Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Waarom luistert dan ook niemand naar de ontwikkelaars tijdens de ontwikkeling en promotie van een game. Cliffy heeft zelf gezegd dat er ook meer emoties in moeten en dat hij wilde dat er zelfs mensen waren die zouden zeggen dat ze het allemaal vet vinden, zonder de game zelfs maar te kennen. Hij wilde ook een groter publiek bereiken en dat is hem denk ik ook wel gelukt gezien te verkopen. Er zijn in korte tijd naar verhoudingen al meer verkocht van bij deel I. Persoonlijk vind ik deel II wel beter. Fouten zitten in deel II minder dan in deel I, daar was het pas echt erg. Ja, we kunnen nauwelijks matches vinden door storingen, dat is de grootste fout, maar ik heb alles ook wel gekend bij het eerste deel. Vind het zo schuin om te zeggen dat er mensen zoals jij zijn die de SP minder vonden. Ik vond hem juist beter aangezien het nu inderdaad, zoals de PU al zei, minder overkomt alsof je alleen maar naar spierballen zit te kijken. Neem bijvoorbeeld die bitch grap van cole, dom en zijn vrouw en meer van dat soort dingen. Moet een oorlog tussen mensen en aliens altijd maar slachten en slachten zijn, of mag het ook eens op een echte oorlog lijken? ;):)

2. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    vind hem wel wat hebben haha bedankt he (K)

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het niet om, dat ik hem heb is leuk. Daardoor vond ik de gewone juistem mooier.. Maarja, nu heeft iedereen hem, ik wil m'n 10 euries terug of anders.. Roar. :D

4. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag was mijn Gold afgelopen, dus zat weer op Silver

Heb dus die 48uur-trial incl. die 5 flashback maps.
    Maar zodra ik deze wil downloaden geeft hij aan "This item is not available from your current location"

Hoe kan dit?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    JJ uit de PU vertelde het inderdaad erg goed. Voelde gewoon aan als een toffe Hollywood film. Vind de singleplayer echt een van de sterkste singleplayers die ik ooit heb gespeeld, en qua shooters het beste wat ik ooit heb gespeeld. Humor, emotie, brute actie en weet ik veel wat nog meer: Het zat er allemaal in.

Qua leveldesign is de game ook gewoon zwaar sterk, op het stuk met dat vlot ben ik een paar keer doodgegaan omdat ik maar rond zat te kijken. Tevens is de humor ook gewoon geniaal, Cole is geniaal dat stuk dat hij zit te zingen en over zijn 'Horsey' aan het praten was, heb met een glimlach gespeeld.

Nergens was het saai, non stop actie, non stop op het puntje van je stoel. Ik moest gewoon doorspelen, en dat heb ik nooit gehad bij andere shooters. Ik wou verder met Marcus, ik wou weten hoe het verder ging. Dikke epische shit, Halo is er niks bij ( Halo suckt :+ ).

Mocht iemand mij helpen met mijn vraagjes als je hem hebt uitgespeeld:

- Vader van Marcus leeft nog, na de credits hoor je hem praten over wat ze hebben gedaan, en hoe kende de Locust Queen Marcus zijn vader. Er is iets met de Locust Queen en zijn vader...

- Locust Queen een soort mens ? Lijkt mij dat ze nog leeft

- Wat waren die beesten nou in dat verlaten fabriek en wie was die gast op die monitoren

- Wat was het nut voor de Locust om Jacinto te verwoesten. Als alles inzakte zou het toch ook op hun vallen en hun dood gaan. Of waren ze bezig om daar te vertrekken maar zorgde Marcus en zijn COG's ervoor dat dat niet lukte zodat Jacinto op de Locust zou zinken

Iemand die het tevens opviel dat er een paar keer een soort van kakkerlakken liepen, als je op ze liep ontplofte ze. Ik denk dat die beesten de echte Locust zijn, die dingen groeien op en worden dan de Locust hoe ze nu zijn.

Kan me niet voorstellen dat alle Locust dood zijn, de laatste veld slag + Queen in deel 3 + vader van Marcus + ?

Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  6. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    dit denk ik weet ook niet alle antwoorden maar
    de queen leeft zeker nog;)
    die sire's bedoel je? denk dat het gewoon experimenten waren
    En er komt zeker een deel 3 denk ik met die groene locust weet even niet hoe ze heten

7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Emulsion Locusts? Ik kan het ook compleet mis hebben.. 8)

Spoiler talk, ftw.

8. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij the lamberts of zoiets

9. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heten volgens mij Lambent

Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het einde maar een afknapper ! veelste makkelijk , en opzich werd me eigenlijk ook maar weinig duidelijk

11. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk!

Party Like It's 1999

Gehaald! :)

950/1000

12. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stoer man. Daar hebben wel wat uurtjes werk ingezeten denk ik zo. Nu alleen nog Seriously 2.0 en je bent klaar. Succes met die laatste iig ;)

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    geboost of niet? Niet om je te dissen ofzo, maar vroeg ik me af;)

14. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand?

Sorry ongeduldig, maar wil hem vandaag invoeren :)

15. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij ziet LIVE een trial kaartje niet aan als een LIVE account.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Je wil de flashback map pack downloaden? Daarvoor moet je volgens mij eerst Gold hebben, dus eerst die 48 uurs trial en daarna die mappack downloaden.

17. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah ik zie nu inderdaad dat het geen trial is :')

Ik dacht dat het een combo was van 48u trial + mappack (aangezien je er silver voor moest hebben stond er)

-edit- Ook na Live met een maand live geactiveerd te hebben en daarna de flashback mappack doet hij het niet, en geeft de "not available from your location error"

Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Na de SP uitgespeeld te hebben wil ik ook wel eens aan de MP beginnen.
    Alleen zoekt ie een uur naar teammates en op t begin zei die al: connection may be slow due to your firewall settings. Ok,. moet ik me firewall gewoon uitzetten om alles sneller te laten werken?

19. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0

Het verhaal is idd beduidend beter dan deel 1. Maar ik vind de actie minder en zuigt je minder op in het verhaal wat ik in deel 1 wel had. Dat de graphics enz verbeterd zijn is wel leuk maar deel 1 vond ik misschien niet beter maar gewoon leuker.

20. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deel 1 geleend, heb namelijk net nieuwe xbox 360 en het sfeertje van één bevalt me. Denk aan het rennen dat je camera ook naar beneden gaat. Is dit net zo goed bij 2?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina