Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Heb hem ook zojuist gekocht.

Rock on fellas'! :cool:

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    WTF!!! Painkiller is echt zwaar de shit!!! :eek:

Die solo is zo onmenselijk sexy om te spelen. :D Alle nummers unlocked, echt wat een gruwelijke setlist. :D No way dat GH4 dit overtreft. 8)

3. gunmaster

gunmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doen ze ook niet, ik heb GH4 en de setlist is echt super slecht!

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik wil Battery! :9 Vanavond maar even doorspelen :cool:

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al nieuws over wanneer de instrumenten ons kikkerlandje bereiken?

6. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook bij de tour dat de DLC erin is verwerkt, iig eerste 3 RB 2 nummers en dan setlisten van 1 tot 5 nummers, waar ook dlc in zit?

Vindt 'm ook toffer dan GH 4, RB 2 is gewoon RB 1, minpunten van 1 omgezet naar RB2, zo vet, alleen al door de vele DLC, GH 4 kan hier nooit aan tippen, zelfs niet met een album van metallica. En dan zijn ook nog eens alle nummers van 1 importeerbaar naar RB 2, plus nog eens alle nummers van AC DC. Battle of the Bands, hele albums te downloaden, world tour eindelijk online te spelen, challenges...etc etc. De audio komt mij ook mooier over dan bij de GH serie, ik zit bij RB echt meer in de muziek dan bij GH waar ik meer bezig ben om een nummer zo goed mogelijk uitvoeren. Het voelt gewoon beter.

Gewoon de formule doorgevoerd ipv een hele nieuwe game neer te zetten, waar ook nog eens veel mis mee is(music studio, menu's, online gedeelte, instrumenten mankementen).

Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik wou het net hetzelfde vragen, ik krijg gister namelijk opeens na het spelen van een lijst een nieuwe lijst met daarin alleen drie nummers van Queens of the Stone Age. Lijkt me bruut als ik straks ook nog zoiets in Metallica vorm tegen kom. Als ik nu nummers importeer uit Rock Band 1, komen die dan ook in de tour van Rock Band 2?

Damn, ik moet een nieuwe HD kopen :p

Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat importeren kost toch Microsoft points? Hoeveel eigenlijk? Lijkt mij namelijk ook heel tof :D

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Bij mij staat er achterop de handleiding een code, nog niet geprobeerd maar volgens mij kan je met die code dat 'ding' downloaden om nummers te importeren. Zal me er eens in verdiepen zo meteen :)

10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, die code op de handleiding is een code voor 20 gratis downloadable nummers. Als je de nummers wil importeren moet je je RB disc opstarten en dan bij options export songs kiezen en dan kan je voor 400 punten de nummers exporteren. ;)

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik zie het, even checken of die extra nummers een beetje vet zijn :D

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik *hoop* toch komende week RB2 te kunnen bemachtigen. :D
    En met een beetje geluk wordt GH:WT eindelijk verstuurd, dus het kan een mooie week voor mij worden. :cool:

13. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    het zal wel aan mij liggen maar denk dat ik beetje ben uitgekeken op dit soort games. Vond het eerst geweldig, deed het vaak maar nu ik deel 2 heb gespeeld... nee denk dat ik het helemaal gehad heb.

14. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de drums los te koop, en hoeveel kosten die? Echt zwaar lachen spel met zn 3en maar we moeten nog wel de drums hebben :9

15. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na deze reacties , ga ik hem ook kopen denk ik. GHWT instrumenten op RB2 , dat word mooi:D. GHWT 85 + RB2 85 + 20 DLC = Lekker veel liedjes!

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, wist niet dat er Yngwie Malmsteen DLC kwam. 8) Worden zeker één van de, zo niet dé moeilijkste notecharts die er zijn. Die solo's van hem zijn echt te vaag.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nogmaals mijn vraag. Kan je ergens de Band Kit kopen van Rock Band 2?

18. gunmaster

gunmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die komt pas (waarschijnlijk) begin december.

19. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Damn Rock Band 2 is echt een heel gaaf spel! Echt alles wat rock band 1 zo goed maakte + nog veel meer! Vooral dat je nu free style kan drummen en dat je hele drumoefeningen kan inladen en dan deze op zelf ingestelde snelheid kan oefenen vind ik erg goed gedaan (net als dat je heel veel fills kan oefenen). Nu kan ik helemaal mijn echte drumstel verkopen...het wordt nu steeds realistischer :D

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand of die drum covers die je kan kopen voor 15 euro een beetje nut hebben. Het lijkt me namelijk zo kut om de heletijd dat irritante getik te horen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina