Midnight Club: Los Angeles

Discussie in 'Algemeen' gestart door jasper15, 17 mei 2007.

  1. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je deze? :)

    [​IMG]

    Daarstraks gewonnen met een DUB-tournement. Hij is een stukje sneller dan de Lamborghini die ik al had, maar een stuk cooler! Als je snel genoeg rijdt, gaan er automatisch een stel van automatische vleugels langs de zijkant open.
     
  2. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet gewoon de DUB editie, die je ook kan kopen bij Hollywood cars ?
    volgens mij was die €385.000 ofzo...
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik moet het ff zeggen. Het zijn geen vleugels het zijn de lucht inlaten voor de motor die achter in ligt en dat gebeurt omdat bij hogere snelheid de wind sneller langs je auto gaat dus minder lucht bij je motor en ze gaan dus open om meer lucht te vangen. Maar dit vindt ik echt vet aan deze game want bij ander auto's gaan spiolertjes omhoog en vindt dat toch wel getuigen van passies voor auto's. Ik kan een game echt minder leuk vinden als het niet gebeurt en dat zijn er veel zins gran turismo 4 niet meer gezien.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2008
  4. Nis

    Nis Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Al hoe wel ik aan de normalen Rockstar games gewend ben, waar je prostituees kan neer schieten, de politie onthoofden en met je eigen auto over mensen kan rijden. Was ik nog net niet de game Midnight Club: Los Angeles vergeten te checke. En al in een zeer korte tijd raakte ik echt gehecht een de Midnight Club: Los Angeles game. Dit is de enigste race game diei k graag speel.
     
  5. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker, dit spel is zeker een van de stoerste racers ooit gemaakt. helaas zal een nfs weer beter verkopen denk ik, omdat het simpelweg veel meer reclame maakt, het zegt verder niets.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad Nis, ik heb vrijwel al die racers gekocht...Forza 2, PGR3 en 4...en vond ze heel even tof helemaal in het begin,maar al vrij gauw speelde ik de games niet eens meer. Deze weet mij echter behoorlijk te boeien. De game is gewoon FUN!!!
     
  7. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou het ook net zeggen deze game wordt behoorlijk onderschat volgens mij , heb nog nooit zon mooie graphics gezien in een race game en je bent nooit klaar er is zoveel te doen:) Het mooiste vind ik nog als je in je lambo over santa monica beach rijd en de zon gaat onder echt te mooi gewoon.
     
  8. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nog tips om races te winnen? Ik heb er best moeite mee.
    Een motor gebruiken misschien?
     
  9. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik altijd roar van special abilities , dan gaan de andere autos voor je aan de kant dat helpt echt goed vooral net voor de finish .
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zwaar indrukwekkend vind ik ook die laadtijden...die er vrijwel amper zijn. Net even een paar Xbox live races gehad en toen terug naar de singleplayer, nou er waren niet eens laadtijden...ik drukte gewoon continue en hoppa....ik kon weer verder, kunnen HEEL wat games nog een voorbeeld aan nemen.

    Net ook even 2 tuner races gehaald, werd beide keren eerste...en iets van 350 dollar per keer gewonnen, plus allerlei spul unlockt in de winkel, echt nice.
     
  11. Nis

    Nis Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ewa bigKabuto.. .
    Die laadtijden heb ik ook hele maal geen last van, wel je beginnen met een nieuwe wedstrijd en hup binnen +- 3 seconden kan je al beginnen. Het is zeer zeker mooi gedaan van rockstars. En inderdaad hoop dat veel anderen nieuwe game's ook heel weinig laad tijden krijgen in de game.
     
  12. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet dat nummer dat je onder de reclame hoort. je hoort em ook als je de game opstart.
     
  13. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Wowww.. ik denk dat ik deze game ook maar ga kopen ik hoor echt veel goeie reacties.
     
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game echt heel arcade of toch een beetje PGR-serie (arcade met vleugje sim)?

    Misschien een rare vraag maar, heb alleen PGR 3 en Burnout Paradise gespeeld vandaar ;)

    Alvast bedankt :)
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer Arcade maar echt de moeite.In het begin is het spel minder met slechte autos maar rond de 20procent is dat spel zo geweldig die snelheid is echt heel snel.
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 28€ incl verzending is hij van u ;) (besteld bij play.com)
     
  17. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je, gelijk besteld :)

    Echt een koopie ;)
     
  18. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben mensen hier hem via Gamehubs besteld met normale verzending en ontvangen? Zo ja, hoe lang duurde het voordat je hem binnen had?

    Ik wacht al sinds 31 okt en wordt gek van het wachten, maar ik weet niet of het normaal is.

    Zou mooi zijn als ik deze game vandaag op m'n verjaardag zou ontvangen \o/
     
  19. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    @ hierboven, gefeliciteerd!

    Duurt wel erg lang zeg! Normaal krijg je hem tussen de 1 en 2 weken.

    Ik ga m op play.com bestellen, zo goedkoop!
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd fijne verjaardag
     

Deel Deze Pagina