Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De roadie run zit ook in deeltje 2 idd.

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als je nu je camera 'hersteld' (je rechter stick omlaag), blijft hij langer zo hangen. Opzich handig als je lange afstanden rent.

Vaag; Ze hebben het splitsecond stilstaan na een rol weggehaald in deeltje 2.. Oftewel, je kunt als je rolt gelijk doorrennen waardoor rennen+rol+ren+rol sneller is dan alleen rennen..

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo... vandaag eindelijk de SP uitgespeeld en wat een feest. Ik heb erg genoten (op wat kleine bugs na) en ook al heb ik zeer genoten van het eerste deel, dit 2e deel is toch echt net even vetter en beter. Ook alle collectables zijn binnen en nu alleen nog een keer op Insane uitspelen. :)

P.S. OMG, wat hebben ze...
    ...Dom toch aangedaan met Maria! =(

4. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    heb hem vandaag op insane uitgespeeld waar ik Lethal erg voor bedankt we hebben samen alle collectables gehaald
    binnen kort nog een keertje uitspelen :)

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een serieus vette game!

Zeker beter dan één! Hoe kan één nou vetter zijn in de actie? Deel 2 is exact hetzelfde alleen zijn de gevechten grootser!

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja en de actie is ook nog eens pompender. Je krijgt geen moment rust in de game, dat terwijl je dat in deel I veel meer had. Het lijkt wel alsof de mensen die zweren bij deel I niet doorhebben dat die ook bugs en glitches en zo had. Wie herinnert zich de klassieke plak in de muur vast glitch niet? ;):)

7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de SP wordt over het algemeen ook geweldig gevonden. Veel mensen klagen alleen over de Multiplayer.

Ik vind die juist de grootste vooruitgang. maarja, ik heb ook geen problemen met een match zoeken enzo. Dus ik heb makkelijk praten ;)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar als ik het probeer word ik telkens van de server afgegooid. Heb nog maar een keer Horde gedaan en kwam maar tot Wave 10. Ik wil die gewoon helemaal verrot spelen, als was het maar om de meest irritante lang durende achievement ooit, de S 2.0 voor 100K kills. Hoe ziek gaat epic met deel III worden? 1 miljoen kills? Let op mijn woorden, ik zie het nog doen ook, maar dan hoop ik wel dat iemand CliffyB een klap voor zijn muil geeft. ;):x

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de MP als je eenmaal speelt beter dan de MP van Gears 1. Veel meer variatie. Alleen tja, het matchmaking systeem is echt te suf. De shotgun is niet meer zo geweldig maar dat maakt het juist beter. Ik was ook wel goed met de shotgun in GoW1 maar op een gegeven moment had je alleen maar een sniper of shotgun gevecht.

Nu gebeurt er gewoon veel meer, alleen vind ik de maps gewoon minder leuk dan die van GoW1. De SP vind ik niet veel beter dan die van GoW1, een beetje van hetzelfde niveau. De gevecht zijn epischer, dat zeker, maar ik vond in Gears 1 vooral de buitenlocaties gewoon veel leuker. Nu speel je heel veel ondergronds of in gebouwen. Dat vind ik wel een beetje jammer. Ik snap ook niet zo goed als men zegt dat het grafisch zoveel beter is. Dat vind ik dus wel meevallen. Het ziet er wel beter uit, maar dan moet je wel goed kijken. De sfeer bepaalt namelijk ook veel over het grafische gedeelte en Gears 1 vind ik meer sfeer hebben.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Daar heb je een punt, maar al met al denk ik dat GOW 2 dan gewoon een gelijke is aan deel I. Iedereen zal zo zijn aantekeningen en dergelijke hebben, maar het feit blijft dat beide games gewoon goed zijn. Persoonlijk vond ik deel II beter, maar iedereen mag natuurlijk, net als jij en ik, er anders over denken.

11. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het inderdaad met je eens over de multiplayer. Ik vind trouwens een aantal van de nieuwe maps ook erg leuk. Maar het zijn vooral de nieuwe modussen die mij erg trekken. In Gears 1 was het vrijwel altijd Warzone omdat dat als enige meetelde voor je achievements. En af en toen een keertje Annex. Nu heb je King of the Hill wat ik erg leuk vind. Submission vind ik ook geweldig en ik vind het ook een vooruitgang dat je nu met 5 tegen 5 speelt. Er is gewoon allemaal wat meer actie. En de actie is ook een stuk gevarieerder. En ik vind Matchmaking opzich goed werken, ik heb wel minder last van lag enzo, dus ik ben zelfs daar redelijk positief over :)

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wat ik jammer vindt is dat Guardian zo ondergewaardeerd is. Vaak wordt warzone of execution verkozen boven guardian dan toch wordt gekozen quitten er vaak ook nog mensen.. Dit terwijl ik guardian echt een geweldige spelmodus vindt.

13. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat eigelijk ook wel leuk. Beter uitgewerkt als in Gears of War 1. Speel het helaas te weinig.

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    inderdaad, erg jammer dat ze dit systeem hebben gekozen, wil de match-structuur van GoW 1 terug:'-(

15. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat ook wat fijner. Maar daar was wel veel meer lag ;)

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Submission is echt briljant, sowieso speel ik nu bijna alleen nog maar spellen waar je respawns hebt. Ga proberen om bij de top 1000 te komen, sta nu 5000e in submission!

Is trouwens al duidelijk hoe die ranks werken? Ik weet nog dat er dag 1 al mensen waren met gouden ranks, terwijl ik nu na 2 weken nog helemaal noppes heb!

17. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daar bij, je kon daar ook door middel van connectie van de host kiezen.

En ja, we weten dat jij Gow2 qua connectie perfect kan spelen hebben we immers 999 keer gelezen...._0/

18. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    _O__O__O__O_

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Juist nog is de mp gespeeld 7minuten moeten wachten en dan nog is lag ook.Ach ja maar wachten op een update zeker

20. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    7 minuten? Ik moet nu max. 2 minuten werken, de patch heeft zeker wel wat gefixed, het is nog niet optimaal maar het is een vooruitgang..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina