Engelse mensen op Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rhumor, 24 nov 2008.

  1. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik me vooraal aan irriteer zijn die engelse mensen. Als hun of jij ze uitscheld is het niet mogelijk in hun manier om met ze te discussieren. Zodra je antwoord, beginnen ze meteen met "Speak proper english blabla ook al is de woordkennis prima, maar de uitspraak niet prima kunnen ze je best verstaan. Ik heb zo het idee dat deze mensen denken omdat het een wereldtaal is, dat iedereen het maar 100% moet kunnen.

    Wat vinden jullie hiervan?
     
  2. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    engels is ook de eerste wereldtaal.....
     
  3. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de basistaal om te communiceren als 2 mensen van verschillende afkomsten zijn, dat betekent nog niet dat iedereen het 100% zou moeten spreken net als de mensen die het leren vanaf groep 1 ofzo..
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    totaal geen problemen. Mja, meestal geloven ze het dan ook niet als ik zeg dat ik nederlands ben XD
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Nee sorry, heb je verkeerd, chinees is de eerste wereldtaal :) daarna engels, dan spaans ofzo
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De eerste wereldtaal is Spaans. ;)
     
  7. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon in je privacy settings mute all except friends.
    kan je lekker met je buddies lullen en hoor je voor de rest helemaal niemand tenzij ze in je friends list staan. speel al jaar heerlijk silent.
     
  8. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan trek je toch gewoon je headset eruit? Probleem opgelost! :D
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben het wel met je eens hoor. Veel Amerikanen doen alsof ze de enige op de wereld zijn. Ik begrijp dat Engels op live het meest handig is omdat het veel gesproken wordt, maar ze moeten niet gaan lopen zeiken als iemand gewoon zijn eigen taal spreekt. Live is internationaal, dat mag ook best te horen zijn.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waarom zou je mensen uitschelden|:-

    of in een party gaan zitten (party chay) heb je er ook geen last van. Maar als je beleefd bent dan zijn andere ook beleefd
     
  11. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou stel, een gast zit te campe in een hoekje en je noemt hem een camper, beginnen, doen ze gelijk alsof ze je niet verstaan omdat je niet het accent hebt. Of als je gewoon iets zegt in het nederlands vinden ze het gelijk een "foreign language"
     
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Spijtig genoeg niet altijd.
    Of je nou wint of verliest... Zolang sommige maar ff lekker kunnen schelden, vinden ze leuk ofzo. :{ Zal misschien ook wel aan het type game liggen dat je speelt, maar toch.
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste wereldtaal is chinees...
     
  14. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0

    Wereldtaal

    Als wereldtaal neemt het Spaans de tweede plaats in, na het Engels. Het wordt niet alleen in Spanje gesproken, maar ook in Latijns-Amerika. In totaal spreekt circa 5,5 procent van de wereldbevolking Spaans
    [/quote]
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is toch ook zo? Volgens mij is een camper ook geen engels woord, maar een Nederlandse en waarom zou je niet mogen campe? .. Dan wordt het een stalesmate als beide dat doen. Het lijkt er eerder op dat je dan niet tegen je verlies kan ;)
     
  16. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vaak irritant om met Amerikanen in Call of Duty 4 bijvoorbeeld te zitten... Maar Engelsen zijn altijd wel wat rustigere en minder aggresief. Behalve die Engelse van 12 jaar oud ofzo die kunnen schreeuwen! Maar ach ik vind dat je er ook wel veel van leert door zo'n internationale community te hebben.

    PS: Engels is de wereldtaal als je kijkt hoeveel landen het spreken en dat vind ik zelf het belangrijkste, maar de meeste mensen spreken Chinees dat komt gewoon omdat China zo groot is met veel inwoners.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het wordt idd in veel landen gesproken maar het is niet de eerste taal an die landen.
    Maar als je kijkt in hoeveel landen een taal de eerste taal is. Dan is het Spaans.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  18. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals al gezegd... als je gewoon netjes bent heeft niemand er een probleem mee dat je uitspraak niet 100% is of je niet helemaal uit je woorden komt... als iemand daar geen begrip voor kan opbrengen zet je ze toch gewoon op avoided player... (net zoals die 12 jarige schreeuw kinderen....)

    of je zorgt gewoon dat je beter bent dan hebben ze meestal ook niet zo veel te vertellen en zullen ze zelfs proberen vriendelijk tegen je te zijn... maar ja dan moet je wel beter zijn.... (en das soms nog wel is het probleem:+)

    conclusie: eigenlijk vind ik dit een zinloos topic

    Groetjes,
    Peter
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Oh mijn god, stop eens met kamperen! 8)
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit problemen mee. Ook al praat ik niet geweldig engels, ik kan wel redelijk meepraten en heb nooit klachten gehad.
     

Deel Deze Pagina