Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb net de hele avond met Pasquale NL en Rbz NL de Band Tour zitten doen, echt ziekelijk vet :thumbs: Daarna een paar nummertjes RB2 gedaan (ik op gitaar) en na Battery en Any Way You Want It ben ik er mee gestopt. Wat een verschrikkelijke notenbrij zijn die solo's, gewoon niet leuk meer... =( Drums in RB2 zijn wel vet though!
     
  2. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens wordt het irritante gepiep minder in de loop der tijd. Ik heb de strumbar een flink aantal keer achter heen en weer bewogen en volgens mij helpt dat. Kwestie van inspelen denk ik, het plastic een beetje laten inslijten.

    Wat ik wel heb is dat het spel af en toe strum aanslagen registreert terwijl ik helemaal niet aan de strumbar zit. Dit veroorzaakt note missers. Heeft iemand daar ook last van?
     
  3. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve slecht nieuws is er ook wel goed nieuws. Mijn kit doet het prima. Niet om zout in de wonden te wrijven, maar even ter contrast. Je moet wel beseffen dat er eerder bericht wordt over slechte kits, dan over goede kits.

    Maar goed, mijn setje is nog maar enkele uurtjes oud.
     
  4. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens vind ik de interface van GHWT wel stukken minder dan die van GH3. Het is nogal zoeken, ten minste, zo op het eerste gezicht dan. En het is ook jammer dat niet alle nummers meteen beschikbaar zijn. Je moet dus eerst aan de slag met career mode. De moeilijkheidsgraad is ook een stuk minder. Ik heb tot nu toe nog geen enkel nummer opnieuw moeten doen (ik speel op hard). Terwijl dat in GH3 toch wel anders was. In GH3 heb ik sommige nummers nog steeds niet uitgespeeld, in tier 8 ofzo met het nummer "One" enzo.

    Daar staat dan wel tegenover dat ik persoonlijk de tracklist wel erg gaaf vind. "The Joker", "Hotel California", "Do It Again", "Beat It", etc. Maar dat is ook weer subjectief. Tot zover ben ik erg tevreden over de game. Vooral het drummen is erg interessant. Ik speel dat nu op medium, met erg veel moeite. Daar ga ik dus nogal wat tijd insteken.
     
  5. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb precies hetzelfde, moet zeggen dat het wel minder word al.
    Heb nu toch al een paar nummers 100% kunnen spelen.
     
  6. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je deze game ook zonder instrumenten spelen (Of alleen met gitaar) ?
     
  7. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt de drumstel van world tour eigenlijks op rockband 1?
    (aangezien in de startpost nog een ? staat)
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan niet zonder instrumenten Xbox.exe. Je kan wel een set kopen met alleen de gitaar

    Hopen ook maar op een goede instrumenten nu ik een latere zending krijg O-)
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Niet leuk omdat ze te makkelijk zijn neem ik aan? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand echt zou stoppen met Rock Band omdat de solo's te moeilijk zijn, maar wel een Guitar Hero game spelen die erom bekend staat extra noten erin te stoppen om het lastiger te maken.
     
  10. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mensen ik was ook iemand die hem bij gcshop had besteld, vervolgens geannuleerd heeft en hem bij mediamarkt gekocht heeft. Maar ik heb de doos alweer teruggebracht want mijn startknop van de gitaar deed het niet en de rode tom moest je harder op slaan als de rest. Opzich was dat niet zo'n ramp maar die start knop deed het hem dat ik weer terug ging ermee. Ze hadden ze niet meer op vooraad dus ik kreeg m'n geld terug. Moest ik volgende week maar weer ff langskomen. Dus dat doen we dan maar weer:mad: Jammere alleen is dat je gewoon de kans hebt dat je nog wat slechters weer krijgt:confused:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  11. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de moeilijkheidsgraad ook minder, hoewel ik op medium speel. Het wordt wel lastiger in de loop van het spel overigens. Ik vond de nummers van Tool bv wat lastiger.
     
  12. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Rock band 2 kopen.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet niet of GH:WT bij jouw mediamarkt in de aanbieding was. Bij de MM in Zoetermeer in ieder geval wel (188,-) maar dat is na het weekend wel afgelopen hier.
     
  14. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand iets gehoord over wanneer de USB-midi kabel voor Nederland beschikbaar komt? Ik heb gisteren op de support site van Red Octane gezocht maar in het aanvraagformulier staat Nederland er niet bij.
     
  15. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Even tussendoor, niet alle setjes zijn slecht. Ik heb zelf ook een set en ik ben zelf erg te spreken over de kwaliteit, ik heb vanaf ongeveer 7 uur 's -avonds tot eigenlijk 2 uurtjes terug zitten drummen en 2 vrienden van mij op gitaar en nog iemand op de mic en we zijn eigenlijk geen defecten tegen gekomen.

    Iedereen succes met alle defecten :/
     
  16. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja toen ik ging afrekenen zij de kassiere dat is dan 199 euro meneer. Ik zeg ho is ff ;) op de folder staat 188 euro. Ow dan kijk ik het even na meneer. U heeft gelijk mijn excuses. Maarja heb nu m'n geld terug nadat ik hem ingeleverd heb als ie straks duurder is bij de mediamarkt leg ik het wel uit en betaal ik gewoon 188 euro hoor. Als er bundels op vooraad waren had ik meteen een nieuwe set meegekregen. Wel chill hoor die service. Kun je echt niks van zeggen.
     
  17. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    het probleem met mijn drumstel is dat de oranje cymbal het niet doet. als ik het kabeltje naar beneden trek doet die het wel. ik heb het nou met heel veel tape naar beneden getrokken. maar ik wil gewoon dat ie t doet zoals t hoort weet ieman?d hoe ik dit kan maken
     
  18. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips om te zorgen dat mijn drum set connect met mijn 360?
    Ze vinden elkaar gewoon niet.
     
  19. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ze wel met elkaar gesynchroniseerd neem ik aan?
     
  20. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze allebei laat zoeken en er komt geen reactie waardoor ze dus allebei de groene lampjes laten ronddraaien dan is denk ik je drumstel gewoon defect en zit er niks anders op om net zoals mij de doos terug te brengen. Succes!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina