[Forza 2] Show Your Ride [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 8 aug 2008.

  1. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk terug Live gold en dus zijn hier mijn beloofde foto's van mijn pacman wagen en sponsorwagen.

    Pacman wagen

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    MDC sponsor wagen

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Random foto van Red Bull Porsche op Leguna Seca

    [​IMG]

    Leave some comments ;)
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die pacman is wel nice.
    Die RedBull Porsche, is dat de R4 wagen?
    Vind die R4 wagens echt te chill rijden, evenals de Mitsubishu Lancer Evo's.
     
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je reply :thumbs:
    Jah, die Porsche is een R4 wagen, foto was maar een probeersel hoor.
     
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    heeuy man die pacman car is lache!! Redbull Porche te geak! en die audi is ook wel lache

    Love Audi & porsche:b:

    Ga zo door!;)
     
  5. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat nu een Pacman wagen te koop voor 50K :b:
     
  6. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een project waar ik nog aan bezig ben, dus niet af.
    Kom beetje inspiratie tekort, dus als je tips hebt mag je ze gerust geven ;)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wel cool hoor,ook dat oude X Box logo is leuk erbij gedaan.
    Ben benieuwt hoe die verder worden gaat,erg leuk.:)
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Probeerseltje op zondagmiddag.
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
     
  9. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, erg knap werk als het enkel deze namiddag is gedaan :thumbs:
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Level 50 komt langzaam aan in zicht. Zit nu op level 46 ofzo.
    Maar damn, wat zijn die R1 races gruwelijk frustrerend en irritant.
    De AI is zo tergend slecht, dat het gewoon zielig wordt.
    Normaal heb je al last van de tegenstanders als je ze probeert te lappen, maar met die R1 wagens kom je gewoon niet zonder schade weg, of je moet voorzichtig achteraan blijven rijden, en dat wil ik niet omdat ik sneller ben. Dan ben je er voorbij, bam, beukt een mongool weer flink tegen je aan omdat ie zijn eigen lijn wilt rijden. Net stuk of 10x een race fatsoenlijk proberen te starten, maar dat is gewoon niet mogelijk.
    Ga het zo nog maar eens proberen en dan blijf ik wel een tijdje achteraan rijden. Vroeg of laat krijg ik toch wel weer een beuk.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Was me nooit opgevallen dat forza 2 er zo mooi uit zag, was toch wel even aan het kijken om te zien of het nou een echte foto was, of toch een in-game foto. Toen zag ik dat watermerkje staan :emo:
     
  12. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m vandaag ook weer opgepikt. Ik moet en zal m uitspelen :D. Die R1 zijn wel vervelend, maar ook wel weer tof. Beter dan rijden met die antieke wagens. Net de Factory specs races afgemaakt. Dan nog wat Pro werk en Endurance.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, die R wagens rijden zelf wel super lekker, maar je krijgt zeker bij de start van R1 races veel te maken met irri AI.
    Ondanks dat circuits en races eentonig worden, blijf ik hem spelen. Moet hem voltooien. Twee cups heb ik nu bijna voltooid, dan heb ik nog de helft van de Pro en 6 Endurance races ongeveer. En dan nog een aantal arcade en time trial races en alle resterende auto's kopen.
     
  14. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat arcade gedoe vond ik echt super. FF wat anders dan die eeuwige rondjes rijdenm hoewel de time trial op Nordschleife wel pittig is (vond ik).

    Heb je 't online wel eens geprobeerd? Dat is ook erg leuk! Ik behoor niet tot de besten, maar 't al vet als je tweede of derde wordt. Het is echt een bijzonder goed spel.

    Ik ben dan ook benieuwd naar deeltje 3. Is die al officieel aangekondigd?
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij nog niet geheel officieel, maar zijn al diverse details over deel 3 naar buiten gekomen, dat het vrijwel zeker is dat die eraan komt.

    Welke tijd moet je halen op Nordschleife en met welke wagen?
    Is een lang, leuk, maar ook een lastig circuit. Je vliegt zo de vangrail in.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Voor iemand als ik die games zoals Project Gotham en Race driver: Grid erg goede spellen vind, is Forza 2 aan te raden ondanks dat ik een voorkeur heb voor arcade racers?
    Heb meerdere malen gehoord dat arcade race fans te kampen hebben met het probleem dat het te langzaam gaat/moeilijk?
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Op zich is de game niet moeilijk. Je kan moeilijkheidsgraad laag zetten en de nodige hulpjes/assists gebruiken, waardoor ook een arcade racer hier goed mee overweg kan. Je moet in Forza 2 niet door de bochten willen slippen, maar als Grid goed gaat, dan moet Forza ook goed te doen zijn.

    De hamvraag is dan meer of je hem niet te saai vindt. Je begint met langzame auto's, maar al snel heb je races met snellere auto's. Aantal tracks is wat beperkt (net als in PGR:cool:, maar replay waarde ligt erg hoog.
    Als je niet zo arcade gericht bent als Need for Speed (al vind ik die zelf ook leuk), dan zul je je denk wel goed met deze game weten te vermaken. Heb zelf redelijk kort na elkaar NfS:Most Wanted, PGR3 en Forza 2 gespeeld en had geen problemen met het feit dat het te moeilijk was of te traag begon.

    Game is voor een zacht prijsje wel tweedehands op de kop te tikken en zeker het proberen waard als je van (veel) racen houdt.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Als je echt een voorkeur hebt voor Arcade racers moet je denk ik verder zoeken. De races zelf zijn an sich niet heel erg moeilijk voor een racer, maar ik denk dat de Career niets voor jou is omdat je niet gelijk aan de bak kan, maar je met langzame wagens begint. Het duurt eeeerg lang.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb spellen zoals NFS underground/burnout etc ook gespeeld, en deze vond ik weer niks aan. Most wanted was juist wél weer 1 waar ik me wel goed mee kon vermaken. Ik zal hem maar binnenkort even spelen bij een vriend voordat ik het overweeg om hem te kopen, want het spel zag er wel erg leuk uit om te spelen.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat heeft iedereen toch over die SP. Vergeleken met de MP is de SP saai, eentonig, simpel en saai en niet uitdagend en simpel.

    Multiplayer races zijn stukken leuker dan Single player races. Zeker als je ze met een groepje nederlanders doet, elke week, die allemaal clean racen. Zoals bijvoorbeeld op

    www.360racing.nl

    Echt waar. Wanneer je je beperkt tot de SP mis je ontzettend veel.
     

Deel Deze Pagina