Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    /nevermind.
     
  2. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat dacht ik ook al..
    Best kut, ik verheug me er al zo lang op, kom je thuis, alles uitpakken, wil je spelen en dan doet ie t gewoon niet :mad:
    Daar geef je dan 188 euro aan uit...
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is er iemand waarbij alles wél goed werkt? Ben nu blij dat ik alles heb geannuleerd want ik ga echt geen 200 euro neertellen voor iets dat bij voorbaat al niet werkt...
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ndimension heeft een goed werkende set.

    Wel erg magertjes dat maar eentje hier geen klachten heeft over de drumset though. Hopen dat ik wel een goede set krijg, acht mijn kansen ook groter nu ik een latere zending krijg. Mocht het niet zo zijn stuur ik het gewoon terug naar GCshop.nl en dan koop ik van die 188 euro wel gears of war 2 ofzo :)
     
  5. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet echt problemen ermee.. maar volgens mij doet hij soms raar als ik oranje en rood te gelijk moet raken.. dan leest hij rood vaak niet?!

    Hebben andere mensen hier last van?
     
  6. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien helpt dit? :
     
  7. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat de instrumenten niet deugden dus heb hem gecanceled misschien ga ik hem later nog wel eens aanschaffen. ;)
     
  8. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, het is alleen het drumstel hoor..
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En dat is waar míj het nou juist om gaat :9 Drum Hero ftw!
     
  10. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen problemen met momenten als je ROOD EN ORANJE TEGELIJK moet slaan..

    Soms als ik dat raak mist hij rood for some reason.. het ken natuurlijk aan mijn drum kwaliteiten liggen.. maar ik weet zeker dat er soms iets met die kit fout is..

    Ik ben niet blij :mad:
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ben stiekem toch wel blij dat ik alleen de game met gitaar heb besteld als ik dit zo lees.
    Bijna iedereen hier heeft wel een paar (kleine) problemen mijn zijn drumstel.

    Mocht ik het drumstel alsnog halen, en die kans zit er op den duur wel in.
    Verwacht ik toch wel een apparaat wat 100% werkt, so fix it! :)
     
  12. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had daar ook een beetje last van maar dat was volgens mij niet perse met het tegelijk aanslaan van oranje. Lag echt aan de rode tom zelf.... Probeer je gewoon die plakband methode kijken of dat helpt.
     
  13. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ach.. De tevreden mensen komen dat gewoon niet de hele dag posten. Mijne werkt ook gewoon perfect. 't is hetzelfde met hotel reviews. Tevreden mensen gaan 't niet posten. De gefrustreerd wel en daardoor ga je al snel denken dat iets slecht is...
     
  14. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    Om alles een in proporties te brengen.

    Zatermiddag ook de gehele set gehaald bij de MM rdam centrum. Dus eigenlijk sinds die tijd non-stop zitten drummen en werkt prima. Ben zelf echt nog dramatisch maar ja :)

    Iemand trouwens tips voor het pedaal ? Ik krijg echt enorm last van me poot en druk hem vaak niet hard genoeg in, denk dat ik het fout erop zet ofzo. Iemand ?
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zie dat iedereen problemen met de Drums heeft, maar de gitaar is prima verder? :+
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat heb ik ook. Af en toe lijkt ie hem niet te pakken, mogelijk omdat je hem niet ver genoeg intrapt. Zelf haal ik dan vaak hiel van de grond en druk ik met mijn volledige voet/kracht het pedaal in, ipv de hiel te laten stapen en met de top van de voet het pedaal in te drukken.
    Op beide manieren heb ik na een paar nummers wel een lamme voet.
     
  17. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja opzich wel. Alleen m'n strumbar maakt een piepje en daar irriteer ik me mateloos aan. Nouja, waarschijnlijk krijg ik een nieuwe als ik al me spullen weer terug moet brengen.
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    VASOLINEUH! Ooit van gehoord? :thumbs:
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb vandaag eens even in een winkel staan kijken naar alle mensen die de drumset uit gingen proberen en daar viel gelijk al op hoe weinig mensen geen gevoel voor ritme hebben :+.

    Ook viel op (en dat heeft mij aan het denken gezet) dat iedereen echt door het drumstel heen wilde slaan. Ze rammen er echt op alsof het allemaal niet kapot kan. Ik vraag me dus ook af of veel van die hardware problemen niet gewoon komen omdat veel mensen er als een gek op zitten te rammen. Bij Rock Band hadden we deze spookverhalen ook, maar ik heb nu na een half jaar Rock Band nog steeds goed werkende spullen.

    Het drumstel in de winkel was ook al kapot. Het voetpedaal werkte niet meer waarop de verkoper tegen mij zei "goh hebben ze het nu alweer gesloopt" :lol:.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bij Rock Band had je ook faulty drumsets hoor. :+ Ik ben absoluut geen rammer, maar mijn rode pedal registreerde 1 op de 3 hits niet. :<
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina