[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    nou 12 pond voor een dvd van 5 afleveringen noem ik niet echt goedkoop :lol:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    19 euro ofzo.....vergelijk het eens met de prijzen van www.dimplus.nl bijvoorbeeld..bijna 70 euro voor zo'n dvd hoor :p

En geen 5 afleveringne hoor, duidelijk meer.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb even gecheckt....13 afleveringen per dvd. 13 x 20 (narutos duren ongeveer 20 minuten,soms langer) 260 uur aan Naruto hoor...en dat voor 17 euro? Helemaaaaaaal niet duur, get your facts straight dude :)

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    oeps verkeerd gekeken.. :+

5. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    13 x 20 minuten = 260 minuten
    260 minuten / 60 minuten = 4,3 uur.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is toch genoeg ,of niet :p

Weinig films duren zo lang :p
    Duur vind ik het in ieder geval niet..wel wanneer een winkel er 70 euro voor vraagt.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, vergeet niet dat ik er 135 aflevering zijn van Naruto (en jammer genoeg zitten daar ook fillers tussen) en ook al heb je 13 episodes per dvd, het is nog steeds €17 x 10 oftewel €170 voor een hele serie.

Ok, het zijn wel 135 episodes maar ik baseer mij persoonlijk meer op de kwaliteit dan op de kwantiteit en zo geweldig vind ik Naruto nou ook weer niet. Vooral omdat de serie eigenlijk totaal geen "review" waarde heeft. Heb je het eenmaal gezien dan ga je af en toe nog eens terug naar de vetste momenten (wat op een dvd moeilijker te doen), maar dat is ook al.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga ze ooit nog wel bestellen, ik vind de serie gewoon megabruut en ik weet zeker dat ik het weer opnieuw ga bekijken...wat zeg ik...daar ben ik zelfs al mee bezig :p. Qua nieuwste aflevering voor mij zit ik nu op 94 of 95 geloof ik.

Zijn die fillers echt zo slecht dan?

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Simpeler kan ik het niet zeggen. Ja.

In Naruto zijn de fillers zo overbodig en langdradig, dat je snel uit de serie kan raken. En als je dan elke week wacht op een nieuwe Naruto aflevering en je krijgt weer zo'n saaie niet interessante filler voor je kiezen, dan vloek ik altijd wel een beetje van binnen. :+

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Hmmm... DB gaat echt stoppen met het subben van Naruto?

Bron: Dattebayo

Dit keer kan het wel eens waar zijn en om volgende reden:
    - Zeer lange uitleg waarom ze het droppen
    - Lange tijd op voorhand
    - Het is een goede reden en indien het echt is begrijp ik de beslissing volledig. Bovendien is het waar en nog maar officieel bekend van 17 november:
    Bron: Viz (press release)

Enigste reden dat zou kunnen aanduiden dat het om een troll gaat:
    - Het is het honderdste nieuwsbericht op de dattebayo site.

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik lig er echt niet wakker van, als DB stopt kan je er geld op inzetten dat er ergens een andere fansub naar voren komt en Naruto gaat subben. :)

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is waar, maar aangezien die sub dan echt een rechstreekse concurrent van Viz wordt (daarom dat DB ook zou stoppen) is de kans wel groter dat Viz er een stokje gaat tussen steken.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yeah right, ze weten het elke keer weer zo te brengen dat mensen toch gaan twijfelen. No way dat ze stoppen :+

Wat een geouwehoer in deze thread zonder over de laatste ep te praten trouwens :+

Laatste ep was weer dikke prima

Blij dat dat stuk met Shikamaru niet erg lang gerekt werd, prima tempo. Vind het wel vreemd om Kakashi zulke klappen te zien krijgen, is wel een beetje zo'n untouchable. Ben nu wel een beetje klaar met het Akatsuki duo trouwens en hoop dat er 1 deze eps een einde aan wordt gemaakt. Toch weer erg vermakelijk en nu maar hopen dat Naruto de boel komt redden met zijn nieuwe techniek :9

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, ik heb ook nooit echt gesnapt waarom DB in principe de "enige" fansub was die Naruto doet. Je hebt zoveel goedlopende animés zoals One Piece bijvoorbeeld, maar daar zitten ook ~7 verschillende fansubs aan te werken met hun eigen releases. Bij zoiets zou Viz er moeilijk tussen kunnen komen.

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    DB nu heeft nu éénmaal een uitstekende kwaliteit als je rekening houdt met hoe snel ze hun sub releasen en zoals je in dat nieuwsbericht kon lezen willen de meeste meeste mensen zo snel mogelijk een sub. Als je daarbij dan ook nog eens acceptabele kwaliteit van de vertaling aan toevoegt, dan krijg je DB en dat recept is nu éénmaal zeer moeilijk te verslagen. Maar moest DB echt met Naruto stoppen dan is het terug vrij spel, tenzij Viz er een stokje tussen steekt.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh ik dacht dat het vooral alleen maar fillers waren in het eerste stuk van Naruto...dus na episode 100 nog wat ofzo begreep ik? Dus in Shipuuden heb je dat ook gewoon? Zonde hoor....laat ze dan gewoon alleen maar toffe episodes maken en die fillers weglaten....ze maken ze zeker omdat ze persé Narutos willen maken en omdat ze weten dat het toch wel een succes word zeker?

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    In de originele Naruto:
    1 tot en met 135 = het verhaal, al zitten er ook fillers en kleine filler arcs tussen
    136 tot en met einde = filler

Shippuuden:
    Buiten de filler episodes en de verhaal episodes die verlengd zijn zit er ook een filler arc in, maar die is verweven in het verhaal waardoor een exacte episode aanduiden moeilijk is. Kan enkel zeggen dat die arc stopt in episode 71 en dat het einde van die episode terug bij het originele verhaal hoort. Bovendien heeft die filler wel degelijk nut (al is het verhaal wel wat lame).

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hier begrijp ik niks van...normaal kan ik altijd Naruto via mijn 360 kijken, en Death Note en al die andere dingen kan ik gewoon kijken. Maar als ik een Naruto episode aanklik dan krijg ik een error over een unsupported video/audio codec.......

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    via tversity?

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee gewoon zonder, ik heb Tversity wel..maar ik zie eigenlijk niet echt wat het voordeel er nou van is :). Nee het was de fout van iets anders...de codec moet Xvid zijn...was echter divx nog wat...pakt de 360 niet. Converteren geblazen dus.

Deel Deze Pagina