Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu ook alleen SnD, haal nu meestal een K/D ratio van 2.0, soms meer en soms minder. Het leuke aan SnD is dat als je er goed in bent, je automatisch ook goed bent in andere game modi. Tenminste dat gevoel heb ik. Kan natuurlijk ook zo zijn omdat de wat betere spelers SnD spelen en de iets minder ervaren spelers Team Deatmatch/ Free for All.
     
  2. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu heel veel met KwH FaTaLiTy, hij staat 3e van de wereld op Score en 8e met aantal wins etc...

    En daardoor leer je wel al die spots en wat je beter niet en wat je beter wel kan doen...:)
     
  3. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Geeft Search and Destroy echt zoveel punten? :eek:
    Ik doe altijd al Headquarters voor veel punten maar dan nu toch eens ff SnD proberen.
     
  4. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het werkt.

    Prestige 5 is al behaald :D
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Need a life ?? Go to www.needaF*ckinglife.com and you willl find it !!

    Damn |:-
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    WTF zeg! :eek:
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is die "M1A1 Carbine Assault Rifle" inmiddels al beschikbaar voor iedereen? Ik heb hier nog altijd een code voor en ken echt niemand met dit spel. Dus mocht hij nog niet online staan dan hoor ik het wel :)
     
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel vandaag met een beetje tegenzin gehaald want ik heb het niet zo in de Wo 2 spellen.
    Maar wat schepte mijn verbazing, dit spel is echt heel vetttttt online, had ik niet verwacht na call of duty 4 (modern warefare).

    Het is heel mooi en heerlijk snel, net als zijn voorganger.

    Dus ik denk dat Geras of war 2 lekker in de kast verdwijnt met die kutlag online....

    Edit:- hé Cookie ,ik heb wel interesse in M1A1 Carbine Assault Rifle....O-)
     
  9. Nethris

    Nethris Guest

    Ik denk niet dat 'ie online staat, dus ik heb wel interesse.
    Ben gedaald naar 1.46, en als ik nu +7 haal blijf ik er op staan. :)

    Exodus, zwaar nep maar als het toch waar is heb ik een tip voor je:

    Google --> Leven.

    ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2008
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo die Dome level zuigt, daar zie je pas goed hoe slecht de respawn points zijn, jammer.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kwam vanmiddag op de PC terecht in een potje free for all met 54 man op Dome.:lol:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee, ik heb nu toch even langer zitten spelen. Maar bij mij gaat die toch weer de kast in totdat er weer een patch komt voor de respawns. Volgens mij hebben ze de eerste build gepakt van COd 4 MP en niet die erna waar de respawns verbeterd waren. Ik ga weer verder met COD 4 die toch lekkerder speelt een kleinere levels heeft, want bij sommige levels ben ik echt een minuut aan het zoeken voordat ik iemand tegen kom, en dat is niet de bedoeling bij een shooter.
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder zei vind ik dit spel ondanks WO 2 type helemaal top. Wat ze echter van mij zeker hadden moeten weglaten zijn die tanks in sommige mappen, wat zuigt dat zeg............
     
  14. Nethris

    Nethris Guest

    Headquarters in tank-maps, wat een verschrikking. |:-
     
  15. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe kom je erbij dat je +7 moet halen??? 1.46 staat toch gewoon voor 1.46 kills per death. (kill/deathratio).

    Ofterwijl als jij 2xdood gaat in een spel en je maakt 5 kills. dan is je kill/deathratio 2.5. En dan stijg je dus t.o.v je huidige 1.46. Met slechts +3.
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Mat wat haat ik die tanks welke idioot heeft dat bedacht jongens toch.En de mannekes van 12 vinden dat weer fijn natuurlijk .Je moet ze horen in de lobby
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niets anders dan Search and Destroy gespeeld, en daar heb ik niets op aan te merken :)
     
  18. mitsy12

    mitsy12 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    bij het spel COD world at war krijg ik steeds bonus waar ik weer nieuwe wapens etc mee krijg
    maar hoe krijg ik precies die bonus
    ligt dat aan hoeveel mensen je hebt doodgeschoten, of je hebt gewonnen ofzo
    kan iemand mij dit vertellen?
     
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je TDM gaat spelen op de grotere maps zal je inderdaad af en toe moeen zoeken voordat je iemand zult tegen komen. Vandaar speel ik die mode dus niet meer laatste tijd. Groundwars, WAR, HeadQuarters, Domination en S&D zijn de modes die ik speel momenteel. Je vind altijd wel iemand omdat het actie geconcentreerd is op bepaalde punten van de map.

    Over het respawnen ben ik het met je eens, soms spawn ik gewoon naast een enemy en dat zal volgens mij niet de bedoeling moeten zijn=(
     
  20. Nethris

    Nethris Guest

    Nee, Ik ging gewoon uit van een gemiddeld getal.
    Niet dat ik het MOEST halen. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina