1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

  1. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat mij ff te ver non-stop uit te spelen =(
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Maar je wist al van te voren dat die bug bestond, ondanks dat probeer je het toch om over de 60% te komen en games te reloaden. Beetje eigen schuld dikke bult gevalletje dus. :9
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bron: Insidegamer

    Singleplayer:

    -Silenced shotgun (wapen)
    -Sawed-off shotgun (wapen)
    -Crossbow (wapen)
    -Unimog (voertuig)
    -Quad (voertuig)

    Multiplayer:

    -Cheap Labor (map)
    -Last Resort (map)
    -Lake Smear (map)
    -Fort Fury (map)


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  4. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me er echt zo zwaar aan die freaking savepoints en dat je soms gewoon in 1 klap dood bent en dan sta je weer helemaal aan de andere kant van de map.
     
  5. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem bij de release gekocht en als ik 70 euro uitgeef voor een spel probeer ik wel over 60% heen te komen ja....sterker nog ik verwacht dan ook dat als ik 100% van de prijs betaal ik ook 100% kan spelen.Bij de release wist ook nog niemand over die bug trouwens.
    Feit dat het bestaan van een bug bekend is mag nooit als excuus voor het bestaan van die bug worden gebruikt of ze moeten hem compenseren in prijs en vooraf er in de winkel een dikke stikker opplakken "PAS OP GAME KAN NIET UITGESPEELD WORDEN".
     
  6. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Met betrekking tot de gevreesde 60% bug, is al een keertje genoemd maar wellicht goed om nogmaals hierneer te zetten. Mijn neef speelt de game ook en had ook last van deze bug. Omdat iemand hier zij dat je na harddisk installatie weer verder kon spelen heb ik hem dat aangeraden. En inderdaad, hij kan nu dus ook gewoon weer verder! Dus wellicht een tip voor de mensen die er last van hebben.. Zelf zit ik op +- 40%, nog geen last, speel hem wel voor de zekerheid vanaf de harddisk
     
  7. Assassin Delft

    Assassin Delft Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    die crossbow is wel super vet maar om daar nou de DLC voor te kopen
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nja toch gehaald vandaag, maar ik zit nog een beetje met gemengde gevoelens. Ten eerste ziet het er geweldig uit! Maar als ik op een missie ga en eerst een stuk heb gereden kom ik zo'n guard post tegen. Blijkbaar heb ik die gasten wat misdaan want op 10 meter afstand beginnen ze al vol uit te knallen. Ik weg planken, schep nog zo'n neger en die gasten blijven me volgen met hun auto. Heb ik ze eindelijk afgeschud, komt opeens uit de middle of nowhere een auto die me van de weg af beukt. Ik knal hem neer, auto total loss.... loop ik nog een stukje, kom ik weer bij een guard post en wordt ik doodgeschoten.... kan ik weer vanaf he begin beginnen. Ik heb serieus 5 keer geprobeerd met een missie te beginnen, maar elke keer komen er een paar vn die kutafrikanen de zaak dwarsbomen. Ben ik nou zo slecht of is dit spel zo slecht?
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit spel is niet slecht.
    Ik had namelijk ook gemengde gevoelens toen ik net begon te spelen.
    Wat betreft die guardposts; daar moet je even doorheen bijten. Iedereen wil je dood hebben in deze game.... *)
     
  10. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel typisch aan far cry. ELKE inwoner van afrika is man, ELKE man is gewapend en ELKE gewapende persoon wil je vroeg op laat proberen te vermoorden. Geen uitzondering daargelaten.

    Maar inderdaad, ff door de zure appel heenbijten. Enkele tips om dat je eerste keren te doen.
    -gebruik een assault truck en stop voor elk kamp en schiet het aan diggels met die LMG die achterop zit
    -sneak er langs, dit werkt het best als je ook een camo suit hebt gekocht maar 45 diamantjes is niet echt een reeële uitgave voor een beginner maar je kan dan wel het kamp insneaken en HUN auto jatten zodat ze je niet achterna kunnen komen.
    -Koop een silent mp5. Naar mijn mening een van de beste wapens in de northern territory en misschien wel het spel
    -Zorg dat je een ally op rescue ready hebt staan. Dit doe je door naar je savehouses te gaan en als het lang genoeg geleden is sinds de laatste keer dat je hem hebt ingezet zal je ally je redden als je neer bent geknalt.
    -Het water is meestal een wat veiligere manier van transporteren in de beginfasen, in de latere fasen van het spel trouwens ook
     
  11. BSH 1975

    BSH 1975 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de noob vraag....maar wat is die 60% bug precies?
     
  12. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zal wel tof zijn.
     
  14. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
  15. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    De 60% bug is een bug die alleen maar op de xbox 360 tot nog toe voorkomt en die feitelijk ervoor zorgt dat je na pak hem beet 60% van het spel kans hebt op spontane crash die vervolgens ook je savegames corrupt. Dit kan voor alle savegames gelden of alleen voor je laatste. Als je probeert een corrupte savegame te laden loopt je xbox vast en moet je hem opnieuw opstarten.

    Je kan in sommige gevallen nog wel verder spelen als je de load functie maar niet meer gebruikt ( zoals in mijn geval) maar het kan ook zijn dat je game standaard vastloopt op of na hetzelfde punt. Dat had een vriend van mij.

    Zie eerdere posts voor een oplossing totdat unbisoft klaar is met een oplossing...als ze daar al aan werken.
     
  16. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de DLC pack gedownload en nu staat hij op me hardeschijf, maar als ik downloaded content bij far cry 2 kies dan staat er niks :confused:
     
  17. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ineens mijn rocketlauncher kwijt :-S....
    Ik kan hem niet meer selecteren? Het gebeurde ineens...
     
  18. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel gister gehaald en net even 2 uur gespeeld maar ik vind het tot nu toe nog niet veel aan, je zit het meeste in je auto. gaat dit nog veranderen of moet ik me voorbereiden op een hoop karre
     
  19. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    durven ze daar nog Microsoft points voor te vragen???:mad:! schandalig, want deze game was nou niet zo super en het is maar 43 MB, ze moeten maar een voorbeeld nemen aan EA(badcompany).
     
  20. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    nou meestal doe ik dat ook wel maar ik heb hem geruild tegen GTA4, dus dan maakt het me niet veel uit als het een wat minder vet spel is. ik vind het best leuk spel alleen dat rijden is klote zeker als je dan dood gaat en je moet weer overnieuw zo een balle sutk rijden.
     

Deel Deze Pagina