Kdoe alleen Forza, kheb maar een 20 GB versie, dus veel kan ik er niet op doen, 1 game hoog uit, en bij FM2 is het zo dramatisch met alle laadtijden dat ik die heb uitgekozen. Kvond nog wel een grappig artikeltje over het voordeel van het installeren op je harde schijf: http://www.cinemablend.com/games/Is-Installing-Your-360-Games-Worth-It-13158.html Vooral dat laatste.
My Xbox System Settings Memory HDD selecteren (mocht dat nodig zijn) Kies 'Games' Betreffende game selecteren Ga naar de install, druk op A en Delete
Vaag als ik COD4 wil installeren zegt die dat die vies is en dat het niet kan, maar als ik het spel gewoon opstart werkt die perfect.
Ja heb ik ook al gehad met Gears of War 2. Gewoon ff disc keer overheen poetsen en dan xbox opnieuw opstarten en opnieuw proberen.
Idd, ik heb het een aantal keer met Fallout gehad. Na goed bekijken van de disc bleek er een kleine, doffe streep op te zitten. Weggepoetst en game reeds geinstalleerd.
Ik ben nu RB 2 aan het installeren op mijn 360, vraag mij alleen af: las in de startpost dat als je een game wil spelen ook nog de disc nodig hebt voor herkening, moet dit elke keer, of eenmalig(vindt het hele installatie gebeuren anders vrij nutteloos, ook al laad het sneller)?
Wat ik me dan afvraag kun je de game na het opstarten van de HDD gewoon eruit gooien en verder spelen, of gaat hij automatisch naar het dashboard. het zou namelijk op vooral LAN's erg handig zijn.