkt dat dan? je kan spellen op je harde schijf zetten? je zou dus ook spellen van iemand kunnen lenen en vervolgens op je harde schijf zetten?
Ik dacht dat ik zo een mooie startpost had gemaakt waar dat wel een beetje duidelijk in werd? Dus: Natuurlijk kun je een spel van iemand lenen en op de HDD installeren. Maar iedere keer als je het spel wilt spelen heb je wel nog de disc nodig. Dus zorg ervoor dat je het spel voor een langere periode leent, anders heb je er nog geen drol aan.
PES2008 is 5,7 Gig. Heel veel vloeiender gaat ie niet lopen en de laadtijden zijn ook niet echt korter volgens mij. Wat ik wel bij GTAIV en Orange Box heb.
Doe geen moeite om Saints Row 2 te installeren. Had hem geinstalleerd. In het begin leek het goed te gaan maar daarna continu vastlopers en de gebieden werden totaal niet geladen. Heb hem eraf gegooid en draai nu weer vanaf de CD en nergens meer problemen mee.
Tja, sommige spellen zijn gewoon niet gemaakt om op een Harde Schijf geinstalleerd te worden, zoals Halo 3 en Saints Row 2.
True maar dat het spel er zoveel slechter door loopt vind ik wel balen. Mijn xbox blaast best erg bij SR2 en daarom had ik hem ook direct geïnstalleerd maar het is echt een drama. Van de CD af loopt hij perfect dus dat het zo'n verschil maakt is wel jammer.
Aan de andere kant natuurlijk mooier voor degenen die gewoon geen ruimte overhouden, en geen idee hebben wat er nou precies aan de hand is met het betreffende game